作者: cantona7 時間: 2025-2-2 00:00 標題: 定制噴漆木方,香港木行有無得賣
本帖最後由 cantona7 於 2025-2-2 00:01 編輯
墊高重物件,噴黑色圓角,幾錢左右
淘寶,問過好多無定制
Thx
[attach]2463102[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: liyee 時間: 2025-2-2 00:41
一定要木?
工業用避震膠得唔得?
作者: cantona7 時間: 2025-2-2 01:18
本帖最後由 cantona7 於 2025-2-2 01:24 編輯
墊高兩邊電視腳用,硬淨岩size就得
作者: fundive 時間: 2025-2-2 09:00
搵兩塊磚頭
作者: fundive 時間: 2025-2-2 09:01
噴漆唔會靚不如搵兩塊深色原木, 望落高貴好多
作者: big_nature 時間: 2025-2-2 09:08
回覆 1# cantona7
淘2件黑壇木好過!
作者: liyee 時間: 2025-2-2 11:46
師兄
是否面子的問題唔去垃圾站執木方?(見到心想嗰件就執果件,這麼方便)
只係電視機不是這麼重吧?
我幾年前已經執埋啲碎板,合併為一件,晾高電視之用。
如想美觀些少,可以用貼紙包裹……
(綠色的是電視櫃,都係貼紙包裹)
[attach]2463142[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: 淼林焱 時間: 2025-2-2 13:04
本帖最後由 淼林焱 於 2025-2-2 13:08 編輯
有無諗過用電視增高架或電視架
咁無咁嘥位又可以放嘢
[attach]2463168[/attach]
[attach]2463169[/attach]
作者: Offer 時間: 2025-2-2 13:12
3D打印,平,快,靚,正
作者: MCSE 時間: 2025-2-2 13:25
我每邊兩盒錄影帶疊埋。
via HKEPC Reader for Android
作者: C_Law 時間: 2025-2-2 14:26
舊 Post 的相:
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=116&tid=2548874
舊 Mini 電腦、DVD Writer

外殼夠硬淨的 Speaker, 反正我部電視機本身的喇叭太弱雞, 要加對外置喇叭。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: Ian_Seabourne 時間: 2025-2-2 21:22
本帖最後由 Ian_Seabourne 於 2025-2-2 21:43 編輯
界塊大玻璃,買4隻腳
UV 膠+紫外光 LED 各照半分鐘,搞掂

等同『電視增高架或電視架,...無咁嘥位又可以放嘢』
作者: iamredfox 時間: 2025-2-2 21:26
要靚仔咪淘仔訂鋁架加阿加力膠片
作者: Ian_Seabourne 時間: 2025-2-2 21:30
膠嘅可定制大小厚度。整件 85mm (H)x 200mm(W)x 320mm (D),再切開2件

作者: Ian_Seabourne 時間: 2025-2-2 21:35
本帖最後由 Ian_Seabourne 於 2025-2-2 21:37 編輯
呢幾間似乎肯定制木墊腳,樓主試下問下:
https://item.taobao.com/item.htm?id=736059009840

https://item.taobao.com/item.htm?id=645230906478

https://item.taobao.com/item.htm?id=740884837542

唔啱用就自己再搵下...
墊高重物件,噴黑色圓角,幾錢左右
淘寶,問過好多無定制
Thx
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
cantona7 發表於 2025-2-2 00:00
樓主點問,令店主拒絕?
定樓主搵錯店,問錯人?
作者: HK2046 時間: 2025-2-2 23:09
雲石樣板
[attach]2463235[/attach]
作者: java2 時間: 2025-2-2 23:11
搜"定制实木"一大堆喎
墊高重物件,噴黑色圓角,幾錢左右
淘寶,問過好多無定制
Thx
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
cantona7 發表於 2025-2-2 00:00
作者: Kin_2012 時間: 2025-2-3 14:29
咁墊唔穩陣,
正經買個電視架好過。。。
作者: andysin 時間: 2025-2-3 15:22
沙磚+貼皮,平底漿/補牆灰掃一掃先再貼,
要木紋有木紋,要雲石有雲石,
主要又平、又靚、又穩
作者: wueddie 時間: 2025-2-5 15:06
那麼多IDEA , 我最喜歡 ZIP 喇叭方案. 很有AV FEEL

