Board logo

標題: TOSHIBA Folio 100上市了 [打印本頁]

作者: teddyhsu    時間: 2010-11-11 08:21     標題: TOSHIBA Folio 100上市了

剛剛睇到大陸網上開始發售
大陸改名為AS100
已經係Android 2.2
價格為RMB$3488
唔知香港代理有唔?
作者: flmflm    時間: 2010-11-11 08:29

= hkd 4100, price not good
作者: jimmybon    時間: 2010-11-11 08:38

本帖最後由 jimmybon 於 2010-11-11 09:18 編輯

回復 1# teddyhsu


    只係冇3G版本.3G版貴$US100
作者: bbsbba    時間: 2010-11-11 11:20

回復 3# jimmybon
硬上已經用緊tegra2+512mb ram
已經好夠快
唔知幾時有其他廠出番同樣既硬件而平D
到時真係買得過黎上網睇片用

作者: smokescreen    時間: 2010-11-11 11:35

香港幾時有 3g vers 出售呀,,,等,,等等
作者: andy12001    時間: 2010-11-11 11:37

外國評測部機LAG LAG地
作者: jimmybon    時間: 2010-11-11 11:52

回復 5# smokescreen


    下年2月
作者: jimmybon    時間: 2010-11-11 11:57

回復 4# bbsbba


    哥仔我講3G唔係3GB喎
作者: smokescreen    時間: 2010-11-11 11:57

回復 7# jimmybon

太遲了,,,,,,到時仲多選擇,,, 隨時 ipad 2 都會出黎迎擊
作者: jimmybon    時間: 2010-11-11 12:04

回復 9# smokescreen


    係IPAD客,ANDROID出咩版佢都唔會買.好多人仲等下年中先至出嘅3.0添,唔同OS就有唔同嘅客路.
作者: stephen1029dog    時間: 2010-11-11 12:28

有d貴,佢有部AC100 一樣涵,係無電容版.就要貴1000....
作者: supermeone    時間: 2010-11-18 20:57

部機係英國需要回收!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
作者: pcmtse    時間: 2010-11-18 21:34

This machine 's hardware is ok, but ROM is really bad.....
Oversea Custome ROM is using Malata T2's ..........hahaha....
http://forum.tegratab.com/index. ... 4010e8b88691b42c431
作者: applemac    時間: 2010-11-18 21:40

等IPAD 2.....好過





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2