標題: 傳言有唔少大品牌搵萬利達部ZPAD黎換個殼換個logo賣 [打印本頁]
作者: mike111 時間: 2010-9-23 16:33 標題: 傳言有唔少大品牌搵萬利達部ZPAD黎換個殼換個logo賣
本帖最後由 mike111 於 2010-9-23 17:13 編輯
就係所謂的貼牌機,就好似以前viewsonic係外國賣ge個部VPD400,就係貼牌ainol的V6000HDV,攞翻黎換上自己個logo價錢就賣貴成3倍
唔知可唔可信
流言滿天飛,唔知係萬利達自己炒作定係真ge?
作者: MCHK001 時間: 2010-9-23 16:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mike111 時間: 2010-9-23 17:02
本帖最後由 mike111 於 2010-9-23 17:05 編輯
回復 2# MCHK001
係啊,有唔少國外廠商都有用大陸機貼牌,ARCHOS都好喜歡咁做
作者: Famas_HK+ 時間: 2010-9-23 17:25
天璣P7 貼牌都要500部起貨,當然…個量可以傾,但起碼要廿幾萬啦,而且依加出機風險好大,山寨的己都唔會量產!
