Board logo

標題: KDK抽氣扇電索 [打印本頁]

作者: dtom05    時間: 2025-4-2 11:27     標題: KDK抽氣扇電索

因為清潔完唔記得閂返個後蓋,
一開機就拍一聲,可能斷咗條膠棍,
仲有冇得救?  



[attach]2471976[/attach]
作者: Jip仔    時間: 2025-4-3 14:44

喺咪裝返咗
2個索掣條膠棍都唔同方向
作者: dtom05    時間: 2025-4-3 15:56

回覆 [url=https://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=42573853&ptid=2744983]2#[/url] Jip仔


    其實想知, 如果條膠棍斷咗, 仲有冇維修意義. 唔想又裝又拆
作者: Jip仔    時間: 2025-4-3 16:15

回覆  Jip仔


    其實想知, 如果條膠棍斷咗, 仲有冇維修意義. 唔想又裝又拆  ...
dtom05 發表於 2025-4-3 15:56


TB search 吓有無配件賣
作者: Kin_2012    時間: 2025-4-7 18:07

因為清潔完唔記得閂返個後蓋,
一開機就拍一聲,可能斷咗條膠棍,
仲有冇得救?  



...
dtom05 發表於 2025-4-2 11:27


睇落條膠棍無問題, 安番上去就得。
作者: ww9876    時間: 2025-4-7 23:35

kdk抽氣扇通常壞呢件。上過淘寶拼多多,揾唔到。拆開睇,簡單設計但全部係膠齒輪,已經崩晒。最後都係成個換另一個大陸牌子,四份一價錢。

via HKEPC Reader for Android
作者: Auk    時間: 2025-4-8 12:42

本帖最後由 Auk 於 2025-4-8 12:49 編輯
睇落條膠棍無問題, 安番上去就得。
Kin_2012 發表於 2025-4-7 18:07



X2 睇落覺得無事,如果搵到真係有嘢斷咗,我有把只壞電索(非外部物理性損壞)嘅KDK拆咗出嚟,可以俾師兄拆零件換過去。(東鐵線某站自取)
作者: 水木日    時間: 2025-4-8 14:08

kdk抽氣扇通常壞呢件。上過淘寶拼多多,揾唔到。拆開睇,簡單設計但全部係膠齒輪,已經崩晒。最後都係成個 ...
ww9876 發表於 2025-4-7 23:35


