Board logo

標題: 日系平板WooW! Digital Tablet i-7U [打印本頁]

作者: chesterip    時間: 2010-9-19 21:10     標題: 日系平板WooW! Digital Tablet i-7U


規格表:
處理器: 800MHz Tleechips8902 ARM1176JZ(F)-S
記憶體:256M DDR2
內存容量 :4GB
螢幕:7 吋電阻式觸控螢幕,解像度為 WVGA 800 x 480
作業系統:Android 2.1
支援記憶卡:SD/SDHC (最高支援至 32GB)
電池容量: 2600mAH 7.4V
其他:USB 2.0 OTG、HDMI 1.3 輸出、Wi-Fi 802.11b/g、 3.5mm 耳機插孔、AV Video、內置麥克風
支援音訊格式:.mp3、.wma、.aac、.flac、.wav、.ogg 、 .ape
支援影片格式:.bmp、.jpec、.png 、.gif (最高支援 4080 x 4080)
配件: 充電器(DC 9V/1.5A)、HDMI 線、耳機、USB 線及觸控筆
機身顏色: 黑/白
體積: 193 x 115 x 14.3mm
重量: 411.1g
售價: HKD $1,880

官方網站: http://www.woowdigital.com/

好似都唔錯咁wo有得Upgrade做2.2
有冇人有興趣

管理員按 : 删除了查詢電話
作者: sleepdevil    時間: 2010-9-19 21:31

就係X5A oem, 代理商有日文宣傳就扮日系.
作者: x64newcomer    時間: 2010-9-19 21:38

Wait for 2.2
作者: apple_100    時間: 2010-9-19 21:38

硬件上都仲係爭少D,繼續等
不過咁既價算係咁
作者: A君    時間: 2010-9-19 21:39

規格表:
處理器: 800MHz Tleechips8902 ARM1176JZ(F)-S
記憶體:256M DDR2
內存容量 :4GB
螢幕:7 吋電 ...
chesterip 發表於 19/9/2010 21:10


一般啦,個價錢.....
我覺得唯一好處---有保養,
作者: 極限    時間: 2010-9-19 22:13

無得上 3.0 已經係敗筆
當然,黎個價
其實已經很不錯
但3.0係專 for 平板用
作者: peteryip    時間: 2010-9-19 22:26

同一款機,

大陸賣(送廠保養): HKD $1,280

佢賣(本地保養): HKD $1,880


揀邊個好?
作者: 極限    時間: 2010-9-19 22:50

其實張圖一樣都有show查詢電話
作者: Famas_HK+    時間: 2010-9-19 23:18

規格表:
處理器: 800MHz Tleechips8902 ARM1176JZ(F)-S
記憶體:256M DDR2
內存容量 :4GB
螢幕:7 吋電 ...
chesterip 發表於 2010-9-19 21:10



    唔好咁天真吧…就是 华視光 果批機,得單點觸控 又冇重力感應…就連 天璣P7 都不如,仲要貴人成七百幾。

我都可以叫 天璣 做批平板再印我個名賣,我日日同 天璣 傾計…佢地十一月前都出2.2啦!
什麼本地代理保養,我收左你部機叫你等一星期…實質又係send返大陸搞,或者換過部,原來香港人d錢真係幾容易搵!
作者: Famas_HK+    時間: 2010-9-19 23:28

無得上 3.0 已經係敗筆
當然,黎個價
其實已經很不錯
但3.0係專 for 平板用
極限 發表於 2010-9-19 22:13



    既然3.0係專for平板,你認為Google有咁易放俾這批山寨廠咩?有都俾Samsung htc先啦,同埋冇認證既機器應該再冇咁容易上到官方Market。
作者: 167pk    時間: 2010-9-19 23:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Famas_HK+    時間: 2010-9-19 23:41

本帖最後由 Famas_HK+ 於 2010-9-19 23:43 編輯
回復  Famas_HK+

師兄,部p7 mandy leung 寄去韓國比你?
167pk 發表於 2010-9-19 23:29



    嘩…咩事…起我底?!
佢係我partner,你係咪話買又唔買果個呀?

