作者: teddybearhk 時間: 2025-4-4 20:49 標題: 京東包郵,忍唔到手買咗支電批
[attach]2472415[/attach]
作者: Tom_jerry 時間: 2025-4-4 21:36
本帖最後由 Tom_jerry 於 2025-4-4 14:33 編輯
[attach]2472446[/attach]
作者: 1個閒人 時間: 2025-4-4 21:45
幾靚
作者: abyss 時間: 2025-4-4 22:33
講完又講鴨記其實差唔多價錢
作者: Tom_jerry 時間: 2025-4-4 22:34
留港燒肺 
作者: btchanchan 時間: 2025-4-4 22:58
X2
如果佢係 Make in Hong Kong 或者 Make in 鴨記
我一定留港燒肺
但如果都一樣係 Make in China
我會去京東,淘寶,拼多多買,包郵 !
免地鐵交通費,省時,在家中隨時上網購買

作者: kanduki 時間: 2025-4-5 08:50
回覆 6# btchanchan
但個人覺得淘嘢最麻煩係
好難就時間去服侍班運輸大佬
尤其屋苑俾過啲閒人同啲老鼠貓搞串哂之後
管理處就一刀切有乜交收要出閘外搞咪再入場俾鑊佢孭
作者: madebyp90 時間: 2025-4-5 09:15
抵
牧田要$1070
作者: teddybearhk 時間: 2025-4-5 11:56
本帖最後由 teddybearhk 於 2025-4-5 11:58 編輯
啱啱見FB有網友買咗5208 加5767, 620HKD
不過冇贈品送
作者: Tom_jerry 時間: 2025-4-5 11:59
[attach]2472485[/attach]
作者: hon829 時間: 2025-4-5 13:12
印象見有分膠或金屬索頭的
電有2Ah或2.5Ah, 識揀就自己選吧作者: Miipp 時間: 2025-4-5 14:53
我屋企附近大把自取點,收工路經順手拎最方便,重好過夾物流送上門
作者: Miipp 時間: 2025-4-5 14:54
去鴨記來回要課 30 比擋跌,兼 2 粒鐘時間,不鳥
作者: popo1234 時間: 2025-4-5 15:25
鑽唔鑽到石屎牆, 得嘅; 我都想買
作者: abyss 時間: 2025-4-5 15:32
唔係個個都住得咁遠吓話,我淘過兩枝鴨記買過兩枝,鴨記買差機係三腳可以慳一重功夫
作者: big_nature 時間: 2025-4-5 15:47
本帖最後由 big_nature 於 2025-4-5 15:48 編輯
回覆 15# abyss
請問鴨記邊間價好D?
3腳插方便D!
作者: abyss 時間: 2025-4-5 15:55
我喺痴住高明隔離嗰間買
作者: Miipp 時間: 2025-4-5 15:58
我成屋大陸/美國/日本電器,直接整個公牛拖板實際
唔使再糾結乜兩腳三腳問題
https://www.hkepc.com/forum/redi ... 90&pid=37757424
我甚至重有個 220V->100V 變型金鋼,用緊日版內銷電器
[attach]2472522[/attach]
作者: big_nature 時間: 2025-4-5 16:00
回覆 17# abyss
唔該晒師兄!
作者: Miipp 時間: 2025-4-5 16:02
係香港先用低能英規,乜都 3 腳
[attach]2472523[/attach]
作者: big_nature 時間: 2025-4-5 16:14
回覆 18# Miipp
個象印用110V?
幾公升/幾人飯?
作者: Miipp 時間: 2025-4-5 16:24
日本電器係用 100V,唔係 110V
我個大象係上代小旗艦 NW-US07,4 杯米
https://www.zojirushi.co.jp/syohin/ricecooker/sp_contents/nwus/
作者: Aÿ 時間: 2025-4-5 16:41
CHing部日本水煲高唔高A數?個拖板火牛頂到幾多火?
我見香港D水煲差唔多去盡13A
作者: abyss 時間: 2025-4-5 17:01
我會拎去開工或者借俾親戚用必然三腳方便
作者: Miipp 時間: 2025-4-5 17:03
~7A.
我個變型金鋼係 2000VA(peak)的
[attach]2472525[/attach]
[attach]2472526[/attach]
作者: alax 時間: 2025-4-5 17:53
送去自提點/櫃囉,而家周圍都係自提點 自提櫃
揀間最近/最就腳既 好過送上門,擺門口 如果屋企無人,仲有比人偷既風險
via HKEPC Reader for Android
作者: HotProject 時間: 2025-4-5 18:02
5209可唔可以簡單鑽香港石屎牆,開個0.6窿仔?
作者: Tom_jerry 時間: 2025-4-5 18:09
本帖最後由 Tom_jerry 於 2025-4-5 10:16 編輯
先1分鑽再2分鑽間唔屎用一次半次係可以
肯定辛苦囉 作者: Bluth_Lai 時間: 2025-4-5 18:13
在下暫時未敢嘗試淘高功率電器(大牌子除外),而且電飯煲、電磁爐等高功率電器應該使用獨立插座
"高功率電器注意
什麼電器不能使用拖板,最簡單的分辨方法就是去了解各種家電的功率;台灣內政部提醒,廚房的電飯煲、焗爐、微波爐、氣炸鍋、快煮壺、洗碗碟機;洗手間的風筒;房間的電暖器、熨斗都屬於高功率電器,應使用獨立插座,否則就有過載/過熱,引發火警的潛在危機。
原文網址: 拖板禁忌|9類家電切忌駁拖板隨時火燭|機電署教7大安全使用貼士 | 香港01 https://www.hk01.com/article/980 ... utm_medium=referral"
作者: Tom_jerry 時間: 2025-4-5 18:24
作者: abyss 時間: 2025-4-5 18:45
衝擊mode+偏心鑽直接2分鑽嘴幾秒入到啦, 開工都係咁做
作者: Tom_jerry 時間: 2025-4-5 19:08

