作者: peter9327 時間: 2013-8-9 22:24 標題: 現在New N7一手跌到二千?
見到現在跌到二千,未知仲會跌到多少??
作者: marco173 時間: 2013-8-9 22:30
最多咪貼近成本價
呢家係睇邊個成本價低
作者: tommytommy 時間: 2013-8-9 22:38
二手區18XX都見到,直頭破底價
PS我重有2 部喺手

作者: peter9327 時間: 2013-8-9 22:41
其實二手區啲機係未只開一開個盒??
另外個火牛係未用番香港那些牛就得,謝謝
作者: frankiepoon 時間: 2013-8-9 22:46
火牛買轉插咪用得lor~
作者: Oscon 時間: 2013-8-9 22:52
抵到爆,唔洗煩. 我都係今日至收機!
作者: marco173 時間: 2013-8-9 22:59
有D係全新機連盒都未開過
作者: 長勝飛龍 時間: 2013-8-9 23:01
呢到d 人鐘意大公開,全程教晒所有程序跟住等新手都參與埋一份,最後攬炒都冇計
作者: Honeydew 時間: 2013-8-9 23:12
2500 全新連 bumper 都見過

作者: vincentysh 時間: 2013-8-9 23:17
回復 9# Honeydew
N7 有 bumper 賣咩 ?
作者: Honeydew 時間: 2013-8-9 23:22
睇錯, 以為係 N4
作者: vincentysh 時間: 2013-8-9 23:24
回復 11# Honeydew
哈哈.... N7 用 bumper 真係死得...
個 drop test 睇. N7 要好D 保護先得.
作者: khokk2005 時間: 2013-8-9 23:29
去年年底買3G版都只係2.6K, 而家跌到2K都唔係跌左好多啫...
作者: peter9327 時間: 2013-8-9 23:59
依家好似去到1800,有興趣想入了
作者: vincentysh 時間: 2013-8-10 00:25
回復 14# peter9327
我揾過 la
邊到有 $1800.
係開咗盒.先 $1800. 重要bid 上去.
只有一個 $1950, 其他都 $2000 以上.
作者: Clannad 時間: 2013-8-10 00:50
回復 peter9327
我揾過 la
邊到有 $1800.
係開咗盒.先 $1800. 重要bid 上去.
只有一個 $1950, 其他都 $ ...
vincentysh 發表於 2013-8-10 12:25 AM
我囉
18x0
作者: vincentysh 時間: 2013-8-10 00:53
回復 16# Clannad
太遲. 俾人食晒.
作者: vincentysh 時間: 2013-8-10 00:54
回復 16# Clannad
太遲. 俾人食晒.
做乜大平賣 ?
作者: win168 時間: 2013-8-10 11:22
回復 18# vincentysh
入貨人多,觀望人更多,入了貨的怕坐艇便爭先出貨導至價錢狂跌。
遲買慳幾舊名句又多一次被肯定。我八月七日在惟一最早有mon 貼的福仁店出機,32G 連貼$2690, 今天是八月十日,三天便跌了幾舊。看來要北上少林寺練一下忍功。
作者: paul94512 時間: 2013-8-10 11:24
我又覺得人地無錯LO
係有D ching獨食 係要炒高哂先安樂姐
係要搶下人錢
作者: lam33369369 時間: 2013-8-10 11:26
交易區最平見eat價1880
作者: crabcrab 時間: 2013-8-10 11:33
係囉,分享係資訊好事!呢度唔係炒賣論壇!
作者: big_nature 時間: 2013-8-10 11:34
我就$2050入左部N7 16G,
果位師兄好好人,
在我上班的地鐵站交收。
全新開盒睇過,開到機,MON冇事先付錢!
呢個價心甘情願畀!
作者: paul94512 時間: 2013-8-10 11:37
仲要有d ching聲大夾惡先難頂
最睇唔過眼尼類人
作者: kennonma 時間: 2013-8-10 11:48
反正都話港澳台9月出, 都係等多一個月姐
作者: kennonma 時間: 2013-8-10 11:48
低啦! 早D 見你18XX 同你買
作者: eric~仔 時間: 2013-8-10 12:05
福仁有mon貼?想問c兄大約幾錢倒呀?thx
作者: win168 時間: 2013-8-10 12:09
回復 27# eric~仔
$40 包貼,很多ching 都去過,可能還有價減。
作者: crabcrab 時間: 2013-8-10 12:22
可能因為佢而家攪緊果個團,交易區好多現貨仲平過佢個團?
作者: eric~仔 時間: 2013-8-10 12:25
OK, Thx c兄,等我晏啲去睇下先thx
作者: vincentysh 時間: 2013-8-10 12:29
回復 29# crabcrab
團長無係到發過言
作者: big_nature 時間: 2013-8-10 12:42
真係獨自無言!
