作者: A君 時間: 2010-8-28 20:38 標題: 香港電腦節 2010 已經完結
大家有無意見提供比主辦單位?
作者: yuyin4056 時間: 2010-8-28 22:09
唔好再做咁多散貨場
唔多唔少都比D新科技我地睇下啦
例如intel既sandy bridge+amd既推土機展示
做到好似台灣果個咁(唔記得咩名)就好喇

作者: gatebill_hk 時間: 2010-8-29 02:49
建議改名為:電腦通訊散貨節
更為貼切主題!
作者: toylet 時間: 2010-8-29 21:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sonilmk 時間: 2010-8-29 22:57
跟樓上一樣見解...
我都對電腦節失去信心... 年年都變散貨場好冇新鮮感. 入到去得個悶字:sleepy:
既然來得會展搞,就要用心搞得好好睇睇.
作者: Edmondau 時間: 2010-8-30 13:16
1. 唔好再做咁多散貨場

2. 出入口改一改,對尾位的攤位好唔公平
3. 攤位費無得回水!!!!好鬼貴!!!!!!
4. 無主題
5. 太多壞消息影響人數及購買意欲
6. 可唔可以有多D時間比參展商sell新product!?你下下規定要人搵D model去sell,有Q用咩!!!!! 重要比$$請model!!!

7. 做得唔好唔緊要,不過唔該回水!
作者: yoshibashira 時間: 2010-8-30 17:43
邊樣做緊offer 邊樣正價 都應該貼返價錢
我去檔檔唔同sales 同公司又 但唔同價 問咗幾廿次 test 咗個lowest price..
作者: yoshibashira 時間: 2010-8-30 17:45
先敢叫sales買...
仲有1999, 2999 果d 有價但唔存在既item...可以既話 滅走佢...
搞到個個逼埋去問 又唔係買 想買果d有要等餐死
作者: cosferia 時間: 2010-8-31 23:53
建議唔好再賣限量特平貨品. 以本傷人, 累到多人浪費排隊時間之餘, 會展同商會人流處理都差, 拗撬不斷
