作者: Jackywongkk 時間: 2025-3-3 08:27 標題: 水喉換瓷芯
去到呢個位停咗,網上影片都係六角型多,
但我呢個唔係六角型,用鉗仔插住唔夠力,扭唔開
[attach]2467395[/attach]
作者: hon829 時間: 2025-3-3 09:39
簡單用條木或鋁條, 加兩口釘或螺絲來扭
[attach]2467406[/attach]
作者: 水木日 時間: 2025-3-3 12:35
先落wd40等15-30mins再試
作者: 1個閒人 時間: 2025-3-3 13:27
加油, 加油~~
作者: popo1234 時間: 2025-3-3 13:55
有專用工具架
作者: Jackywongkk 時間: 2025-3-3 16:05
回覆 5# popo1234
叫乜嘢名堂?我覺得有啲似拆錶底蓋換電哥啲
作者: tkt1307 時間: 2025-3-3 16:48
攞個尖咀鉗插落去一扭就搞惦
作者: popo1234 時間: 2025-3-3 17:18
我都係咁諗
作者: goldfish833 時間: 2025-3-3 20:03
用個尖咀鉗, 係個叉位加支一字批擰咪得
via HKEPC Reader for Android
作者: liyee 時間: 2025-3-3 20:12
X2
如果唔想買呢啲工具,唯有自己diy整
作者: big_nature 時間: 2025-3-3 21:09
回覆 2# hon829
呢個方法正!
作者: ken2004 時間: 2025-3-3 21:10
唔好諗住鉗仔叉住就轉得,非常非常實的,最好有加長柄
另外要有心理預備 拆得開都唔一定配到芯
作者: Jackywongkk 時間: 2025-3-4 09:21
回覆 12# ken2004
鉗仔試咗好耐都唔得,重差啲整到手,用膠鎚扑咗好耐都唔鬆
作者: Jackywongkk 時間: 2025-3-4 09:22
回覆 2# hon829
今晚睇下有冇辦法執條木方再試
作者: 泰tai 時間: 2025-3-4 10:47
呢個情況木方加釘應該唔得,釘凸出半寸發力已灣
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: ghost2377 時間: 2025-3-4 18:25
大家睇相無發覺氧化好嚴重咩?
就算工具稱手相信也不易攻下,wd40/高温可能才搞得掂。
作者: 泰tai 時間: 2025-3-4 18:34
試吓一字批逆時鐘鎚仔鑿,吾好用膠鎚,水洉積死會有難道
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: Bluth_Lai 時間: 2025-3-4 20:28
4爪閥芯套筒,建議先噴WD40,再用膠鎚幫助吸收後使用

https://www.hisky-shop.com.tw/product/p44144481
作者: jamesy 時間: 2025-3-6 01:52
[attach]2467987[/attach]
我的十年cisal用把淘寶10寸鏈條式大力鉗包住厚硬身橡膠夾實龍頭,上面用把經磨了一點的40mm開口板手才可以鬆開,可惜拆完都無用,打去永嘉諾話不做保養,淘寶又沒有這款大芯,又買了一個新龍頭
作者: hon829 時間: 2025-3-6 13:46
這種灰喉套筒更易diy
作者: 1個閒人 時間: 2025-3-6 15:02
#3 已經有師兄睇到,
不過, 其他人興趣到, 唔可以阻止科研發展
作者: 水木日 時間: 2025-3-6 16:08
X2
不過咁都俾你釣返我出來要俾個
作者: Jackywongkk 時間: 2025-3-18 18:03
[attach]2469669[/attach]
最後靠大力鉗,不過個瓷芯好難買,搵咗幾間先搵到代用

