作者: ykwky 時間: 2010-8-23 16:05 標題: 香港電腦節有咩新科技值得一睇?
去過香港電腦節嘅 brothers,個場除咗散貨之外,其實有無新科技值得一睇,講嚟聽下...
作者: ohoh 時間: 2010-8-23 16:18
3D 電視, 有得排隊試睇
作者: ykwky 時間: 2010-8-23 17:00
回復 2# ohoh
又係3D,開始有D悶...

作者: toylet 時間: 2010-8-23 19:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: abcjerry 時間: 2010-8-23 22:54
本帖最後由 abcjerry 於 2010-8-23 22:55 編輯
下年會有微形核反應堆,陽電子炮展覽
作者: hofanpk 時間: 2010-8-24 02:47
6個MON既賽車試玩.AMD新出..哈哈..
作者: k19181 時間: 2010-8-24 09:56
係唔係高達用果隻先 唔係我係唔去看的
作者: pclwong 時間: 2010-8-24 10:12
電飯煲,衣車,紅酒....................
作者: kwokhokay 時間: 2010-8-24 13:20
NV 3mon 3d
但480x3 只得1x fps
作者: S2k 時間: 2010-8-26 15:13
回復 7# k19181
應該係,不過純粹外型,內部機構仲研究緊
作者: rhino 時間: 2010-8-26 17:13
見有face detection 嘅 acess system.
都幾準
作者: Sygate 時間: 2010-8-27 16:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kennywin 時間: 2010-9-13 01:25
3D 眼鏡都幾得意,但好眼花!!
作者: kayiu0724 時間: 2010-9-29 09:53
3D TV啦,好想買部返屋企,不過e家太貴
作者: EVANGELION 時間: 2011-2-14 21:44
模型

