Board logo

標題: [測試] 叫霉氣公司上黎拆走呢個開關收唔收錢? [打印本頁]

作者: HotProject    時間: 2026-5-7 00:24     標題: 叫霉氣公司上黎拆走呢個開關收唔收錢?

[attach]2524788[/attach]


已經唔再用黎煮食,呢個開關位非常礙事,叫叫霉氣公司上黎拆走佢(目的只係想盡量短d)會收錢嗎?收幾多?
作者: edgeyim    時間: 2026-5-7 01:03

上次洗手間全拆前叫師傅上門甩爐封喉,
無記錯係370
問過淨封喉一樣價錢
作者: HotProject    時間: 2026-5-7 01:16

上次洗手間全拆前叫師傅上門甩爐封喉,
無記錯係370
問過淨封喉一樣價錢
edgeyim 發表於 2026-5-7 01:03



    其實圖中封左既六分帽都係我自己封,如果要收錢既話.............
作者: hongkongfun    時間: 2026-5-7 04:19

應該要收錢
主因那個開關不是屬於煤氣公司的物件
作者: hketa    時間: 2026-5-7 07:28

應該要收錢
主因那個開關不是屬於煤氣公司的物件
hongkongfun 發表於 2026-5-7 04:19

我未試過新爐開制?乜自己裝修可以買定煤氣制,等注冊技工開?

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: FT907    時間: 2026-5-7 10:22

已經唔再用黎煮食,呢個開關位非常礙事,叫叫霉氣公司上黎拆走佢(目的只係想盡量短d)會收錢嗎?收幾多 ...
HotProject 發表於 2026-5-7 00:24



    下面煤氣錶關咗未先?
如果關咗  你甩咗  都唔會漏煤氣.
甩咗之後用個塞扭入去   塞返住佢.
END~
作者: raylee    時間: 2026-5-7 10:35

所有進行氣體裝置工程的人,例如用手操作的技工及負責第一線、直接監督者,均須向政府註冊
作者: SLDPK    時間: 2026-5-7 14:44

好奇點樣DIY試微滲漏,學佢咁點煙試?
[attach]2524842[/attach]
作者: hketa    時間: 2026-5-7 14:50

好奇點樣DIY試微滲漏,學佢咁點煙試?
SLDPK 發表於 2026-5-7 14:44

石油氣及煤氣個成份有少許唔同!在香港做任何可燃氣體維修檢查,都要有emsd的註冊持牌認可人士,違反者被檢控唔好問點解!另外煤氣公司正常由佢隻錶出黎要有牌,但洗唔洗得到煤氣公司認可就唔熟。因為坊間可以買到煤氣熱水爐及煮食爐,安裝都可以搵賣果間公司註冊技工,但由錶開完個制開始係咪唔洗煤氣公司直屬技工就唔知道

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: chpyeung    時間: 2026-5-7 14:51

已經唔再用黎煮食,呢個開關位非常礙事,叫叫霉氣公司上黎拆走佢(目的只係想盡量短d)會收錢嗎?收幾多?
HotProject 發表於 2026-5-7 00:24


個煤氣錶呢?
作者: jerrychan0610    時間: 2026-5-7 15:17

得個開關, 一個唔覺意撞開咗點算..一不做二不休, 叫佢上嚟拆表,封候.
作者: FT907    時間: 2026-5-7 16:35

好奇點樣DIY試微滲漏,學佢咁點煙試?
SLDPK 發表於 2026-5-7 14:44



    樽裝石油氣    係有個adapter吸落去, 吸得唔好   咪漏氣囉
作者: FT907    時間: 2026-5-7 16:37

石油氣及煤氣個成份有少許唔同!在香港做任何可燃氣體維修檢查,都要有emsd的註冊持牌認可人士,違反者被 ...
hketa 發表於 2026-5-7 14:50



    如果個錶開完    錶後嘅嘢 (例如安裝煮食爐)  可以搵合資格註冊氣體爐具技工去做  
我試過冇問題嘅, 當年買咗個二手煤氣煮食爐     就去搵註冊氣體承辦商      即係樓下嗰啲舖頭   叫佢上嚟安裝, 裝完之後  都有個機    可以測試有冇漏
作者: FT907    時間: 2026-5-7 16:39

得個開關, 一個唔覺意撞開咗點算..一不做二不休, 叫佢上嚟拆表,封候.
jerrychan0610 發表於 2026-5-7 15:17



    個煤氣錶,   通常唔會拆嘅  只會鎖.
當年就係由煤氣煮食爐   變做電磁爐    所以唔需要再用煤氣   叫佢上嚟處理    就係鎖咗個錶
作者: hketa    時間: 2026-5-7 17:16

個煤氣錶,   通常唔會拆嘅  只會鎖.
當年就係由煤氣煮食爐   變做電磁爐    所以唔需要再用煤氣    ...
FT907 發表於 2026-5-7 16:39

個錶唔收走咁怪,按金退左俾你未?開戶口好似要交按金?

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: HotProject    時間: 2026-5-7 17:20

個煤氣錶呢?
chpyeung 發表於 2026-5-7 14:51



    仲有用煤氣熱水沖涼
作者: FT907    時間: 2026-5-7 17:21

個錶唔收走咁怪,按金退左俾你未?開戶口好似要交按金?

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2) ...
hketa 發表於 2026-5-7 17:16



    按金退曬啦, 屋都賣埋啦.
下家住戶  咪叫煤氣公司上嚟開錶   咪解返個鎖   搞掂囉, 我買屋嗰陣都係咁
作者: SLDPK    時間: 2026-5-7 17:25

本帖最後由 SLDPK 於 2026-5-7 17:27 編輯
樽裝石油氣    係有個adapter吸落去, 吸得唔好   咪漏氣囉
FT907 發表於 2026-5-7 16:35


同石油氣樽唔同
你咁講咁煤氣係米自己拆走個制再切短條喉後cup返個气水蓋落去就得

P.S.
好彩ching唔係我鄰居,點爆都唔關我事
作者: SLDPK    時間: 2026-5-7 17:31

石油氣及煤氣個成份有少許唔同!在香港做任何可燃氣體維修檢查,都要有emsd的註冊持牌認可人士,違反者被 ...
hketa 發表於 2026-5-7 14:50


你咁講 > 石油氣及煤氣個成份有少許唔同
搞到好似漏石油氣先會爆,漏煤氣唔會有事咁
P.S.
當然知道你唔係咁既意思
作者: FT907    時間: 2026-5-7 23:02

你咁講 > 石油氣及煤氣個成份有少許唔同
搞到好似漏石油氣先會爆,漏煤氣唔會有事咁
P.S.
當然知道你唔係 ...
SLDPK 發表於 2026-5-7 17:31



    你諗下,  煤氣錶嗰度已經閂咗,  煤氣錶之後  都唔會再有煤氣啦.
咁拆嗰段喉  有咩問題?  (一定要煤氣錶關咗先拆得).
作者: jerrychan0610    時間: 2026-5-8 08:53

之前有C兄連煤氣表同入屋果段都拆埋. 否則主喉入去你屋果段都要屋住維修.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2