作者: doggiestyle 時間: 2024-12-4 11:11 標題: 牆磚離牆
本帖最後由 doggiestyle 於 2024-12-4 11:15 編輯
叫房署整
以為佢會成道牆舖過
佢上黎敲兩敲
話會重舖mark 低果 D (大約7~8成)
淨低果 D 係電箱同電制位後面既磚
我敲落都係空心既
其實係唔舖得定係佢想偷工減料
[attach]2454585[/attach]
作者: Tom_jerry 時間: 2024-12-4 11:40
嗰啲位可能灌漿就算
作者: hon829 時間: 2024-12-4 12:11
離得咁靚仔
作者: doggiestyle 時間: 2024-12-4 12:14
本帖最後由 doggiestyle 於 2024-12-4 12:38 編輯
批灰 (唔知係咪咁叫) 果層成層 "共" 左出黎
連帶上面乳膠柒果截都係
咩原因造成既就唔知
假設有人撞落去 ,應該就會成層碎開
作者: cantona7 時間: 2024-12-4 14:53
應該手工問題,個個工人手工唔同,有好/有差
via HKEPC Reader for Android
作者: HK2046 時間: 2024-12-4 15:09
本帖最後由 HK2046 於 2024-12-4 07:10 編輯
好誇張下 磁磚面就嚟冧
你穩陣啲報咗東張西望先
作者: kbpaul 時間: 2024-12-4 15:37
咁都唔扑左佢重鋪過?個電箱好危險!冧落泥房署邊個負責??
作者: doggiestyle 時間: 2024-12-4 16:05
應該好多年架啦
同埋佢呢個位係門框黎架
宜家己經用門框封左
就算搵人上黎都睇唔到呢張圖架啦
作者: doggiestyle 時間: 2024-12-4 16:08
我唔知個電箱底係咩構造
早知用支電筒照下影張相
我後黎問佢 ,佢又話個師父上黎整會睇情況喎
但真係咁咩
其實有 D 野扯鬆左先係
好後悔冇拎支電筒照入面
作者: Tom_jerry 時間: 2024-12-4 16:19
放心啦 作者: Bluth_Lai 時間: 2024-12-4 16:21
估計係裝拆電箱要揾電工,增加成本及風險。麻煩兼晒時間,而且需要電工及鋪磗兩個人唔化算。相反留低手尾下次再執仲可以收多次錢
作者: doggiestyle 時間: 2024-12-4 16:23
或者啦
但偷功位佢都會偷功
上次換銅喉 ,佢夠膽死換凍水唔換熱水
雖然我唔用者.....
作者: doggiestyle 時間: 2024-12-4 16:31
我本身唸住佢整之前
我就丟左個洗衣機同雪櫃 (空返 D 位比佢施工)
等佢整完
我再順手翻新個天花板
如果佢分兩次...好麻煩
如果佢唔分兩次 ,即係唔會整
佢分唔分都好麻煩
作者: ken2004 時間: 2024-12-4 23:12
睇圖你話廚房整條路軌裝卷閘都有人信
作者: 1個閒人 時間: 2024-12-5 00:22
樓主間公屋單位,
都算多災多難喎
作者: liyee 時間: 2024-12-5 00:51
使唔使全家人撤退搬去酒店住幾晚?以策安全
作者: doggiestyle 時間: 2024-12-5 17:44
如果我冇記錯道門佢係三月個前話同我整
宜家道牆我都唔預佢一時三刻就整
個房署經紀淨係識扮晒野 ,最多係上黎幫你貼張紙仔話這裡很危險
作者: Tom_jerry 時間: 2024-12-5 18:06
喵次次幫人出手1個月內搞掂喎
作者: doggiestyle 時間: 2024-12-5 18:22
道門係同個窗一齊報
search 返個窗應該係 9-4 或者 9-5
https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D8
善良係我既優點


