作者: iwantip6 時間: 2025-4-13 12:16 標題: 請介紹剝線器
剝線器之前買左個,但超級差,銅線都抽爛埋,所以請介紹款!
via HKEPC Reader for Android
作者: funfunhk 時間: 2025-4-13 12:57
我用舊款 knipex 1242195 ,
應該同牌子新款都唔差。
作者: Bluth_Lai 時間: 2025-4-13 13:08
在下用這個,可以同時剝3條線皮幾好用,多芯線剝過幾次未有斷線,缺點比較笨重

https://item.taobao.com/item.htm ... skuId=4210754407016
作者: Ian_Seabourne 時間: 2025-4-13 13:46
"之前買左個" 即係邊款?講下俾大家知,讓大家可以避開大伏
作者: hon829 時間: 2025-4-13 14:12
簡單講冇工具係萬能

唔講線種/線徑/…天知配用什麼
作者: iwantip6 時間: 2025-4-13 14:45
掉左啦,好多年前買
via HKEPC Reader for Android
作者: alax 時間: 2025-4-13 14:48
鸭嘴式剥线钳?
via HKEPC Reader for Android
作者: Miipp 時間: 2025-4-13 17:42
靚貴野
作者: mobile2 時間: 2025-4-13 18:08
[youtube]1dP_mduZIco[/youtube]
呢把靚野過千,未用過唔知正唔正,
叧外淘寶有抄款,都係未用過唔知正唔正。
https://detail.tmall.com/item.ht ... mcollect.item.goods
作者: 雲一0一 時間: 2025-4-13 18:53
普通把鴨嘴剝線鉗$10唔洗

作者: C_Law 時間: 2025-4-13 21:35
我都係求其買把這個款的鴨嘴鉗。開一般電源線、火牛(黑白、紅黑)好輕鬆。但係幼線就未必得,eg. 0.05" 排線。
想問下,圖中圈內粒螺絲怎麼用?
[attach]2473770[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: jerrychan0610 時間: 2025-4-14 11:08
本帖最後由 jerrychan0610 於 2025-4-14 11:09 編輯
一直都係用呢把, 粗細,大小都可以. 憑手感一把走天下.[attach]2473821[/attach]
作者: mdws2002 時間: 2025-4-14 11:10
我都係用呢款,方便快捷,平靚正。
作者: iwantip6 時間: 2025-4-14 12:56
最後我都係買呢把,講真簡單好用,咩線都得
作者: 雲一0一 時間: 2025-4-14 13:55
直接擰

作者: antonyhk 時間: 2025-4-14 14:16
我就用緊呢款,淘佬7蚊人仔唔使,平靚正
[attach]2473861[/attach]
作者: 一擊顏射 時間: 2025-4-14 17:55
一把cut鉗搞掂啦, 用開線皮鉗學壞手勢
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: alax 時間: 2025-4-14 18:38
你買貴左啦,7個幾可以買到多功能款


via HKEPC Reader for Android
作者: antonyhk 時間: 2025-4-14 18:53
回復 18 #alax
舊時唔識咪用淘佬,而家你係PDD揾緊係平少少啦
作者: KING008 時間: 2025-4-14 20:07
你圖 果款能壓線?
作者: chingkit 時間: 2025-4-14 20:13
我用指甲鉗開幼小電線
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: andysin 時間: 2025-4-14 21:26
應該說
電子佬,一把cut鉗走天崖, 電氣佬,一把平口走天崖,
初入行就想工具越多越好, 兩、三年後,工具越少越好
作者: C_Law 時間: 2025-4-14 21:32
我係一開始只是用 Cut 鉗和鎅刀,係有老花後開始搵其他工具幫手。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: C_Law 時間: 2025-4-14 21:33
本帖最後由 C_Law 於 2025-4-14 21:35 編輯
Thx~~~
我買的時候,間舖無貼這幅相,所以不知順/逆時鐘方向擰有什麼作用。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: alax 時間: 2025-4-14 22:11
有時佢會有減價/優惠,我都係見到有優惠先買的,之前都係用把剪鉗就算,不過呢啲多功能方便好多,效率都高過剪鉗
via HKEPC Reader for Android
作者: 雲一0一 時間: 2025-4-15 00:46
呢款冇
作者: happychanbb 時間: 2025-4-15 01:05
#3 果隻用過, 好哂力, 如果1.5mm 孖膠
直頭放唔入
另外都有用 #9 link入面隻國產, 比#3好用
鴨嘴剝就未買過黎用
作者: KING008 時間: 2025-4-15 13:31
呢隻多左壓線, 唔錯
作者: Ian_Seabourne 時間: 2025-4-15 21:01
要開幾條,1.5mm2 以下,到 30AWG wire wrap 線,指甲鉗絕對係方便易攜。
作者: alax 時間: 2025-4-15 22:09
仲有其他款式
via HKEPC Reader for Android

