Board logo

標題: 係唔係年紀大鑽石屎窿 [打印本頁]

作者: Tom_jerry    時間: 2025-3-31 14:09     標題: 係唔係年紀大鑽石屎窿

打左punch也跳到走位 但先用1分鑽穿左再落粗咀又冇事

舊屎係唔屎咁煩1砲過就得
作者: Kin_2012    時間: 2025-3-31 16:09

打左punch也跳到走位  但先用1分鑽穿左再落粗咀又冇事  

  舊屎係唔屎咁煩1砲 ...
Tom_jerry 發表於 2025-3-31 14:09


一係就人廢的問題,一係就支鑽廢的問題。
作者: Tom_jerry    時間: 2025-3-31 16:17

一係就人廢的問題,一係就支鑽廢的問題。
Kin_2012 發表於 2025-3-31 08:09



    咁應該係喵廢
作者: Bluth_Lai    時間: 2025-3-31 21:21

用四刃刀頭冇咁易鑽偏,兩刃鑽窿容易西,再唔係先將油壓鑽校去平鑽檔定位




https://www.bosch-pt.com.cn/cn/z ... set-3077737-ocs-ac/
作者: ts_bum    時間: 2025-4-2 00:35

買一支hilti 油壓鑽+ 鑽咀
作者: TH30    時間: 2025-4-2 01:50

打左punch也跳到走位  但先用1分鑽穿左再落粗咀又冇事  
  舊屎係唔屎咁煩1砲 ...
Tom_jerry 發表於 2025-3-31 02:09 PM


JJ亂舞小便四灑
作者: VV    時間: 2025-4-2 09:50

開始慢d 磨/轉開左個型先

punch 果d 留返比金屬
作者: Miipp    時間: 2025-4-3 22:50

買一支hilti 油壓鑽+ 鑽咀
ts_bum 發表於 2025-4-2 00:35


無有攪錯
作者: hon829    時間: 2025-4-4 10:24

本帖最後由 hon829 於 2025-4-4 10:27 編輯

簡單可用磁磚鑽咀類開個頭 再用油壓鑽鑽孔, 最後亦可用翻磁磚鑽咀搪一搪孔底以增加拉爆或膠塞拉力

[attach]2472331[/attach]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2