P7出左update喎!
作者: fsyhj    時間: 2010-9-19 23:43

回復 9# Famas_HK+

     Famas_HK+ ,日日同天机班友倾计,甘有没了解过,最近巨地几时会出新机,比较加个GPS或蓝牙之类 ,我都唔明巨地点解P7甘好的机都唔标配蓝牙的。
作者: 167pk    時間: 2010-9-19 23:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Famas_HK+    時間: 2010-9-19 23:54

回復  Famas_HK+

     Famas_HK+ ,日日同天机班友倾计,甘有没了解过,最近巨地几时会出新机,比较加个GP ...
fsyhj 發表於 2010-9-19 23:43



    天璣 未打算出新平板,返而應該十月中有部Atom D510雙核13.3,用ION獨立顯示卡,重1.2kg…好似好正!

P7真係幾好,我冇問點解冇藍芽呀?返而兩點觸控佢地又開發到,藍芽有個驅動就得啦。
智器就花資源去勁出新機,天璣 就集中搞2.2升級,不過依加P7先正式係佢地等一部平板(前版本唔計),慢慢來吧!

佢地係用人手在工廠生產的,所以一個月只出到一兩次貨,全世界都有市場。
作者: Famas_HK+    時間: 2010-9-19 23:57

本帖最後由 Famas_HK+ 於 2010-9-20 00:56 編輯
回復  Famas_HK+

不是,咁啱果日一齊係廠寄機出港
所以知道啫
167pk 發表於 2010-9-19 23:46



    你就係 香港區 果個?做 澳洲 果個?
你又咁記得Mandy Leung咧個名既?
作者: 極限    時間: 2010-9-20 01:05

本帖最後由 極限 於 2010-9-20 01:10 編輯
既然3.0係專for平板,你認為Google有咁易放俾這批山寨廠咩?有都俾Samsung htc先啦,同埋冇認證既機 ...
Famas_HK+ 發表於 2010-9-19 23:28


師兄~

黎個世界有樣野叫刷rom
你無用過 android手機 一些好的rom嗎?
雖然當中有些爛得不行(缺點多,寫rom果個急急腳咁交貨)
但仍有些比官方rom好 (唔可以講好過既,但一定同官方一咁好用啦),
最緊要仲可以無晒所有連埋既廢app,爽
同埋裝app唔一定要經官方Market
有幾個路徑
好似Liquid咁 2.1/2.2 加埋有成1x個rom
任君選擇,有d人就係唔鐘意用官方rom
因為官方rom唔一定好用過民間rom
同埋阿,android最勁既地方就係開放式
如果你咁講既話
google唔比權佢地,所有山寨廠根本都無資格整android平板啦
但事實係而家山寨平板有好多好多部
你估有無其中2部係官方比權? (其實搵一間都好難啦~有小小,小小,小小名既都唔叫山寨la)
不過我想來想去,而家賣緊既大陸整既平板有邊部係google比權嫁呢??
真係一間都想唔到呀
作者: 極限    時間: 2010-9-20 01:15

嘩…咩事…起我底?!
佢係我partner,你係咪話買又唔買果個呀?

P7出左update喎! ...
Famas_HK+ 發表於 2010-9-19 23:41


唔係阿師兄
你自已出賣左自已
我係某個網度搵搵
就見到師兄你幅張
有點陸軍裝果張
作者: Famas_HK+    時間: 2010-9-20 02:55

師兄~

黎個世界有樣野叫刷rom
你無用過 android手機 一些好的rom嗎?
雖然當中有些爛得不行(缺 ...
極限 發表於 2010-9-20 01:05



    Android有大把ROM我知的,我之前多數都在Android專區。
我覺得2.2就係冇預你拎黎出平板,所以先咁亂。
咁有咩理由依加山寨上到market而大廠唔得丫?Google俾得你用就有權阻止你。到時3.0真係for平板的話,Google應該要保障返d大廠,其他冇受權果d機唔應該連到market先岩。
作者: Famas_HK+    時間: 2010-9-20 03:32

唔係阿師兄
你自已出賣左自已
我係某個網度搵搵
就見到師兄你幅張
有點陸軍裝果張 ...
極限 發表於 2010-9-20 01:15



    我幾時有綠軍裝過?!可否PM個網俾我睇睇?Thx!
你咁得閒google我…!

