作者: edwardlw 時間: 2013-10-29 13:52 標題: ASUS Transform Book T100
MAINLAND同TW都有貨了,香港幾時先有

T100,雖然從塑料外殼不難看出它的平價取向,但 ASUS 運用亮粉和同心圓刻印為平板本體保持不錯的質感。核心硬體與連接埠都整合在
十吋 1,366 x 768 解析度 IPS 螢幕(平板)之中,
搭載 Intel 最新 Bay Trail-T 架構 Atom Z3740 四核心處理器、
2GB RAM 及
64GB eMMC 儲存空間(可擴充最高 64GB microSD 卡)。
大部分連接埠位於平板主機上,包含一個 micro-USB 連接埠、一個 micro-HDMI 影音輸出埠、3.5mm 耳麥孔。鍵盤基座則具備一個標準尺寸的 USB 3.0 連接埠。這款內建 31Wh(官方 11 小時續航力)鋰電池平板重量在 550g,加上鍵盤基座總重 1.07 公斤。T100 預載 Windows 8.1 作業系統,內建 Office 文書處理軟體。建議售價新台幣 12,988 元(~HK$3500)。
作者: cpk 時間: 2013-10-29 14:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gzon9 時間: 2013-10-29 15:16
本帖最後由 gzon9 於 2013-10-29 15:18 編輯
我買左啦@taobao 3140蚊64G
感覺:
1、新ATOM速度都可以,比上一代快左好多
2、外觀比較“膠”,無計啦~一分錢一分貨
3、依部機感覺似系netbook既進化,所以比較似notebook 所以無前置cam、GPS同某D sensor
4、當PC notebook用唔錯,tablet app就唔系幾成熟啦。
5、Windows 8.1 setting細節方面俾8.0好左好多。
6、Metro UI既Touch IE11勁好用,進步好大
作者: wukw 時間: 2013-10-29 16:01
HKEPC 好似仲未有開箱報告,Ching 整嗰 包膠 等未入手嘅恨吓
作者: edwardlw 時間: 2013-10-29 16:59
回復 3# gzon9
比個包膠黎
作者: rion 時間: 2013-10-29 19:46
見流動01 D 人就好推下, 仲要有OFFICE 送, 但係得2 GB RAM, 平時開多D野又怕唔夠用
作者: belleville 時間: 2013-10-29 20:46
白痴一問, 跟機個 Windows 8.1, 係正式 8.1 定 rt 來?
作者: aiyume 時間: 2013-10-29 20:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: edwardlw 時間: 2013-10-29 20:54
回復 7# belleville
用到.EXE
作者: edwardlw 時間: 2013-10-29 20:55
回復 8# aiyume
插多張64GB MicroSD
作者: henry56156 時間: 2013-10-29 21:16
CHING想問下T100開機要幾耐

THANKS
作者: rion 時間: 2013-10-29 21:20
問題係D APP 唔可以裝去張SD 度 (慢)
作者: edwardlw 時間: 2013-10-29 22:02
回復 12# rion
WINDOWS 8 可以有幾多APPS

作者: rion 時間: 2013-10-29 22:48
WINDOWS 7 用到的
作者: tomming 時間: 2013-10-30 00:18
3140 人仔? 2GB RAM 行 Windows 8.1 真的可以嗎...?
作者: appleching 時間: 2013-10-30 13:56
回復 1# edwardlw
我都等緊哩部!
好似香港11月中左右會出~
哩個價錢可以同時做平板同電腦幾合理
但係win8 d app吾知依家點~ 之前有d app穩吾到

作者: kokoicsz 時間: 2013-10-30 14:24
部野係咪行windows 8.1?
即係run到win7既應用程式同係desktop度用無分別?
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: Crash9898 時間: 2013-10-30 15:38
粒U z3740 係 1.6 定 1.8 架?
作者: gzon9 時間: 2013-10-30 23:33
本帖最後由 gzon9 於 2013-10-30 23:34 編輯
boot幾快噶10秒搞掂,因爲Windows 8 boot系唔會init windows kernel同detect hardware(default reboot先會做,so開機會俾reboot要快)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1599501&k=ff837b6797167a8f3f708f3f736f5199&t=1782654203&sid=1t4aKMeXIH

