Board logo

標題: [操作疑難] 請介紹剝線器 [打印本頁]

作者: iwantip6    時間: 2025-4-13 12:16     標題: 請介紹剝線器

剝線器之前買左個,但超級差,銅線都抽爛埋,所以請介紹款!

via HKEPC Reader for Android
作者: funfunhk    時間: 2025-4-13 12:57

我用舊款 knipex 1242195 ,
應該同牌子新款都唔差。
作者: Bluth_Lai    時間: 2025-4-13 13:08

在下用這個,可以同時剝3條線皮幾好用,多芯線剝過幾次未有斷線,缺點比較笨重



https://item.taobao.com/item.htm ... skuId=4210754407016
作者: Ian_Seabourne    時間: 2025-4-13 13:46

剝線器之前買左個,但超級差,銅線都抽爛埋,所以請介紹款!

via HKEPC Reader for Android ...
iwantip6 發表於 2025-4-13 12:16


"之前買左個" 即係邊款?講下俾大家知,讓大家可以避開大伏
作者: hon829    時間: 2025-4-13 14:12

簡單講冇工具係萬能

唔講線種/線徑/…天知配用什麼
作者: iwantip6    時間: 2025-4-13 14:45

"之前買左個" 即係邊款?講下俾大家知,讓大家可以避開大伏
Ian_Seabourne 發表於 2025-4-13 13:46

掉左啦,好多年前買

via HKEPC Reader for Android
作者: alax    時間: 2025-4-13 14:48

鸭嘴式剥线钳?

via HKEPC Reader for Android
作者: Miipp    時間: 2025-4-13 17:42

在下用這個,可以同時剝3條線皮幾好用,多芯線剝過幾次未有斷線,缺點比較笨重



...
Bluth_Lai 發表於 2025-4-13 13:08


靚貴野
作者: mobile2    時間: 2025-4-13 18:08

[youtube]1dP_mduZIco[/youtube]
呢把靚野過千,未用過唔知正唔正,
叧外淘寶有抄款,都係未用過唔知正唔正。

https://detail.tmall.com/item.ht ... mcollect.item.goods
作者: 雲一0一    時間: 2025-4-13 18:53

普通把鴨嘴剝線鉗$10唔洗

作者: C_Law    時間: 2025-4-13 21:35

普通把鴨嘴剝線鉗$10唔洗
雲一0一 發表於 2025/4/13 18:53

我都係求其買把這個款的鴨嘴鉗。開一般電源線、火牛(黑白、紅黑)好輕鬆。但係幼線就未必得,eg. 0.05" 排線。

想問下,圖中圈內粒螺絲怎麼用?
[attach]2473770[/attach]


via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: jerrychan0610    時間: 2025-4-14 11:08

本帖最後由 jerrychan0610 於 2025-4-14 11:09 編輯

一直都係用呢把, 粗細,大小都可以. 憑手感一把走天下.[attach]2473821[/attach]
作者: mdws2002    時間: 2025-4-14 11:10

普通把鴨嘴剝線鉗$10唔洗
雲一0一 發表於 2025-4-13 18:53


我都係用呢款,方便快捷,平靚正。
作者: iwantip6    時間: 2025-4-14 12:56

一直都係用呢把, 粗細,大小都可以. 憑手感一把走天下.
jerrychan0610 發表於 2025-4-14 11:08



    最後我都係買呢把,講真簡單好用,咩線都得
作者: 雲一0一    時間: 2025-4-14 13:55

我都係求其買把這個款的鴨嘴鉗。開一般電源線、火牛(黑白、紅黑)好輕鬆。但係幼線就未必得,eg. 0.05" 排 ...
C_Law 發表於 2025-4-13 21:35

直接擰

作者: antonyhk    時間: 2025-4-14 14:16

我就用緊呢款,淘佬7蚊人仔唔使,平靚正

[attach]2473861[/attach]
作者: 一擊顏射    時間: 2025-4-14 17:55

一把cut鉗搞掂啦, 用開線皮鉗學壞手勢

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: alax    時間: 2025-4-14 18:38

我就用緊呢款,淘佬7蚊人仔唔使,平靚正
antonyhk 發表於 2025-4-14 14:16

你買貴左啦,7個幾可以買到多功能款






via HKEPC Reader for Android
作者: antonyhk    時間: 2025-4-14 18:53

回復 18 #alax

舊時唔識咪用淘佬,而家你係PDD揾緊係平少少啦
作者: KING008    時間: 2025-4-14 20:07

普通把鴨嘴剝線鉗$10唔洗
雲一0一 發表於 2025-4-13 18:53

你圖 果款能壓線?
作者: chingkit    時間: 2025-4-14 20:13

我用指甲鉗開幼小電線

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: andysin    時間: 2025-4-14 21:26

一把cut鉗搞掂啦, 用開線皮鉗學壞手勢

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
一擊顏射 發表於 2025-4-14 17:55


應該說
電子佬,一把cut鉗走天崖, 電氣佬,一把平口走天崖,
初入行就想工具越多越好, 兩、三年後,工具越少越好
作者: C_Law    時間: 2025-4-14 21:32

應該說
電子佬,一把cut鉗走天崖, 電氣佬,一把平口走天崖,
初入行就想工具越多越好, 兩、三年後,工具越少 ...
andysin 發表於 2025/4/14 21:26

我係一開始只是用 Cut 鉗和鎅刀,係有老花後開始搵其他工具幫手。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: C_Law    時間: 2025-4-14 21:33

本帖最後由 C_Law 於 2025-4-14 21:35 編輯
直接擰
雲一0一 發表於 2025/4/14 13:55

Thx~~~

我買的時候,間舖無貼這幅相,所以不知順/逆時鐘方向擰有什麼作用。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: alax    時間: 2025-4-14 22:11

回復 alax

舊時唔識咪用淘佬,而家你係PDD揾緊係平少少啦
antonyhk 發表於 2025-4-14 18:53

有時佢會有減價/優惠,我都係見到有優惠先買的,之前都係用把剪鉗就算,不過呢啲多功能方便好多,效率都高過剪鉗

via HKEPC Reader for Android
作者: 雲一0一    時間: 2025-4-15 00:46

你圖 果款能壓線?
KING008 發表於 2025-4-14 20:07

呢款冇
作者: happychanbb    時間: 2025-4-15 01:05

#3 果隻用過,  好哂力,  如果1.5mm 孖膠
直頭放唔入

另外都有用 #9 link入面隻國產,  比#3好用

鴨嘴剝就未買過黎用
作者: KING008    時間: 2025-4-15 13:31

你買貴左啦,7個幾可以買到多功能款  






via HKEPC Reader for Android
alax 發表於 2025-4-14 18:38

呢隻多左壓線, 唔錯
作者: Ian_Seabourne    時間: 2025-4-15 21:01

我用指甲鉗開幼小電線

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
chingkit 發表於 2025-4-14 20:13


要開幾條,1.5mm2 以下,到 30AWG wire wrap 線,指甲鉗絕對係方便易攜。
作者: alax    時間: 2025-4-15 22:09

呢隻多左壓線, 唔錯
KING008 發表於 2025-4-15 13:31

仲有其他款式

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2