我冇乜所謂,只係想知點解o者,我資料一向都好公開,做人正正直直就得!
我都搜尋左一下自己,原來外國carrypad.com都有人講我T7果幾段片,T7在外國都幾多人知,仲好多unbox片。
作者: fsyhj    時間: 2010-9-20 09:22

“Atom D510雙核13.3,用ION獨立顯示卡,重1.2kg”这只机对我来讲太重了,我现在都有部工人舍UMPC,大约1KG,我极限重量是400克左右。所以我认为7寸屏不论从视觉上还是重量、体积上都刚刚好。
     Famas_HK+ ,睇完你甘讲,搞到我又想转肽买只P7用下添,现在真系系P7同A81E之间转来转去,两者都各有所长,其实P7在系统方面比T7做得还好多少,起码兼容到有线网卡同3G网卡。A81E反而这方面做得差D。真系好难选择啊!
作者: 極限    時間: 2010-9-20 17:28

Android有大把ROM我知的,我之前多數都在Android專區。
我覺得2.2就係冇預你拎黎出平板,所以先咁亂。
咁有咩理由依加山寨上到market而大廠唔得丫?Google俾得你用就有權阻止你。到時3.0真係for平板的話,Google應該要保障返d大廠,其他冇受權果d機唔應該連到market先岩。
Famas_HK+ 發表於 2010-9-20 02:55


我覺得2.2就係冇預你拎黎出平板,所以先咁亂。

亂?多ROM唔代表亂,有得選好過無得選,,,
如果你真係有玩過好多 ANDROID野就唔會咁講
唔通香港咁多種交通工具,,
就叫亂??   

咁有咩理由依加山寨上到market而大廠唔得丫?Google俾得你用就有權阻止你。

你D LOGIC有問題
而家係大廠用到一些都唔出奇
山寨都用到先出奇
點解山寨都用到?因為android係一個開放式既
就係因為黎個原來
android先得以成功

到時3.0真係for平板的話,Google應該要保障返d大廠,其他冇受權果d機唔應該連到market先岩。
我係上面都講過啦,,你一定無睇晒我寫既內容
你估下邊間山寨平板有得到google授權呢?
搵一間都好難
而且刷rom已經可以用market
而且就算唔裝market一樣都可以裝app~
玩過android就知


~.~又要重覆又重覆d說話
作者: 極限    時間: 2010-9-20 17:33

我幾時有綠軍裝過?!可否PM個網俾我睇睇?Thx!
你咁得閒google我…!

我冇乜所謂,只係想知點解o ...
Famas_HK+ 發表於 2010-9-20 03:32


google係好耐之前就係高登既玩物
有玩開某論壇既話,有最新既玩法,,
google而家黎講最多係次選擇
另外,你真係睇翻自已個樣就pm我啦

另外資料公開唔係話唔好
我都無話公開資料唔好
不過我就唔係網絡上用真資料
另外,搜尋已方法已out la
你有興趣得閒上下d 高級論壇睇下啦
update下d新資訊都好阿
作者: Famas_HK+    時間: 2010-9-20 17:57

我覺得2.2就係冇預你拎黎出平板,所以先咁亂。

亂?多ROM唔代表亂,有得選好過無得選,,,
如果你真係有玩過 ...
極限 發表於 2010-9-20 17:28



    香港入口車都有管制啦,唔通乜車都可以運黎香港揸咩!
依加d山寨機有邊部係合法架?你問淘寶佢都答唔到你呀,舊電爆左冇人保你架,咁仲話唔亂?iOS有冇咁既情況呀?

點解Android係一個開放平台,山寨會上到market而大廠平板有咁多上唔到?你就算在大廠平板裝個market佢都係上唔到架,有幾開放?只係開放俾山寨嗎?
有ROM?!d ROM唔係通用架,冇人做…你部機一樣冇得刷,大大話話黎緊有十幾部平板,你估邊部有人寫ROM?

真係刷ROM就可以用market?都係果句…d ROM唔係通用,有人做你先有得刷!
你估Google要鎖晒其他機只係俾Galaxy Tab上market得唔得丫拿?如果Google連控制market既能力都冇root機咁大既,咁我都冇野好講。
依加Google係冇做管制既野,唔係你估山寨可以咁易上market呀?

