Board logo

標題: 嘈音問題 [打印本頁]

作者: doggiestyle    時間: 2024-11-6 10:37     標題: 嘈音問題

同一層單位裝修鑽牆
但 D 聲由我自己屋企天花傳落黎...
雖然聲音由牆身傳播好正常...
但點解係由天花傳落黎 ,唔係由地板傳上黎呢
有冇人研究過呢個問題又或者因為咁而誤會樓上製造嘈音
作者: O人    時間: 2024-11-6 10:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jerrychan0610    時間: 2024-11-6 11:05

本帖最後由 jerrychan0610 於 2024-11-6 11:06 編輯

會唔會共明, 係整間房同時感覺有聲, 只係分唔清方向, 但你就覺得係天花板?
有人講過, 住頂樓, 隔幾個單位拉枱聲好似樓上傳落嚟.

如果鑽嘢單位唔係你隔離, 共同連接的只有天花板可以傳聲
作者: O人    時間: 2024-11-6 11:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggiestyle    時間: 2024-11-6 11:16

會唔會共明, 係整間房同時感覺有聲, 只係分唔清方向, 但你就覺得係天花板?
有人講過, 住頂樓, 隔幾個單位拉 ...
jerrychan0610 發表於 2024-11-6 11:05



因為佢唔係淨係鑽牆
仲有 D 明顯有方向感既 "谷谷" 聲
感覺就好似真係樓上拎野敲個地板咁
又唔係話想 投訴或者報復 ,只係純學術討論
作者: doggiestyle    時間: 2024-11-6 11:21

只要有鋼根駁住大陣就會有聲。
有共鳴現象唔意外。
O人 發表於 2024-11-6 11:09



因為好奇聲音傳播路徑
你意思係條主鋼根係由(佢單位) 牆身去 (我單位) 天花係同一條
作者: O人    時間: 2024-11-6 11:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggiestyle    時間: 2024-11-6 11:26

我異想天開 1 D
因為聲音就係一種震動
所以樓層上面(地板) 有傢俬雜物 ,可以做到類似吸震既效果
而樓層下面(天花) 因為冇雜物又相對空擴 ,所以變成聲音迴盪
作者: Bluth_Lai    時間: 2024-11-6 12:20

聲音除咗透過空氣震動同介質傳播,仲會喺室內進行折射同反射造成迴音

當聲音透過牆身傳到另一房間時,喺空氣中造成震動及擴散,房間下半部分由於有傢俬吸收空氣震盪,聲音未有擴散。房間上半部分傢俬只有吊櫃,故聲音能在空氣中擴散,加上聲音從牆身折射及反射進行擴音,實際聲量可能比噪音源頭更高


參考資料:
https://www.soundbox.hk/sheng-chuan-bo-fang-xiang-de-gai-bian/
作者: doggiestyle    時間: 2024-11-6 16:11

聲音除咗透過空氣震動同介質傳播,仲會喺室內進行折射同反射造成迴音

當聲音透過牆身傳到另一房間時,喺空 ...
Bluth_Lai 發表於 2024-11-6 12:20



退一萬步黎講
係咪有可能聽到樓上嘈音
但其實係樓下傳過黎
作者: jerrychan0610    時間: 2024-11-6 17:24

因為佢唔係淨係鑽牆
仲有 D 明顯有方向感既 "谷谷" 聲
感覺就好似真係樓上拎野敲個地板咁
又唔係話想 投 ...
doggiestyle 發表於 2024-11-6 11:16

有無出奇,
成日有住頂樓主戶返映樓上成日有人打波子.
作者: doggiestyle    時間: 2024-11-9 22:26

報復樓上嘈音

[youtube]8PQHFAPAiY8[/youtube]
作者: BpenB    時間: 2024-11-17 13:06

可能你間屋石屎牆同樓板太薄,地下有地板吸左音天花冇。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2