團機未到,周街都係平貨!
作者: marco173 時間: 2013-8-10 12:44
對團長點會有影響???
錢收左
錢賺左
A SHOP 交收
我諗唔到毛喇喇關團長咩事
作者: cpk 時間: 2013-8-10 12:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wwk2304 時間: 2013-8-10 12:58
人家都唔想
只係好心幫吓其他冇方法訂外國機D C兄
用心良苦咋
各位大佬唔好打沉佢啦
作者: cpk 時間: 2013-8-10 13:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: marco173 時間: 2013-8-10 13:12
點會唔做
攪團購風險又唔高
作者: cpk 時間: 2013-8-10 13:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: marco173 時間: 2013-8-10 13:20
XDDDDDDDDDDD
好可能一陣就比你講中
作者: cpk 時間: 2013-8-10 13:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: crabcrab 時間: 2013-8-10 15:42
有,仲進行中,不過唔係 nexus 團
作者: crabcrab 時間: 2013-8-10 15:46
唔係講 nexus 團呀,講緊果個團仲收緊客呀
作者: xingdec 時間: 2013-8-10 15:48
好在我已經放晒,雖然有部32gb買家半失蹤,但放32應該易d,淨返一部16可賣可自用,都叫好彩
作者: vincentysh 時間: 2013-8-10 15:54
可能係高清 mon. 又無得插咭.
多咗人買 32gb
作者: peter9327 時間: 2013-8-10 16:03
依家想入部16gb,係未去交易區仲有??
作者: smart5 時間: 2013-8-10 16:05
回復 34# cpk
我估一定會有lor
作者: vincentysh 時間: 2013-8-10 16:05
回復 45# peter9327
見到重有一部 $1980.
可以去睇下.
作者: smart5 時間: 2013-8-10 16:21
回復 34# cpk
一定會啦
個團長為左賺盡佢儲咪1 lot發貨, package發貨成本唔係一般散戶可比
如果佢不断有貨到, 你估下佢會唔會fill 哂個backup list先發貨了啦
我估如果係咁,個團断估會接近月尾先a shop攞得貨
我估班訂左貨的ching見到市場越來越多貨,心入邊一定唔係滋味
作者: eric~仔 時間: 2013-8-10 17:26
我係其中一個,好彩今日1880收多左部16g溝翻淡佢姐XD
BTW 我兩部都係自用XD
作者: crabcrab 時間: 2013-8-10 17:31
呢D都有得溝
唔好好似d股仔咁,越溝越淡
作者: eric~仔 時間: 2013-8-10 17:57
哈哈,好彩前幾日無用二千蚊同條友接貨
到今日我反而多謝佢同個買家
多謝佢因為我訓過籠無覆一條msg而賣左比第二條友
作者: k_02 時間: 2013-8-10 19:00
一手有 $1900 la !!
作者: yin1995 時間: 2013-8-10 19:02
新手想出NEXUS7問一下
係咪封條未開既話都唔洗擔心部機會比人做過手腳?
呢類水貨機如果係鋪買既話係咪通常無得試?
如果有得試既話應該試d咩?
作者: win168 時間: 2013-8-10 19:58
本帖最後由 win168 於 2013-8-10 20:00 編輯
回復 53# yin1995
我不是新手, 是平板白癡, root機改機一概不懂. 買機重點不是價錢, 是要店員肯代set 機 (例如 update 最新 firmware, android version 等), 還要他幫下載一些我一定想用的程式 (例如mytv 看無線劇集節目, 蘋果報章等 (如可安裝便知 play market 是香港版), 安裝手寫程式 (因太多了, 店員一定幫你安一個最好的), 還要幫貼上Mon 貼 (省了時間去別店買或要自己貼). 買機前要說清楚以上各點, 你要有一個google account, 店員update 了 android version 後你便要自己輸入google account 以便進入 play store 下載各程式. (如用店員account 你回家後便要轉太煩了吧) 店員下載完各樣東西後你便要試機, 包括開機關機, 去 playstore 下載一個 app, 再用手寫板上網查查東西, 開開mytv 看看劇集. 一切滿意便付款, 拿保養單, 再問一下有沒有7天有問題包換 (這部水貨機有些店鋪是不能換機, 原因是沒貨, 多是說如有問題問Asus 代理, 有一年國際保. 當然還要問有沒有價減, 哈哈. 這樣離開店子便可即時快樂地玩機了.
有些店子是不會有以上服務, 只說機你拿回家, 有問題拿回來. 問多幾間, 不要太計較價錢你便會找到以上服務. 我買這部機, 32G 連貼是花了$2690, 早買早享受, 沒法, 預左要蝕幾舊.
