作者: idwilson 時間: 2010-9-6 13:59 標題: ipad有無app可以當mon用…即雙屏顯示
ipad有無app可以駁電腦當mon用…即雙屏顯示
作者: Indiana 時間: 2010-9-6 14:19
http://itunes.apple.com/us/app/idisplay/id363500805?mt=8
作者: kellykk 時間: 2010-9-6 14:21
仲有 airdisplay
作者: Indiana 時間: 2010-9-6 14:22
http://itunes.apple.com/us/app/air-display/id368158927?mt=8
作者: idwilson 時間: 2010-9-6 14:32
正!thxthx…windows7 都駁到嗎?
作者: MCHK001 時間: 2010-9-6 14:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MCHK001 時間: 2010-9-6 14:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: idwilson 時間: 2010-9-6 14:47
本帖最後由 idwilson 於 2010-9-6 14:50 編輯
對於我黎講好大,我做CG,要用2個mon方便d,我就係唸緊,用$1000買多個20吋mon好,
定係買部ipad好!雖然ipad細d,但我主要上都係要黎睇圖。應該夠用。同埋可以當埋手寫板,
可以係圖上面mark野方便d,不過我youtube睇到…air display&idisplay都好似唔係好流暢咁!
都係打消呢個念頭
作者: MCHK001 時間: 2010-9-6 15:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

