Board logo

標題: NB火牛問題。 [打印本頁]

作者: COD    時間: 2025-6-21 10:59     標題: NB火牛問題。

呢兩個NB火牛都係lenovo筆電用,兩部機唔同型號,
圖一標示65W,圖二好似唔係,但兩者都係20V=3.25A
請問可以分別在兩機互通使用嗎?[attach]2484178[/attach]


[attach]2484179[/attach]
作者: funkilove    時間: 2025-6-21 11:04

正負個圖示唔同, 一個圓一個扁 ...
作者: COD    時間: 2025-6-21 11:25

正負個圖示唔同, 一個圓一個扁 ...
funkilove 發表於 2025-6-21 11:04



   
係,個插一個圓型,一個方扁型,諗住如果得可以淘個 L 型轉插。
作者: Ian_Seabourne    時間: 2025-6-21 16:03

本帖最後由 Ian_Seabourne 於 2025-6-21 17:57 編輯

咁你淘個 L 型轉插,要問清楚店主,粒signal針對地嘅電阻,是否呃部 notebook 自己是 65W。電阻唔啱就會話牛太弱唔夠力。
作者: COD    時間: 2025-6-21 17:08

OK..明白。。。
作者: super_hkg    時間: 2025-6-21 21:11

OK..明白。。。
COD 發表於 2025-6-21 17:08


兩隻都係65W,圖上2010年是圓頭,圖下是方頭,兩隻都係65W

C字二手平台可以買到,三幾十都有交易,淘寶的多數假貨
作者: COD    時間: 2025-6-21 22:36

兩隻都係65W,圖上2010年是圓頭,圖下是方頭,兩隻都係65W

C字二手平台可以買到,三幾十都有交易,淘寶 ...
super_hkg 發表於 2025-6-21 21:11



   
THX...呢2隻都係跟機原裝,多咗隻諗住淘個L轉插做後備。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2