作者: Miipp 時間: 2025-4-5 19:21
無迫人、無建議其他人跟我咁用,有無問題/風險自己用腦思考,好過睇呢 d 磚家肺文
落街係行人路行都有比車撞風險,ABC 磚家建議唔好落街最穩陣
作者: teddybearhk 時間: 2025-4-5 19:55
最高功率電器用過暫時係3000W的蒸氣清洗機
作者: hon829 時間: 2025-4-5 20:38
本帖最後由 hon829 於 2025-4-5 20:48 編輯
咁勇
睇見佢個齒輪箱全是膠殼兼短小, 錘擊力度有冇咁勁呀

但勝在成把都有零件配
[attach]2472562[/attach]
作者: jk1399 時間: 2025-4-5 20:46
又係HKEPC高手言論
作者: Bluth_Lai 時間: 2025-4-5 20:50
的確,12V衝擊鑽鑽牆見人整索頭,該名師兄話整過兩次。如果係18V~20V電鑽,用金屬索頭未必會有事
作者: abyss 時間: 2025-4-5 20:54
多窿就梗係用返油壓鑽, 上次裝幾個門頂得幾口啫
作者: KING008 時間: 2025-4-5 21:14
為什不 大有油壓鑽?
作者: 1個閒人 時間: 2025-4-5 21:39
呢支夠短身嘛
作者: abyss 時間: 2025-4-5 21:55
宜家講緊買電批兼顧少量鑽石屎窿喎
作者: madebyp90 時間: 2025-4-5 22:28
本帖最後由 madebyp90 於 2025-4-5 22:35 編輯
我有12v/18V 金屬,膠chuk有
正常每一間屋裝修一次,全屋釘馬仔用3mm
暫時未死
牧田
12v 332 膠*2
18v 膠*1
dewalt
18V三支都係金屬
記得善用半lock(扭盡,之後扭返少少,可以防震)
$200上下,仲介意佢做乜?
作者: madebyp90 時間: 2025-4-5 22:31
灰磗嘅話
hammar個窿係準少少
油壓轉我就算用最細力嘅18V 牧田171+四坑
打8mm飛機塞都有機會鬆
一係找7.5mm
一係就hammar drill,完美啱啱好
反正灰磗 12V 都係5-10秒內打好8mm*2寸深
作者: Bluth_Lai 時間: 2025-4-5 22:46
個人覺得用飛機塞會鬆好正常(Hilti除外),所以在下一般只用直通(綠色/藍色)
作者: madebyp90 時間: 2025-4-5 22:52
hilti紅塞冇力(epc以前都證實過)+本身唔係俾你用喺灰磚
轉左用德國嘢,8mm
一粒,1尺重力架我test 100kg都冇問題
我120cm配3支+九粒螺絲
兩個人一齊200kg都冇嘢
hilti紅塞而家我都唔再用
傳統膠質,力度一般,冇用緊10年
作者: penay 時間: 2025-4-6 11:21
本帖最後由 penay 於 2025-4-6 03:54 編輯
我見到裝修佬 掉咗 把壞電鑽出嚟 執返屋企 修理 返自用
作者: teddybearhk 時間: 2025-4-6 11:50
我都想支持本地消費㗎,有冇師兄知道大友嘅大號紅色工具箱幾錢先?京東就約116元全包一個。
作者: Tom_jerry 時間: 2025-4-6 12:28

作者: btchanchan 時間: 2025-4-6 14:05
本地更費

不過要支持本地消費,付出多D,好正常喎 !
作者: teddybearhk 時間: 2025-4-6 17:57
啱啱發現,京東買油煙機,洗衣機,浴室寶等等,包上門基本安裝,免費更换13A插頭,promotion 做到4月底!
作者: madebyp90 時間: 2025-4-6 18:01
油壓轉嘅話
以前epc介紹過牧田換轉子
冇記錯新填地街$260上下
我都整個一支有炮仔
又係fd唔要

