Board logo

標題: 18650電池 一問 [打印本頁]

作者: ken654    時間: 2025-9-7 03:37     標題: 18650電池 一問

本帖最後由 ken654 於 2025-9-7 03:40 編輯

想買粒18650(凸頭)俾部收音機用.
買 樂聲牌NCR18650B 定係 Nitcore NL1836 好?
個價都相差幾大....兩者有咩分別?
thx
作者: kwliu    時間: 2025-9-7 10:38

本帖最後由 kwliu 於 2025-9-7 10:40 編輯

回覆 1# ken654

收音機用最cheap電就得, 或者買粒靚電比風扇用, 舊18650退出嚟比收音機用.
Nitecore=樂聲電包自家皮+保護板
作者: antonyhk    時間: 2025-9-7 11:21

對,將巴蕉扇入面粒cheap電換入收音機,買粒靚電放入把扇,仲實用





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2