作者: gzon9 時間: 2013-10-30 23:35
本帖最後由 gzon9 於 2013-10-31 00:18 編輯
回復 15# tomming
系,人仔。2G好勉強,平时hea用吓无咩问题
8.1速度方面有改善
作者: gzon9 時間: 2013-10-30 23:36
部野係咪行windows 8.1?
即係run到win7既應用程式同係desktop度用無分別?
(Sent from HKEPC iPhone app) ...
kokoicsz 發表於 2013-10-30 14:24
無分別,x86 8.1就是desktop OS
作者: gzon9 時間: 2013-10-30 23:42
本帖最後由 gzon9 於 2013-10-30 23:43 編輯
得1.33G,Max Turbo Frequency 1.8G
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1599517&k=545a7342730fb4703b88351c501c68ab&t=1782654203&sid=1t4aKMeXIH

作者: gzon9 時間: 2013-10-30 23:43
本帖最後由 gzon9 於 2013-10-30 23:47 編輯
EMMC Storage IO速度一般般啦,Read 100M/Write 45M,同SSD對比慢好多,不過用落都幾流暢。
作者: tomming 時間: 2013-10-31 01:25
睇落唔錯喎
作者: tinemail 時間: 2013-10-31 11:14
我都想買部
不過係街都見唔到有
又唔想係淘寶買
作者: edwardlw 時間: 2013-10-31 11:24
回復 22# gzon9
Ching你地唔會要黎打機喇
1.3GHz 都夠用黎 office 有突
作者: edwardlw 時間: 2013-10-31 11:25
係衰在得2G RAM

作者: gzon9 時間: 2013-10-31 15:54
回復 26# edwardlw
系街外邊即使處理下工作,平時hea用。
打機幫襯翻apple啦
作者: hkd 時間: 2013-10-31 17:19
玩唔玩到FACEBOOK d flash game ??
作者: wukw 時間: 2013-11-3 14:35
啱啱落完黄金商場,喺高登新冀 DC Oxx 賣 Asus ME400C WiFi 版 $2880、4G LTE 版就 $3699 頗有散貨味道。
照睇 Asus T100 上巿日期不遠

作者: SLOPE 時間: 2013-11-4 09:06
應該玩到吧 Win8應該係真IE黎 XDDD
作者: edwardlw 時間: 2013-11-5 22:59
回復 30# wukw
Asus ME400C WiFi 版 $2880<<<<<<<<<<<<<有冇KEYBOARD先?
作者: W.C. 時間: 2013-11-5 23:43
我見YOUTUBE D片玩LOL 同COD4 都好順喎
DIABLO 都有2XFPS
作者: wukw 時間: 2013-11-6 08:07
咁嘅價,梗係 ••••• 冇啦
之前賣 $3880 就送 Smart Cover 及 Keyboard,自己諗啦

作者: Kan.Ho 時間: 2013-11-7 23:26
請問 淘寶版有無 OFFICE 跟??
同埋會唔會有次貨架?
作者: gzon9 時間: 2013-11-11 13:42
有office license,不過系簡體。
唔會既,大陸12月中就有行貨了,只系香港未賣。
作者: wukw 時間: 2013-11-11 15:37
唔使淘啦,香港行貨都就快有 $3998

作者: ellachan79 時間: 2013-11-13 15:44
幾時有貨?????
今日去左腦場問都無= =
作者: tara1314 時間: 2013-11-13 15:56
幾時有開貨睇睇
作者: wukw 時間: 2013-11-13 19:35
尋日上華強,喺賽格廣場 賣 Asus 手提電腦、平版電腦 專櫃都唔見 T100;問店員佢話未到貨,奇

