作者: Cheerman 時間: 2026-6-13 18:59 標題: 請教:- LED 天花燈火牛
吊天花圓型多頭LED燈, 每圏都配有一隻火牛使用.
出現閃爍, 需配600mA 火牛更換, 包括相中24V(細圏) 及36V(大圏)
作者: Cheerman 時間: 2026-6-13 19:07
在PDD找到近似的, 但店家指 “沒有這款驅動” ; 店家的 ”是用在筒燈/射燈上的”
作者: Cheerman 時間: 2026-6-13 19:15
問過兩間店, 外觀相似, 都稱不適合.
請教如何配同規格 火牛更換?
Output
A. 600mA MAX.24V
B. 600mA MAX.36V
多謝指教.
作者: hon829 時間: 2026-6-13 20:36
本帖最後由 hon829 於 2026-6-14 00:03 編輯
簡單拆開隻牛睇睇裡面係唔係死電容

如果仲著就度度實質的端電壓至跟著配
作者: vtrchan 時間: 2026-6-13 22:35
兩款都見到有
https://item.taobao.com/item.htm?abbucket=13&id=687564916607
但點解你咁肯定係牛壞嘅?
作者: hon829 時間: 2026-6-14 00:07
LED燈串仲識閃, 十居其九都係死牛
作者: Cheerman 時間: 2026-6-14 01:26
多謝師兄指教,
不考慮維修火牛, 只想買替代的恆流火牛一換一, 比較有效率.
作者: Miipp 時間: 2026-6-14 10:30
買唔高過 600mA 恒流牛咪得,電壓範圍 min max 配合返,都係搜尋功夫
作者: hkocx 時間: 2026-6-14 11:49
搭單問係,其實天花燈的牛更換難唔難?我圖淘佬有好多類似,但唔知點選,同埋如果搵師父換唔知貴唔貴?
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)[attach]2529784[/attach]
作者: TH30 時間: 2026-6-14 13:10
天花燈應屬固定電力裝置,按照香港法例需由持牌水電匠更換或維修,如有疑問請向雞電工程署查詢
作者: skrihmv 時間: 2026-6-14 22:03
換就唔難 不過你咁問得就最好搵人換