唔同你講…總之你總論係,Google唔會理Android係出面俾人搞成點,佢做既野只係掉個Android原碼出黎任你出機,market自由出入。
同你講丫,我韓國Android market一隻game都搜尋唔到架,開放嗎?刷ROM有用嗎?佢鎖你就鎖你啦!
作者: Famas_HK+    時間: 2010-9-20 18:04

google係好耐之前就係高登既玩物
有玩開某論壇既話,有最新既玩法,,
google而家黎講最多係次選擇
另外,你 ...
極限 發表於 2010-9-20 17:33



    嘩…多謝師兄提點先,不過我真係冇乜時間學咧家野,與其有時間睇人身世,都係得過知字,我不如了解身邊既人多d仲好,個個人都係活得幾十年,一世人做咩都係自己選擇,網絡既野係無盡的!
作者: 極限    時間: 2010-9-21 00:01




    香港入口車都有管制啦,唔通乜車都可以運黎香港揸咩!
依加d山寨機有邊部係合法架?你問淘寶佢都 ...
Famas_HK+ 發表於 2010-9-20 17:57



    香港入口車都有管制啦,唔通乜車都可以運黎香港揸咩!
依加d山寨機有邊部係合法架?你問淘寶佢都答唔到你呀,舊電爆左冇人保你架,咁仲話唔亂?iOS有冇咁既情況呀?


你扯外話題造咩阿
而家講緊合唔合法嗎?(同埋你造咩將自已個論點同我調換?有d搞笑囉)
不過我會同你講
如果你真係想玩合法平板
山寨平板都唔岩你啦~
你黎黎個區造咩?


點解Android係一個開放平台,山寨會上到market而大廠平板有咁多上唔到?你就算在大廠平板裝個market佢都係上唔到架,有幾開放?只係開放俾山寨嗎?
有ROM?!d ROM唔係通用架,冇人做…你部機一樣冇得刷,大大話話黎緊有十幾部平板,你估邊部有人寫ROM?


你LOGIC好錯阿~
你清唔清楚你自已講緊咩先?
我由頭到尾無講過
d rom係通用囉
但如果你玩過android真係對佢有研究
我相信你都唔會講 大大話話黎緊有十幾部平板,你估邊部有人寫ROM?
黎句咁搞笑既說話


真係刷ROM就可以用market?都係果句…d ROM唔係通用,有人做你先有得刷!
你估Google要鎖曬其他機只係俾Galaxy Tab上market得唔得丫拿?如果Google連控制market既能力都冇root機咁大既,咁我都冇野好講。
依加Google係冇做管制既野,唔係你估山寨可以咁易上market呀?



都係果句,,由頭到尾
都無講過d rom通用
都係你自已講,,
你有無上,大陸/外國 論壇阿?
有上過,你就唔會講/怕 無rom啦 哈哈
你估google造左管制既野
你估佢而家有無咁風光?
你明唔明ios同android最大分別係邊?

唔同你講…總之你總論係,Google唔會理Android係出面俾人搞成點,佢做既野只係掉個Android原碼出黎任你出機,market自由出入。
同你講丫,我韓國Android market一隻game都搜尋唔到架,開放嗎?刷ROM有用嗎?佢鎖你就鎖你啦!


緊係啦,你自已都唔係好清楚你自已講緊咩
因為你講頭黎一句
你自已打破左自已既論點啦
同埋呢,你都識講你韓國market
你話usa多定韓國多?
同埋呢開放既意思
你真係sure係咁?
你知唔知刷rom最大好處係咩?
就係得一個可以進入 market既好處?



我想你要想下點解android會咁強大~~~~
同埋d logic要合乎阿~
作者: 極限    時間: 2010-9-21 00:03

嘩…多謝師兄提點先,不過我真係冇乜時間學咧家野,與其有時間睇人身世,都係得過知字,我不如了解 ...
Famas_HK+ 發表於 2010-9-20 18:04



唔洗師兄既
客氣啦~
我都只係想講,
造人要好好保護自已
防人之心不可無阿





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2