作者: crabcrab 時間: 2013-8-10 20:52
回復 yin1995
我不是新手, 是平板白癡, root機改機一概不懂. 買機重點不是價錢, 是要店員肯代set 機 ( ...
安裝手寫程式 (因太多了, 店員一定幫你安一個最好的),
win168 發表於 2013-8-10 19:58
唔 〇。〇
作者: EVOPRINCE 時間: 2013-8-10 20:55
i just bought 16gb $1900 for a brand new, happy enjoy now
no need to risk for buy nexus 7 from amazon^^
作者: eanaddare 時間: 2013-8-11 00:29
遲少少一定有人好似炒燶生果一樣
損少少手,務求脫手
作者: ballj 時間: 2013-8-11 09:24
講真,除非行貨出左同埋16G賣低過2000,如果唔係點會輸咁多放……
自己由hkepc網友買左部32G開心使用中
作者: peter9327 時間: 2013-8-11 10:37
想請問新機有封條 or 膠袋嗎??
作者: prowede 時間: 2013-8-11 11:07
我兩部google買,無膠袋,但有一邊封條係白色盒
作者: catclh 時間: 2013-8-11 11:17
有一邊封條係白色盒, 唔整爛封條開唔到盒
作者: hontsui 時間: 2013-8-11 19:00
真係抵用
作者: big_nature 時間: 2013-8-11 19:20
番呢上網就同你up晒,冇難度。
作者: fai000000 時間: 2013-8-11 21:06
我就好平咁訂到一部
因為之前玩free my apps 果時拎左d分諗住pad換石
最後無換,amazon儲左usd51
usd229 - usd 51 = usd178
再加埋運貴usd 14
總數都1500蚊左右
作者: ikw0211 時間: 2013-8-11 21:53
我就好平咁訂到一部
因為之前玩free my apps 果時拎左d分諗住pad換石
最後無換,amazon儲左usd51
usd229 - ...
fai000000 發表於 2013-8-11 21:06
$1500買到16GB Wifi版?
作者: prowede 時間: 2013-8-11 22:11
我就好平咁訂到一部
因為之前玩free my apps 果時拎左d分諗住pad換石
最後無換,amazon儲左usd51
usd229 - ...
fai000000 發表於 2013-8-11 21:06
用邊間運?
作者: fai000000 時間: 2013-8-11 22:14
我用lee間咋
http://www.us-ex.com
係平~不過時間耐
我30號amazon訂
6號先送到轉運公司
希望星期一會到啦
-----------------
2013-08-06 11:42 俄勒冈仓库 俄勒岗仓库已入库
2013-08-06 11:52 俄勒冈仓库 俄勒岗仓库已入库
2013-08-06 18:03 俄勒冈仓库 包裹已处理(待付款)
2013-08-06 18:32 包裹已处理(已付款)
2013-08-07 09:27 俄勒冈仓库 装袋扫描
2013-08-07 15:22 俄勒冈仓库 运输途中(Beaverton, OR发往HK)
作者: fai000000 時間: 2013-8-11 22:17
係呀~~因為之前儲左d錢係amazon
順手用埋佢囉~
作者: irvingtin 時間: 2013-8-11 22:28
因為我賣得平...
所以2手區越來越平...
而我開團個陣講左8月中先有貨
另外, 有人話我賺得多...
8萬幾蚊既貨, 減左 A fee 我先賺 $1200 左右,
我全部都用 express 出貨, 如果唔係大家8月尾都唔知有無
真係心灰意冷.....
作者: bobopig 時間: 2013-8-11 23:11
本帖最後由 bobopig 於 2013-8-11 23:26 編輯
用番你電話個火牛同線黎叉都得.
作者: bobopig 時間: 2013-8-11 23:12
請問全新係咪有貼紙包住架 ?
而家買一代抵唔抵 ?
今日睇信用卡單, 一代 32G WIF, 好似 1899 仲有 超巿卷送 ( 唔知幾多 )
作者: prowede 時間: 2013-8-11 23:19
唔介意2手的話, 好多新淨1代仲抵
作者: bobopig 時間: 2013-8-11 23:21
咁就要睇那位人兄有幾多貨係手, 夠唔夠時間找數. 心理狀態.
作者: bobopig 時間: 2013-8-11 23:27
大約幾多到 ? 係咪去番二手區 ?
不過華石好似一年保. 即係而家去接貨應該冇左保養 ?
