作者: sohato 時間: 2025-8-30 06:17 標題: 尼種感應燈點拆開來維修
尼種感應燈點拆開來維修
個充電位係 micro USB 唔多靈,想換左佢,無羅絲位,好似得頂位但開唔到
請問邊位試過打開無爛,謝謝[attach]2494262[/attach]
作者: Miipp 時間: 2025-8-30 09:01
無羅絲位 9x9 係超聲或膠水痴死
作者: liyee 時間: 2025-8-30 09:41
本帖最後由 liyee 於 2025-8-30 09:58 編輯
你呢一件唔知同我果件同唔同結構?
[attach]2494267[/attach]
我四年前拆過換電
先亮燈,在側邊觀看有4個卡扣位(透視
[attach]2494268[/attach]
[attach]2494274[/attach]
然後用介刀在記號上面邊緣開啟
[attach]2494266[/attach]
[attach]2494265[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: sohato 時間: 2025-8-30 11:32
回覆 3# liyee
正係同一様,想換左個 micro usb,用左兩年,抽插最多50次就打柴,pdd 一個幾毫換返個type c會長命D,
尼個灯放係走廊係好方便,唔該矖
作者: alax 時間: 2025-8-30 17:14
有时micro usb线公头抽插得多都会有问题
识换typec就顺便换埋就最好
via HKEPC Reader for Android
作者: sohato 時間: 2025-8-30 18:09
回覆 5# alax
現在仲有好多micro usb 既產品,問左糸咪type C,結果都糸連埋條 usb線來
如果係小電器就易D,早排隻血壓計又系差電神神地,拆完先知係用 bond機上,暴力強拆報銷左,
終于成部拆到底,學識左個結構,三年前用60文加水脚,現在pdd 只係40文包郵來個新的,再有問題己知點拆同點換零件,實大陸貨真係 diy 好好玩
作者: alax 時間: 2025-8-30 18:22
本帖最後由 alax 於 2025-8-30 18:25 編輯
换插座用热风枪好拆啲
而家啲一体式热风枪,一旧水有找
你果个灯仔其实可以飞两条线加个typec 座,就唔使拆micro usb,不过要重新开孔
via HKEPC Reader for Android
作者: sohato 時間: 2025-8-30 18:46
回覆 7# alax
現在有注膠帶双線的type c 母座,開大個孔小小,攝左入去扣實,係裡面飛線就方便夾靚仔
作者: liyee 時間: 2025-8-30 19:27
本帖最後由 liyee 於 2025-8-30 19:43 編輯
俾你講講有啲心動添
心動不如行動,買返嚟搞搞佢

