Board logo

標題: 香港電腦節有咩新科技值得一睇? [打印本頁]

作者: ykwky    時間: 2010-8-23 16:05     標題: 香港電腦節有咩新科技值得一睇?

去過香港電腦節嘅 brothers,個場除咗散貨之外,其實有無新科技值得一睇,講嚟聽下...
作者: ohoh    時間: 2010-8-23 16:18

3D 電視, 有得排隊試睇
作者: ykwky    時間: 2010-8-23 17:00

回復 2# ohoh

又係3D,開始有D悶...
作者: toylet    時間: 2010-8-23 19:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: abcjerry    時間: 2010-8-23 22:54

本帖最後由 abcjerry 於 2010-8-23 22:55 編輯

下年會有微形核反應堆,陽電子炮展覽
作者: hofanpk    時間: 2010-8-24 02:47

6個MON既賽車試玩.AMD新出..哈哈..
作者: k19181    時間: 2010-8-24 09:56

下年會有微形核反應堆,陽電子炮展覽
abcjerry 發表於 2010-8-23 22:54



  係唔係高達用果隻先  唔係我係唔去看的
作者: pclwong    時間: 2010-8-24 10:12

電飯煲,衣車,紅酒....................
作者: kwokhokay    時間: 2010-8-24 13:20

NV 3mon 3d
但480x3  只得1x fps
作者: S2k    時間: 2010-8-26 15:13

回復 7# k19181


    應該係,不過純粹外型,內部機構仲研究緊
作者: rhino    時間: 2010-8-26 17:13

見有face detection 嘅 acess system.
都幾準

作者: Sygate    時間: 2010-8-27 16:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kennywin    時間: 2010-9-13 01:25

3D 眼鏡都幾得意,但好眼花!!
作者: kayiu0724    時間: 2010-9-29 09:53

3D TV啦,好想買部返屋企,不過e家太貴
作者: EVANGELION    時間: 2011-2-14 21:44

係唔係高達用果隻先  唔係我係唔去看的
k19181 發表於 2010-8-24 09:56



    模型





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2