作者: alex826 時間: 2010-9-22 17:10 標題: 平板機問題
幫人問.
從大學生既角度,買ipad ,平板機定netbook 好呢? (已有一部NB 放宿舍用)
若要ipad 又等唔等2好呢?
大家發表下意見
唔知有冇錯區
作者: A君 時間: 2010-9-22 17:14
呢 d 野他自行考慮自己需要而決定吧....
作者: MCHK001 時間: 2010-9-22 18:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: knife007 時間: 2010-9-22 18:55
本人意見係:
- 你係要出街時潮俾人睇, 一定要買iPAD啦!
- 你部notebook如果係當desktop replacement咁來 ...
MCHK001 發表於 2010-9-22 18:30
咁呢位師兄平時出街帶邊部係身多?
作者: MCHK001 時間: 2010-9-22 19:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: knife007 時間: 2010-9-22 20:16
回復 5# MCHK001
請問師兄用緊咩model既Android tablet (7")?
我都心郁郁想入返部...
作者: MCHK001 時間: 2010-9-22 20:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alex826 時間: 2010-9-22 20:57
回復 5# MCHK001
巴士度都會拿出來一路聽internet radio,C兄用3G? 貴唔貴?
作者: Indiana 時間: 2010-9-22 20:58
回復 knife007
iPAD (8.9") : 試過一次拿出街用, 感覺唔太好, 因為太揚, 同太大部, 係巴士上面用時頂住個肚腩, 唔太舒服, 哈哈! (之後一直放係家中, 平時唔開電腦時, 可以一拿上手就上到網, check到貓, 睇到高清電影(using AirVideo to stream HD video from my NAS)).
Netbook (10.2") : 以前星期六日出街都會拿呢部野出街, 係巴士上上網, 看TV等等! (而家多數放係家中, 萬一部desktop PC有乜唔妥, 可以作備用, 另外係平時router, NAS or other devices需要做settings or reset時, 部netbook都非常好駛好用! 仲有就係我部desktop成鬼日個iTunes都出事, 所以如果部iPAD or ipod touch or ipod有firmware要upgrade or jailbreak, 都會用netbook做, 效用非常好!)
點解 10.2" 可以巴士上網, 看 TV, 但 8.9" 巴士用就會頂住個肚腩唔太舒服?
作者: alex826 時間: 2010-9-22 20:59
多謝各位,佢話要ipad 貪佢apps 夠多喎

又做到office
C兄知道ipad2 幾時會出嗎?售價如何?
作者: MCHK001 時間: 2010-9-22 21:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MCHK001 時間: 2010-9-22 21:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MCHK001 時間: 2010-9-22 21:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alex826 時間: 2010-9-22 22:46
okay
anyway thanks for your reply
作者: hiufei 時間: 2010-9-23 17:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

