作者: ming765 時間: 2026-6-14 22:35 標題: 舊公屋加中央過濾和反滲透過濾
初頭打算就喺廚房加個小米淨水器就算,不過睇啲評論話舊公屋啲水質唔得,所以加個10寸中央過濾和反滲透過濾器。
[attach]2529902[/attach][attach]2529903[/attach][attach]2529904[/attach]
作者: jwong852 時間: 2026-6-15 18:15
睇標題,仲以為講政治嘢 ?
via HKEPC Reader for Android
作者: TH30 時間: 2026-6-16 12:38
x2
我朋友話都想過濾中央同反滲透,有冇介紹?
作者: 臭蛋 時間: 2026-6-17 22:26
舊公屋換晒銅喉啲水先靚,起碼冇鐵銹
作者: aazz 時間: 2026-6-18 00:21
一個月最少洗一次;
天台水缸;
都不清潔.....!
作者: 六代火龍 時間: 2026-6-18 00:43
話晒香港 水質沒咁差吧! 呢的設備較適合大陸吧!
作者: ming765 時間: 7 天前 23:51
舊公屋啲水喉唔得呢
作者: hkmand001 時間: 7 天前 23:55
我嗰度個水缸。每次話洗都冇停到水。根本就冇洗過。
3年啦,從來冇洗過一次。
但個水依舊係冇乜問題嘅。
大菌食細菌,細菌當冇菌。
垃圾泥土照樣食落去。
其實有時我飲人哋啲淨水。
我覺得有啲苦苦哋。
或者科技發達之後可能會發現其實過濾嗰個物品有毒都唔定。
作者: aazz 時間: 6 天前 01:06
人兄
有沒有留意;
洗水缸後會出現一些表面白白地的水;
那些就是洗完水缸的水未過清;
作者: hkmand001 時間: 6 天前 01:26
我知道啊,放满水之后。有啲白色嘅东西。
好似混浊嘅一样。成盆水白色。
佢3年都冇洗过啦。
根本冇停过水。又点会有白色嘅嘢?
作者: Cm.Lui 時間: 6 天前 01:44
你住幾樓, 低樓層直接用街喉水