作者: prowede 時間: 2013-8-11 23:39
本帖最後由 prowede 於 2013-8-11 23:42 編輯
咁要睇下你買幾舊gei機
有d 都仲有保, 好似我部都去到12月
作者: eric~仔 時間: 2013-8-11 23:48
我$1880買喎--
作者: eric~仔 時間: 2013-8-11 23:50
我唔認同你既講法, 因為琴日我果的賣家完美示範點樣可以唔整爛封條都可以開到盒
作者: k_02 時間: 2013-8-12 00:14
禁強?! 我日日睇價ga wo~ 你直接訂?
作者: peter9327 時間: 2013-8-12 00:27
唔該哂你 !!!依幾日去出番部先 !!!
作者: eric~仔 時間: 2013-8-12 00:30
咁証明你睇大睇過籠
前日先有C兄係交易區賣$1880
見有C兄EAT 左ITEM 1, 我都2話不說咁EAT 埋ITEM 2
相信個POST係咪賣家開POST內2個鐘被KO
作者: cwc0110 時間: 2013-8-12 01:54
而家好明顯供過於求
唔想蟹就1880啦
作者: akitohk 時間: 2013-8-12 02:00
本帖最後由 akitohk 於 2013-8-12 02:04 編輯
師兄真係好人難做,
我入4部結果係自己手個部個speaker有少少拆既問題
師兄30部私保3日風險都唔少, 賺得果1200隨時有一部有問題條數都唔見左.
見另外d post好多人講到只share運費成本價賣係理所當然咁
但壞機要退返US條數個風險成本佢地又完全無視晒, time cost又係.
不過今次太易訂了, ama, b&h, playstore, google仲要大把貨.
遲到手既扣晒所有cost隨時1蚊都袋唔到.
作者: k_02 時間: 2013-8-12 18:29
不過好多人都賣$1900,,相信$1800 好快有
作者: ywt987 時間: 2013-8-12 18:51
跌得好快...........
作者: kingfu2001 時間: 2013-8-12 19:05
1800的話真是做善事了
運費賺唔返,仲要倒蝕
作者: eric~仔 時間: 2013-8-12 19:44
唔係1800, 係1880

作者: Miipp 時間: 2013-8-12 19:59
1700, 1600 都會有, 快唔快睇你耐性

至於我就已經早買早享受
作者: israfel 時間: 2013-8-14 12:10
唔駛捱炒價, Good!!!
作者: israfel 時間: 2013-8-14 12:10
唔駛捱炒價, Good!!!
作者: freeman321321 時間: 2013-8-14 12:13
$1800

作者: marco173 時間: 2013-8-14 12:56
交易廣場又有1880.................
車錢都蝕埋
作者: bobopig 時間: 2013-8-14 22:05
小心D, 可能係拆開過的機.
有人買機可以試到第三部.
咁第一,二部試完有事. 點處置呢 ?
作者: catclh 時間: 2013-8-14 22:09
講到咁黑暗??
作者: bobopig 時間: 2013-8-14 22:20
信得過版友會有. 信唔到既人都有.
上網買野. 保障自己好 D.
百記 個 D 都係咁.
作者: gamezz 時間: 2013-8-14 23:56
本帖最後由 gamezz 於 2013-8-15 00:00 編輯
回復 92# bobopig
先錢後拆盒,未見過有人寫包零光點/死點...
作者: xxxkxxx 時間: 2013-8-15 00:02
本帖最後由 xxxkxxx 於 2013-8-15 00:08 編輯
我有兩部32g(自用)成本價$2350
最慘係九月頭先到

直接香港買好過
作者: globobo 時間: 2013-8-15 00:06
做人唔好咁自私, internet 就係要黎SHARE!
作者: 長勝飛龍 時間: 2013-8-15 00:10
你睇下上面d post幾多人hi 野,仲有d 嚇怕左亂隊了
作者: explorerhk 時間: 2013-8-15 00:22
本帖最後由 explorerhk 於 2013-8-15 00:26 編輯
其實係D人傻仔無分析形勢先去炒機. 第一, 呢部得WIFI 已經吸引力無咁大, 再加上呢部唔似上一部咁, 出果時QUAD CORE, SPEC又勁, 價又唔貴先會多人買, 但一年過後, 上次買左又唔係咁多真係有需要換機. 未賣買果D, 出面仲有好多平選擇. 第二, 上一次Play Store 一出幾個鐘段市, 今次長賣長有就知, 買嘅人唔係想像咁多. 第三, 上次好多人唔識自己買, 經過上一次, 而家好多人都識, 同炒家買點解唔自己約埋35知己自己買. 第四, 上次隔左好耐先出行貨, 俾D水貨玩晒, 但今次會快好多, 好多要買果D都等行.
作者: laszoot 時間: 2013-8-15 22:46
yeah~~
i m waiting either launch of local distributor or the bearish price down to 18xx in some water goods store
also for sure to consider if price down to 21xx to 22xx for 32Gb model