作者: edenli 時間: 2013-11-13 19:52
本來我對新果隻ATOM CPU都幾大期望, 不過發現2GB RAM 真係樽頸位...
作者: vincentysh 時間: 2013-11-15 10:53
http://www.pcrichard.com/Asus/As ... y/T100TA-C1-GR.pcrp
減價去到 US$330
忍唔住,已入一部.
作者: Cha Cha 時間: 2013-11-15 10:56
可以送貨到香港?
作者: vincentysh 時間: 2013-11-15 11:02
唔可以, 我用美國集運.
作者: soregg 時間: 2013-11-15 11:52
329 引死人
作者: vincentysh 時間: 2013-11-15 12:02
回復 45# soregg
有 hdmi, 有 usb port, 旅行放便.
又有 international warranty.
唔怕買返黎.
作者: SLOPE 時間: 2013-11-15 12:05
希望開團~!
作者: vincentysh 時間: 2013-11-15 12:09
回復 47# SLOPE
開得黎都完左, 一個 a/c 只能買 5 qty
作者: frankiepoon 時間: 2013-11-15 12:26
329我都想買返部來上堂用
作者: kingfu2001 時間: 2013-11-15 13:19
咁快就沒了
作者: frankiepoon 時間: 2013-11-15 13:51
快成咁!
作者: bowieksh 時間: 2013-11-15 14:24
P.com説有現貨
想問下,跟機係咪有keyboard,另可否自行+ram的
作者: vincentysh 時間: 2013-11-15 14:27
黎緊有 black friday.
應該會有. 到時有平會通知大家.... 不過,要快手.
作者: frankiepoon 時間: 2013-11-15 17:29
black Friday 係指幾多號?
作者: frankiepoon 時間: 2013-11-15 17:37
p.com?
作者: edwardlw 時間: 2013-11-15 18:05
回復 42# vincentysh
巴打可唔可以幫手買
比番1舊水水腳飲茶OK?
作者: sayurichik 時間: 2013-11-15 19:51
P.C. Richard係咪只收美國信用卡?
我用左香港信用卡,收左佢confirmation先睇到佢FAQ寫唔收海外信用卡
打去銀行問佢已經扣左數,佢會唔會又唔寄件野俾我又唔退錢?

作者: vincentysh 時間: 2013-11-15 20:30
回復 57# sayurichik
扣左錢應該 ok. 唔駛擔心.
作者: hkd 時間: 2013-11-16 00:12
呢部有國際保?
Thz
作者: pkpkppkky 時間: 2013-11-16 00:43
asus保應該有
等緊令價出手

作者: frankiepoon 時間: 2013-11-16 01:55
原來台灣送到來香港都係HKD32xx:
http://global.pchome.com.tw/?mod ... NO=DHAF4F-A80106306
作者: kingfu2001 時間: 2013-11-16 10:44
國際保養要當地有同款機零售先保
不過香港乜機都有得賣的
作者: henry56156 時間: 2013-11-16 11:18
團購喇不如
香港個價真係

作者: SLOPE 時間: 2013-11-16 13:11
香港個價咁set法 嚴錢多先會幫襯...
作者: Kenji@ 時間: 2013-11-16 19:25
行貨下星期一有售
$3998
2年保養
作者: jackson_hoky 時間: 2013-11-16 20:11
今日黃金已見實貨
作者: wukw 時間: 2013-11-16 21:02
今日落過黃金,冇留意㖭;走寶

作者: Adele 時間: 2013-11-16 21:54
差D買左PChome果部, 不過睇真D冇LAN口, 唔適合用黎工作用, 都係等改版先出手
作者: kevinfish 時間: 2013-11-17 00:07
http://www.amazon.com/Transforme ... creen/dp/B00FFJ0HUE
Amazon $379 都平d...

