Board logo

標題: LG TV 有聲沒有畫面 [打印本頁]

作者: aazz    時間: 2026-2-27 16:01     標題: LG TV 有聲沒有畫面

昨日拆開隔鄰屋朋友部電視;
開始時以為壞背光;
拆開一試原來沒問題;
一樣有聲無畫面;
有三塊板;
淘寶只找到兩塊;
電源板同主接收板;
邏輯板找不到;
作者: wyhui5124    時間: 2026-2-27 17:16

大陸叫"灰屏",即有背光但冇圖象

可以試吓以下方法,睇吓係咪由個panel引起
https://post.smzdm.com/p/a907k3dp/

YT都好多cut CKV line嘅片
https://www.youtube.com/watch?v=Ph67lA_CTrI&t=1s
作者: funkilove    時間: 2026-2-27 17:23

如果一開機有 logo 畫面, 但之後有聲沒有畫面是什麼問題 ? 我已經齋聽聲好耐, 雖然其實真係無咩電視節目好睇 ...
作者: hongkongfun    時間: 2026-2-27 19:29

本帖最後由 hongkongfun 於 2026-2-27 11:46 編輯

可試淘寶尋找 " 6870C-0553A" 或 "EAX66165202"
先問一問店家型號詳情,及能否解決有聲沒有畫面才購買
淘寶的電視邏輯板多數都係由拆舊機/壞機出來
更換後好難講會否耐用

[attach]2516763[/attach]

[attach]2516762[/attach]


.
作者: aazz    時間: 2026-2-27 23:20

多謝各位提供方法;
但機已經裝回;
拆開放在家不太方便;
都是淘板試
作者: 雲一0一    時間: 2026-2-28 21:59

冇畫面定冇背光先
作者: aazz    時間: 2026-2-28 23:37

冇畫面定冇背光先
雲一0一 發表於 2026-2-28 21:59


背光沒有問題
作者: 雲一0一    時間: 2026-3-1 01:33

回覆 7# aazz
contact cleaner清潔排線接口
輪流斷開邏輯板-panel之間兩條排線,有一半畫面代表panel問題,簡單用膠紙屏蔽排線引腳
排除以上兩點基本上得返邏輯板問題,可檢查輸入輸出電壓確認
作者: KING008    時間: 2026-3-3 18:05

維修後, 更新看看
作者: aazz    時間: 2026-3-3 22:39

維修後, 更新看看
KING008 發表於 2026-3-3 18:05


未買零件;
機在使用中
作者: aazz    時間: 2026-3-4 20:43

問過好幾間淘寶店;
間間都話沒有 LG 40吋;
的主板和邏輯板;
所以應該不可能維修了
作者: chpyeung    時間: 2026-3-5 16:21

2015到現在都超過10年啦. 現在新43" LG LCD TV最平唔使三千, 已經4K smart TV, 換過部啦, 根本唔值得整.
作者: aazz    時間: 2026-3-7 00:31

2015到現在都超過10年啦. 現在新43" LG LCD TV最平唔使三千, 已經4K smart TV, 換過部啦, 根本唔值得整. ...
chpyeung 發表於 2026-3-5 16:21


朋友話不想多件垃圾;
小第都想試試;
不過沒零件就沒法了;
作者: 雲一0一    時間: 2026-3-7 01:32

研究下
https://item.taobao.com/item.htm?abbucket=20&id=913764743662
作者: ckyuen2    時間: 2026-3-7 08:11

問埋咸魚
作者: kaxman    時間: 2026-3-7 08:38

問過好幾間淘寶店;
間間都話沒有 LG 40吋;
的主板和邏輯板;
所以應該不可能維修了 ...
aazz 發表於 2026-3-4 20:43


試吓換電容
作者: madebyp90    時間: 2026-3-7 15:36

朋友話不想多件垃圾;
小第都想試試;
不過沒零件就沒法了;
aazz 發表於 2026-3-7 00:31



    計埋人工就知道都嘥藥費
作者: aazz    時間: 2026-3-7 23:03

多謝各兄意見;
不過物主話不整了;
作者: chpyeung    時間: 2026-3-9 10:45

朋友話不想多件垃圾;
小第都想試試;
不過沒零件就沒法了;
aazz 發表於 2026-3-7 00:31


容易揾到零件又平的話當然整下無妨, 但冇相應零件要自己做實驗逐樣試就無謂啦.
作者: aazz    時間: 2026-3-9 22:20

容易揾到零件又平的話當然整下無妨, 但冇相應零件要自己做實驗逐樣試就無謂啦. ...
chpyeung 發表於 2026-3-9 10:45


是;
人兄





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2