成把抽氣扇換大陸牌子?
作者: ww9876    時間: 2025-4-9 01:23

成把抽氣扇換大陸牌子?
水木日 發表於 2025-4-8 14:08

成把換,尺寸一樣,拆舊扇換上去就可以。一様有電動百頁。

via HKEPC Reader for Android
作者: 水木日    時間: 2025-4-9 12:44

成把換,尺寸一樣,拆舊扇換上去就可以。一様有電動百頁。

via HKEPC Reader for Android ...
ww9876 發表於 2025-4-9 01:23


有咩好介紹,我都係想成把換,放棄K & P記
作者: gulakpi    時間: 2025-4-9 16:38

我都想!
有咩好介紹,我都係想成把換,放棄K & P記
作者: dtom05    時間: 2025-4-10 16:07

我都想!  X2
有咩好介紹,我都係想成把換,放棄K & P記
作者: jk1399    時間: 2025-4-10 16:15

有咩好介紹,我都係想成把換,放棄K & P記
水木日 發表於 2025-4-9 12:44



金羚, 6寸, 一部38人仔

買左3部, 用左1.5年, 全部正常
作者: ww9876    時間: 2025-4-10 17:24

金羚, 6寸, 一部38人仔

買左3部, 用左1.5年, 全部正常
jk1399 發表於 2025-4-10 16:15

唔好買錯,金羚有圓孔,方孔,風壓百頁同電動百頁。對換kdk應該買圓孔電動百頁款。價錢110人仔左右。

via HKEPC Reader for Android
作者: jk1399    時間: 2025-4-10 18:13

唔好買錯,金羚有圓孔,方孔,風壓百頁同電動百頁。對換kdk應該買圓孔電動百頁款。價錢110人仔左右。

vi ...
ww9876 發表於 2025-4-10 17:24



    買風壓百頁仲好, 平D, 關閉又唔會嘈, 又少樣野壞
作者: ww9876    時間: 2025-4-10 21:07

買風壓百頁仲好, 平D, 關閉又唔會嘈, 又少樣野壞
jk1399 發表於 2025-4-10 18:13

打風你會不斷聽到嘭嘭聲。

via HKEPC Reader for Android
作者: jk1399    時間: 2025-4-11 02:14

打風你會不斷聽到嘭嘭聲。

via HKEPC Reader for Android
ww9876 發表於 2025-4-10 21:07



    你鐘意, 一年打得幾多次...
仲有, 用開風壓, 打風從未聽過嘭嘭聲
作者: mobile2    時間: 2025-4-11 09:53

唔好買錯,金羚有圓孔,方孔,風壓百頁同電動百頁。對換kdk應該買圓孔電動百頁款。價錢110人仔左右。

vi ...
ww9876 發表於 2025-4-10 17:24


你買果部金羚,電線是否只有1呎?
作者: 水木日    時間: 2025-4-11 14:01

你鐘意, 一年打得幾多次...
仲有, 用開風壓, 打風從未聽過嘭嘭聲
jk1399 發表於 2025-4-11 02:14


多謝share,其實我都係想轉用風壓算,不過又係驚嘭嘭聲
作者: liyee    時間: 2025-4-11 14:55

因為清潔完唔記得閂返個後蓋,
一開機就拍一聲,可能斷咗條膠棍,
仲有冇得救?  



...
dtom05 發表於 2025-4-2 11:27


師兄你幅圖都係借用人地圖片
作者: liyee    時間: 2025-4-11 14:55

本帖最後由 liyee 於 2025-4-11 14:56 編輯
有咩好介紹,我都係想成把換,放棄K & P記
水木日 發表於 2025-4-9 12:44


試下買呢隻金鈴啦
所謂電索

https://www.hkepc.com/forum/redi ... 95&pid=40714882
作者: 水木日    時間: 2025-4-11 15:04

試下買呢隻金鈴啦
所謂電索
liyee 發表於 2025-4-11 14:55


除原K & P牌
邊隻牌子或者model暫時係Open, 等我研究吓先
Thx~   
作者: Auk    時間: 2025-4-11 15:37

你買果部金羚,電線是否只有1呎?
mobile2 發表於 2025-4-11 09:53



聽呢度啲師兄指教,已由KDK 換做金鈴,fit 位無嘢要改,唯一拖時間就係呢條電源線太短,因為唔想駁線就自己改機內走線出口,呢part最花時間
作者: dtom05    時間: 2025-4-11 16:56

師兄你幅圖都係借用人地圖片
liyee 發表於 2025-4-11 14:55



就係想問條棍有冇可能斷?
唔想又裝又拆!  

圖片係借其他ching的.
作者: ww9876    時間: 2025-4-11 19:11

你買果部金羚,電線是否只有1呎?
mobile2 發表於 2025-4-11 09:53

一米線

via HKEPC Reader for Android
作者: mobile2    時間: 2025-4-11 20:00

一米線

via HKEPC Reader for Android
ww9876 發表於 2025-4-11 19:11


可否告知店名?
作者: Auk    時間: 2025-4-11 20:47

一米線

via HKEPC Reader for Android
ww9876 發表於 2025-4-11 19:11



竟然咁長,我買呢把就勁短,等我搞餐死
[attach]2473474[/attach]
作者: liyee    時間: 2025-4-11 23:13

竟然咁長,我買呢把就勁短,等我搞餐死
Auk 發表於 2025-4-11 20:47

人哋唔係註明咗咩?

[attach]2473485[/attach]


via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: jk1399    時間: 2025-4-12 01:12

本帖最後由 jk1399 於 2025-4-12 01:14 編輯
可否告知店名?
mobile2 發表於 2025-4-11 20:00



    拚多多/淘寶都有, 佢有兩款
30CM無插頭
1米長帶插頭 (貴2元)

如果唔見, 你落單前同佢講要改"一米加長線"
作者: mobile2    時間: 2025-4-12 01:38

本帖最後由 mobile2 於 2025-4-12 01:40 編輯
人哋唔係註明咗咩?  




via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
liyee 發表於 2025-4-11 23:13

拚多多/淘寶都有, 佢有兩款
30CM無插頭
1米長帶插頭 (貴2元)

如果唔見, 你落單前同佢講要改"一米加 ...
jk1399 發表於 2025-4-12 01:12


我知,有問佢有冇長少少電線,佢話出廠係咁,唔夠長要自己駁。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2