作者: wukw 時間: 2013-11-17 08:05
想要 LAN 可以考慮 Asus X202e 一樣有觸屏,仲係 i3 CPU 水貨見過 $3380

作者: wukw 時間: 2013-11-17 11:53
本帖最後由 wukw 於 2013-11-17 12:07 編輯
啱啱去 華碩香港官方面書 睇 T100,發覺留言啲粉絲勁插定價貴人一大截;官方回應只強調有二年國際保養同跟埋 Office 2013,大佬人地台灣都係維返港紙 $3200 度,一樣有 Office 2013 凈一年保養唔使貴成八舊水嘛
香港不再是購物天堂

作者: 乳交七 時間: 2013-11-17 14:30
正pk. 我係黃金。間間都未有。 吹水
作者: 乳交七 時間: 2013-11-17 14:53
係高登有。
作者: edwardlw 時間: 2013-11-17 14:54
回復 73# 乳交七
係唔係3998

作者: frankiepoon 時間: 2013-11-17 16:22
買個USB Lan就得啦
作者: frankiepoon 時間: 2013-11-17 16:56
本帖最後由 frankiepoon 於 2013-11-17 16:58 編輯
今日減到$349
http://www.amazon.com/Transforme ... ref=pd_rhf_gw_p_d_1
作者: 乳交七 時間: 2013-11-17 17:57
3900。。。。
作者: 乳交七 時間: 2013-11-17 18:02
真係快過android 好多。
比上像中快。
作者: tinemail 時間: 2013-11-17 18:06
想問AMAZON買寄香港嗎?
作者: lamtsai 時間: 2013-11-17 19:02
唔寄,要搵代購/代收件再轉寄先得
作者: denniskmb 時間: 2013-11-17 19:54
美國買返黎會唔會有中文windows同office…?
作者: vincentysh 時間: 2013-11-17 23:51
回復 81# denniskmb
win8 應該可以係 control panel 到改到中文.
office 2013 要 download language package. 再轉 language.
作者: hkd 時間: 2013-11-18 00:22
有無人問過asus hk 保唔保 水貨 ?? (就算只係1年)
呢個我最concern.....
作者: 乳交七 時間: 2013-11-18 00:27
可以.
作者: kevinfish 時間: 2013-11-18 00:47
本帖最後由 kevinfish 於 2013-11-18 01:00 編輯
有冇人買?
作者: Kenji@ 時間: 2013-11-18 00:53
我好怕訂左返黎一開部機就有問題,到時無得換只可以拎返去香港asus維修
作者: Adele 時間: 2013-11-18 08:27
本帖最後由 Adele 於 2013-11-18 11:58 編輯
349@Amazon
Shipping Weight 3.4 pounds
睇review好似問題多多
http://www.amazon.com/Transforme ... ;keywords=asus+t100
作者: frankiepoon 時間: 2013-11-18 12:09
全球保~
作者: Kan.Ho 時間: 2013-11-18 12:29
睇 台灣01 網都係咁
例如SLEEP 完開唔返機, 開到機個KEYBOARD用唔到 ETC
但大問題死機似乎無乜
作者: p0486 時間: 2013-11-18 12:41
好似Update左bios就無事?
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: vincentysh 時間: 2013-11-18 14:20
回復 87# Adele
我見 d review 都好大分別.
如果無事果班, 就5星好評.
有事巴既, 就數到臭.
作者: frankiepoon 時間: 2013-11-18 14:36
華碩d自家平板QC真係咁差?

作者: vincentysh 時間: 2013-11-18 14:39
回復 92# frankiepoon
其實, 有一年 保養都唔怕訂.
有乜事返 ASUS 維修...N7 之前又話有問題,
依家又咪用得幾開心.
作者: Adele 時間: 2013-11-18 14:40
咁當然啦, 冇人想部機doa架嘛
review有標明邊個人係在amazon上面買添, 唔係打手吹水友
作者: frankiepoon 時間: 2013-11-18 14:51
N7係代工, 問題冇tranformer系列咁多~
作者: Kan.Ho 時間: 2013-11-18 15:02
朋友, 除左底板DISPLAY CARD我唔太清楚外
華碩有咩係QC得好??
作者: frankiepoon 時間: 2013-11-18 15:59
底板, Display Card同notebook都ok wor~
但佢d電話同平板就好多問題~
作者: SLOPE 時間: 2013-11-18 16:04
尼部咪平板合體機 所以....
作者: Kenji@ 時間: 2013-11-18 16:29
係隔離post見到surface pro 64gb都係5k, 如果t100用行貨價計,好似surface吸引D喎
作者: frankiepoon 時間: 2013-11-18 16:30
Transformer系列都有d穫氣


