作者: GPW 時間: 2026-3-11 14:46 標題: 居屋門鐘面板接電子門鐘
家人居屋門鐘壞左
想幫佢地換個帶鏡頭電子門鐘
我見有D電子視像門鐘可以接電, 但要變壓器將220V降壓.
可唔可以接去原本門鐘面板, 並將變壓器放入個門鐘盒仔?
作者: funkilove 時間: 2026-3-11 14:59
可以
作者: siukat 時間: 2026-3-12 09:28
小米好似唔需要變壓器
https://www.mi.com/hk/product/xiaomi-smart-doorbell-3s/
作者: chpyeung 時間: 2026-3-12 10:07
家人居屋門鐘壞左
想幫佢地換個帶鏡頭電子門鐘
我見有D電子視像門鐘可以接電, 但要變壓器將220V降壓.
可唔可以接去原本門鐘面板, 並將變壓器放入個門鐘盒仔?
GPW 發表於 2026-3-11 14:46
原來的門鐘門口位電線唔會係接 220V, 而只是接返去屋入面的門鐘主體, 而門鐘主體未必係行AC. 變壓器放門鐘門口位根本冇用, 就算接返去主體的位置附近亦未必有AC 電可用.
作者: 大快樂 時間: 2026-3-16 23:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FT907 時間: 2026-3-17 10:54
樓主指明要 帶鏡頭電子門鐘
請問有邊隻 帶鏡頭電子門鐘, 可以 簡簡單單貼上牆?
作者: antonyhk 時間: 2026-3-17 11:12
會唔會簡單D上TB/PDD買個貼牆既門鐘,屋內插電,大把鈴聲及大細聲可選
要有cam既換個電子門鎖就搞掂,24x7可mon住添
作者: 大快樂 時間: 2026-3-17 11:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 大快樂 時間: 2026-3-17 11:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FT907 時間: 2026-3-17 12:17
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: 大快樂 時間: 2026-3-17 12:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FT907 時間: 2026-3-17 12:26
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: 大快樂 時間: 2026-3-17 12:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FT907 時間: 2026-3-17 13:39
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: 大快樂 時間: 2026-3-17 13:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jerrychan0610 時間: 2026-3-17 14:09
市面上如果要裝係度門度多數用電芯, 否則要拉線駁電.
門鐘都可以裝係牆上, 如果本身有候可以簡單拉線. 本身牆都有線駁入屋.
作者: FT907 時間: 2026-3-17 14:32
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: FT907 時間: 2026-3-17 14:33
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: jerrychan0610 時間: 2026-3-17 15:42
可能你同佢唔係同一個平面.
呢度好多人都係咁, 話你錯, 但又唔講點解.
作者: FT907 時間: 2026-3-17 15:53
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: 大快樂 時間: 2026-3-17 23:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Offer 時間: 2026-3-18 15:13
請理性討論
************
版主示

