Board logo

標題: [開箱] 舊公屋加中央過濾和反滲透過濾 [打印本頁]

作者: ming765    時間: 2026-6-14 22:35     標題: 舊公屋加中央過濾和反滲透過濾

初頭打算就喺廚房加個小米淨水器就算,不過睇啲評論話舊公屋啲水質唔得,所以加個10寸中央過濾和反滲透過濾器。
[attach]2529902[/attach][attach]2529903[/attach][attach]2529904[/attach]
作者: jwong852    時間: 2026-6-15 18:15

睇標題,仲以為講政治嘢 ?

via HKEPC Reader for Android
作者: TH30    時間: 2026-6-16 12:38

睇標題,仲以為講政治嘢 ?
via HKEPC Reader for Android
jwong852 發表於 2026-6-15 06:15 PM

x2
我朋友話都想過濾中央同反滲透,有冇介紹?
作者: 臭蛋    時間: 2026-6-17 22:26

舊公屋換晒銅喉啲水先靚,起碼冇鐵銹
作者: aazz    時間: 2026-6-18 00:21

一個月最少洗一次;
天台水缸;
都不清潔.....!
作者: 六代火龍    時間: 2026-6-18 00:43

話晒香港 水質沒咁差吧! 呢的設備較適合大陸吧!
作者: ming765    時間: 7 天前 23:51

話晒香港 水質沒咁差吧! 呢的設備較適合大陸吧!
六代火龍 發表於 2026-6-18 00:43

舊公屋啲水喉唔得呢
作者: hkmand001    時間: 7 天前 23:55

一個月最少洗一次;
天台水缸;
都不清潔.....!
aazz 發表於 2026-6-18 00:21


我嗰度個水缸。每次話洗都冇停到水。根本就冇洗過。
3年啦,從來冇洗過一次。

但個水依舊係冇乜問題嘅。

大菌食細菌,細菌當冇菌。
垃圾泥土照樣食落去。

其實有時我飲人哋啲淨水。
我覺得有啲苦苦哋。
或者科技發達之後可能會發現其實過濾嗰個物品有毒都唔定。
作者: aazz    時間: 6 天前 01:06

我嗰度個水缸。每次話洗都冇停到水。根本就冇洗過。
3年啦,從來冇洗過一次。

但個水依舊係冇乜問題嘅。 ...
hkmand001 發表於 2026-6-19 23:55


人兄
有沒有留意;
洗水缸後會出現一些表面白白地的水;
那些就是洗完水缸的水未過清;
作者: hkmand001    時間: 6 天前 01:26

人兄
有沒有留意;
洗水缸後會出現一些表面白白地的水;
那些就是洗完水缸的水未過清; ...
aazz 發表於 2026-6-20 01:06


我知道啊,放满水之后。有啲白色嘅东西。
好似混浊嘅一样。成盆水白色。
佢3年都冇洗过啦。
根本冇停过水。又点会有白色嘅嘢?
作者: Cm.Lui    時間: 6 天前 01:44

我嗰度個水缸。每次話洗都冇停到水。根本就冇洗過。
hkmand001 發表於 19-6-2026 11:55 PM


你住幾樓,  低樓層直接用街喉水





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2