作者: Tom_jerry 時間: 2025-3-31 14:09 標題: 係唔係年紀大鑽石屎窿
但先用1分鑽穿左再落粗咀又冇事 作者: Kin_2012 時間: 2025-3-31 16:09
一係就人廢的問題,一係就支鑽廢的問題。
作者: Tom_jerry 時間: 2025-3-31 16:17
作者: Bluth_Lai 時間: 2025-3-31 21:21
用四刃刀頭冇咁易鑽偏,兩刃鑽窿容易西,再唔係先將油壓鑽校去平鑽檔定位

https://www.bosch-pt.com.cn/cn/z ... set-3077737-ocs-ac/
作者: ts_bum 時間: 2025-4-2 00:35
買一支hilti 油壓鑽+ 鑽咀
作者: TH30 時間: 2025-4-2 01:50
JJ亂舞小便四灑

作者: VV 時間: 2025-4-2 09:50
開始慢d 磨/轉開左個型先
punch 果d 留返比金屬
作者: Miipp 時間: 2025-4-3 22:50
無有攪錯
作者: hon829 時間: 2025-4-4 10:24
本帖最後由 hon829 於 2025-4-4 10:27 編輯
簡單可用磁磚鑽咀類開個頭
再用油壓鑽鑽孔, 最後亦可用翻磁磚鑽咀搪一搪孔底以增加拉爆或膠塞拉力[attach]2472331[/attach]

