作者: lawrenceskc 時間: 2010-9-15 23:19 標題: 終於有山寨的電容式Android平板
如果CPU 冇水份,真達800Mhz,咁都幾吸引!
http://www.51nb.la/viewnews-4780.html
http://item.taobao.com/item.htm?id=6358757882
作者: wheno 時間: 2010-9-15 23:34
8902 就一定無800MHz, 有都係超出來的...
作者: 167pk 時間: 2010-9-15 23:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Famas_HK+ 時間: 2010-9-16 10:11
魅族 W7一早電容左啦,黎緊W9用RC8918方案1Ghz cpu,不過都應該係超。
作者: oldtwohk 時間: 2010-9-16 14:45
回復 1# lawrenceskc 師兄:
係咪呢台?
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1081541&k=54237a102a372deb5692b425ace3be58&t=1782160435&sid=57Xk0mD36q

作者: leung1610 時間: 2010-9-16 14:52
師兄, 請問幾多錢?幾多寸?有無重力感應?有無GPS?
作者: oldtwohk 時間: 2010-9-16 15:15
回復 6# leung1610
師兄:
7吋,有重要感應,GPS要加.
因為寫緊影像處理程式,仲試緊!
7吋機一向在影像處理方向有問題,
所以叫廠加強!
作者: oldtwohk 時間: 2010-9-16 15:17
回復 4# Famas_HK+
師兄:
Rockchips 好似係2818,係咪我一時記錯呢?
作者: oldtwohk 時間: 2010-9-16 15:45
回復 3# 167pk
師兄:
Telechips 有 720Mhz的~~~
作者: lok2007 時間: 2010-9-16 15:56
128MB RAM
作者: pcmtse 時間: 2010-9-16 16:56
Then this is no good.
作者: watchmanll 時間: 2010-9-16 17:56
希望會平多D
作者: oldtwohk 時間: 2010-9-16 18:10
回復 12# watchmanll
師兄:
平野就要小心,因為國內山寨廠,
是偷工減料來做價格競爭.
祝你好運!
作者: keiths 時間: 2010-9-16 18:36
可能得番幾百mb
作者: watchmanll 時間: 2010-9-16 18:38
回復 13# oldtwohk
thx....
作者: stanleybbb 時間: 2010-9-17 01:57
要RMB1236 -> HKD1429
都唔平喎~
作者: Famas_HK+ 時間: 2010-9-17 09:40
唔係…我記錯,成日同TCC搞亂…嘻!
如果電容mon,我要求Galaxy S般準確先叫合格,但山寨應該冇乜可能吧。還是期待更好的電阻多點觸控,P7唔錯!
作者: ivanmobile 時間: 2010-9-17 10:35
ram 咁少實慢到飛起
作者: Famas_HK+ 時間: 2010-9-17 10:42
仲要肯定升唔到2.2,依加幾間山寨都寫緊。
作者: ivanmobile 時間: 2010-9-17 10:55
2.2 都幫唔到好多.
ram 少咩都死.
作者: Famas_HK+ 時間: 2010-9-17 11:07
我好似聽過有地方幫人改RAM,但會幾錢呢?
作者: lawrenceskc 時間: 2010-9-17 14:28
係256M Ram 喎!
http://www.51nb.la/viewnews-4780.html
作者: edwardpoon2008 時間: 2010-9-17 16:02
幾多錢先??
作者: oldtwohk 時間: 2010-9-17 16:12
回復 21# Famas_HK+
師兄:
好似無聽見過廠做128M Ram,
都係256M Ram的.
改Ram同加Ram,
要拆開部機做啊!!!
作者: lawrenceskc 時間: 2010-9-17 22:53
http://trade.taobao.com/trade/de ... e_id=47583336909035
- 韩国TCC8902电容屏塑料外壳 = RMB1208
- 韩国TCC8902电容屏金属壳 = RMB1236
計落都成千4~5蚊港紙,不過如果佢係Android 2.2, 相信我應該會幫襯。
作者: oldtwohk 時間: 2010-9-18 20:17
回復 25# lawrenceskc 師兄:
同我部有D唔同!
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1082360&k=ec12ce41315ea584ada7b89a000993fd&t=1782160435&sid=57Xk0mD36q

作者: seafood169 時間: 2010-9-18 22:23
回復 26# oldtwohk
我唸係佢未便新張相, 你嗰部就係電容屏 ?
作者: oldtwohk 時間: 2010-9-19 01:16
回復 27# seafood169
師兄:
係啊!電容屏呀!
不過唔同廠有唔同殼, 一D都唔出奇!
山寨廠好細間咋,
你估佢地咁把炮,
都係方案公司搞出黎~~~
所謂各師各法,各馬各扎~~~
作者: siulee88 時間: 2010-9-19 21:43
- 韩国TCC8902电容屏塑料外壳 = RMB1208
- 韩国TCC8902电容屏金属壳 = RMB1236
計落都成千4~5蚊港紙,不 ...
lawrenceskc 發表於 2010-9-17 22:53
如果真係電容mon,又反認ok的話, RMB1208 都ok喎
作者: oldtwohk 時間: 2010-9-21 19:47
回復 29# siulee88
師兄:
電容屏反應OK架!
作者: siulee88 時間: 2010-9-21 20:52
唔知有無得上去試下呢
作者: Kis`s 時間: 2010-9-21 20:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: siulee88 時間: 2010-9-21 21:13
MEIZU無7" or 10"呢,有的話反應正常的話就好啦,佢都好努力架,不過真係問題多多
作者: oldtwohk 時間: 2010-9-22 12:52
回復 31# siulee88
師兄:
我都唔知播!等下啦!
作者: oldtwohk 時間: 2010-9-22 12:56
回復 32# Kis`s
師兄:
魅族賣咁貴,肯定要用電容屏,
你咪當班消費者係傻架!
山寨Pad賣咁平,
出果時唔知有無市場,
所以無人夠膽用電容屏,
依家電容屏有市場,
就有廠做架啦!
作者: samtam88 時間: 2010-9-22 15:54
都想買部玩下
作者: Kis`s 時間: 2010-9-22 16:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: oldtwohk 時間: 2010-9-22 19:02
回復 37# Kis`s
師兄:
讚同你(口既)講法,唔係一定賣得貴,先用電容屏,
賣得貴也可以用電阻屏!
魅族走高檔路線,要別樹一幟,
當然唔會學山寨出電屏阻,以免招人話柄,
山寨廠以前市場未明朗及價格要平,所以用電阻屏,
但當有客戶要求,生產電容屏平板電腦又何妨呢!