不過開孔好抆水
[attach]2494331[/attach]
[attach]2494332[/attach]
作者: alax 時間: 2025-8-30 19:49
注胶有几款的,有啲有双5.1k电阻支持CC线,有啲係无5.1k电阻 唔支持CC线
via HKEPC Reader for Android
作者: sohato 時間: 2025-8-30 19:55
本帖最後由 sohato 於 2025-8-30 19:58 編輯
回覆 10# alax
想令仔安全就買有燈同有板仔個隻,有雙面保護任插,,好似多左好多選擇,仲睇緊屋企有物可以換,一次換埋
平個隻無板仔只有插一面先有電,反轉左就係空踋,無電,無甘方便
作者: alax 時間: 2025-8-30 20:26
我有一堆有双5.1k既typec母座小板
via HKEPC Reader for Android
作者: liyee 時間: 2025-8-30 22:31
師兄你揀定買邊種?
作者: sohato 時間: 2025-8-31 08:26
由於年紀大,眼力不好用,無玩熱風槍好久,尼次傾向只飛兩條綫,再想法插入個頭
支燈係圓既.原位除非用內置,否則唔令仔,正想係底開個孔就可以
至於個插是否係雙插,除左問眀賣家,裝上之前,用表度先駁線先安全
先買左個平野試玩
[attach]2494365[/attach]
作者: liyee 時間: 2025-8-31 12:58
本帖最後由 liyee 於 2025-8-31 13:02 編輯
師兄
知唔知點樣分正負極呀,
呢個角度左定右?
焊鏈接那兩點?
[attach]2494408[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: sohato 時間: 2025-8-31 13:12
本帖最後由 sohato 於 2025-8-31 13:26 編輯
回覆 15# liyee
你個插無壞可以充電,上左電用表一度底板個兩點,分出正負/紅黑,飛出尼兩條綫再駁返去個新頭就可以,其他既就係美化工程
[attach]2494418[/attach]
如果係仲用得,只要上電判定紅黑就可飛線,個舊座可以保存不理
如果係差唔到電,甘就要拆左個舊座,怕係内部 short 左/open 反而無事,但唔好搏
如果係普通電路板識跟好易,但有電表就先揾地線,再揾火線,基本功,玩得多就識·
作者: liyee 時間: 2025-8-31 13:46
本帖最後由 liyee 於 2025-8-31 13:47 編輯
我睇過網上圖片,就噉嘅角度睇,應該右手邊係正極
作者: hon829 時間: 2025-8-31 13:51
簡單新type C 頭正負飛線去C2 的電容兩端即可
至於正負極一查LTH7(LTC4054) pinout 即知吧
作者: liyee 時間: 2025-8-31 14:03
大師傅終於出手
是否位置/這樣嗎?
[attach]2494424[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: alax 時間: 2025-8-31 14:07
Micro usb未坏既话,插电用万用表度C2电容两端会简单啲
via HKEPC Reader for Android
作者: sohato 時間: 2025-8-31 14:10
回覆 17# liyee
尼個情况用電表最準,菜鳥式用蜂鳴器一邊接地,測試兩點,有聲就係黑,無聲就系紅
或用 RX1檔測两點同地線,最接近零為黑,第二點阻值高為紅
最基本電路常識,就甘飛綫就係並聯多一個插頭
作者: liyee 時間: 2025-8-31 14:21
電容咁細粒我驚受熱會甩出嚟
直接喺呢個位焊條線會唔會簡單D?
如果搵到正極嘅話
[attach]2494427[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: sohato 時間: 2025-8-31 14:23
尼塊板兩面完工後都上左漆,最後上錫應該就係個兩點,測量同上錫係個度最方便
完全晤使理後面正常工作部分,唔係考know how,只係手作
作者: liyee 時間: 2025-8-31 14:27
明白
稍後嘗試下
作者: Miipp 時間: 2025-8-31 14:32
係喎,ching 提起,都幾多橙用內卡扣
作者: sohato 時間: 2025-8-31 14:51
尼度最好就係有師兄分享,唔使走灣路,好多時自己搞人為拆爛左,係件爛野上先發現內裡係小兒科有得整
上次又糸問師兄點拆 kohler 緩降阻尼,自己搞左兩個禮拜,後來5分鐘就拆左,60文淘左一對裝返,活動正常,代理叫我6舊水買過件,老虎話去俾錢,我死唔服.搞掂左,老虎成年都晤敢阻我拆野整野
作者: alax 時間: 2025-8-31 20:43
当自己解决唔到既时候不防上黎呢度问下
当然去其他地方问都得
有时会有热心既版友提供方向
via HKEPC Reader for Android
作者: 雲一0一 時間: 2025-8-31 21:28
本帖最後由 雲一0一 於 2025-8-31 21:43 編輯

冇古怪野的話,你畫個正負冇錯。補充:負極與外殼連接,電路板亦有負極絲印
由個插座飛線冇問題,但個插座細,工具技術不足時好易連錫落個殼/隔籬pin導致短路
作者: liyee 時間: 2025-9-1 06:25
謝謝師兄提醒,我會留意
作者: kwliu 時間: 2025-9-1 08:07
你9樓個插座包埋充電線路, 要接係電池位, 唔係USB位
另外要焊接易啲我會用放大鏡睇trace, 刮走啲白油條線唔洗隊咁埋同pad位大好多.
作者: liyee 時間: 2025-9-1 13:03
我諗過,唔需要買呢種,重新搜索考慮下,謝謝你
作者: sohato 時間: 2025-9-1 13:13
回覆 31# liyee
我己定左方案.買左兩個母座,待到貨完成後再分享
作者: liyee 時間: 2025-9-1 14:30
期待
作者: alax 時間: 2025-9-1 17:14
本帖最後由 alax 於 2025-9-1 20:43 編輯
以前我改过个风扇仔,用两脚C座放番原本位置,因为正极比较近外壳,底下先打左胶绝缘,再飞线

via HKEPC Reader for Android
作者: liyee 時間: 2025-9-1 20:22
你係電子達人,有返咁上下嘅
作者: alax 時間: 2025-9-2 17:10
我唔係达人,我只係菜鸟
via HKEPC Reader for Android
作者: sohato 時間: 2025-9-5 13:58
本帖最後由 sohato 於 2025-9-5 16:01 編輯
回覆 33# liyee
第一日見到個插座幾令仔就即刻落單,事後一想應買底板貼片個隻先對
到左手,發覺尼种插座開左個位直插就會自動鎖往係個洞口,實甪好多
尼件野係三年前淘工厰順手一件買返來,個D膠己氧化左,拆開來都甩左兩個扣
裡面值得留底做零件只有件無牌子既 14500電池,反正係最後一次維修
直接電鐨開孔,穿線上錫,無須改動,伍分鐘完工
自用亂改無壓力,幫人做就要執正D.
[attach]2495096[/attach]
[attach]2495096[/attach]
[attach]2495096[/attach]
[attach]2495096[/attach]
[attach]2495096[/attach]
[attach]2495096[/attach]
[attach]2495096[/attach]
作者: hon829 時間: 2025-9-5 14:55
粒鋰電冇保護板, 使用上望小眼就很易過放

