Board logo

標題: 公屋洗衣機水龍頭呎吋 [打印本頁]

作者: Ngma    時間: 2024-11-4 15:44     標題: 公屋洗衣機水龍頭呎吋

請教各位,最近想換新洗衣機,拆走機時,不小心扭斷了水龍頭,請問去5金舖買返應該買咩size? 4分? 通常幾錢個?
自行打水喉膠布可以收緊嗎?

Thanks
作者: Ngma    時間: 2024-11-4 15:48


作者: Ngma    時間: 2024-11-4 15:49




via HKEPC Reader for Android
作者: Ngma    時間: 2024-11-4 15:50

https://upload.cc/i1/2024/11/04/tPpbGS.jpg

via HKEPC Reader for Android
作者: Jip仔    時間: 2024-11-4 16:14

https://upload.cc/i1/2024/11/04/tPpbGS.jpg

via HKEPC Reader for Android
Ngma 發表於 2024-11-4 15:50



係咪指無咗個開水手掣呀??
固定龍頭3粒膠塞都走埋出嚟
作者: Ngma    時間: 2024-11-4 16:17

係指扭斷左個水制頭,佢本身係一字頭,我用鉗仔扭緊諗住關實的,大力扭斷左,而家個頭變左開又開唔到,關又關唔到

回定個個3粒膠室唔關事。

via HKEPC Reader for Android
作者: ken2004    時間: 2024-11-4 16:27

問下管理處先
作者: kbpaul    時間: 2024-11-4 17:22

換新洗衣機時叫安裝師傅順手換埋
作者: Tom_jerry    時間: 2024-11-4 17:24

換新洗衣機時叫安裝師傅順手換埋
kbpaul 發表於 2024-11-4 09:22

正解+1
作者: Tom_jerry    時間: 2024-11-4 17:25

本帖最後由 Tom_jerry 於 2024-11-4 09:31 編輯
via HKEPC Reader for Android
Ngma 發表於 2024-11-4 07:49

四,五十蚊左右瓜 直接比張相五金舖佢地識比貨你 除非你想換推杆款
作者: Tom_jerry    時間: 2024-11-4 17:28

問下管理處先
ken2004 發表於 2024-11-4 08:27

快則等2星期 慢則要等幾個月喎
作者: Jip仔    時間: 2024-11-4 18:06

本帖最後由 Jip仔 於 2024-11-4 18:08 編輯

龍頭裝呢個位置我估唔喺房署標配
管理處一定唔甦你
作者: hon829    時間: 2024-11-4 20:26

基本這種龍頭是標準件, 攞住張相去就近五金鋪配即可


但站diy立場, 又不常用(基本只在換機時開關一次, 什或用入屋大掣關一關亦可), 故可簡單用把手工鋸鋸條坑用一字批扭扭, 或銼兩平衡邊用士巴拿扭的
[attach]2450252[/attach]
作者: liyee    時間: 2024-11-5 00:19

基本這種龍頭是標準件, 攞住張相去就近五金鋪配即可


但站diy立場, 又不常用(基本只在換機時開關一 ...
hon829 發表於 2024-11-4 20:26

/
又或者鬆左呢個位先,上面又易扭好多

[attach]2450269[/attach]


via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: pc_man    時間: 2024-11-5 02:45

本帖最後由 pc_man 於 2024-11-8 03:37 編輯

Direct replacement with new water tap.

[attach]2450772[/attach]
作者: alax    時間: 2024-11-5 07:49

本帖最後由 alax 於 2024-11-5 08:00 編輯
龍頭裝呢個位置我估唔喺房署標配
管理處一定唔甦你
Jip仔 發表於 2024-11-4 18:06

如果唔係自己加/改裝,而係房署標配,去管理處報,應該可以整既,不過等佢整,又要約人上黎影相 又要等安排人黎整,前後最快都可能要三四日

睇相個瓦仔位,有啲似瓦仔換過,定係原本就係咁? 如果改動過野,房處有可能唔會理   

via HKEPC Reader for Android
作者: kbpaul    時間: 2024-11-5 15:33

水龍頭用個大力鉗夾住來扭應該可以開關到

作者: madebyp90    時間: 2024-11-5 15:53

1)應該報房署
2)真係等唔切就off屋外面水喉
跟住開洗手盆放埋水壓

山不轉路轉
作者: madebyp90    時間: 2024-11-5 15:54

換新洗衣機時叫安裝師傅順手換埋
kbpaul 發表於 2024-11-4 17:22



    搞完之後房署就唔理
梗係唔好搞

一陣間水浸點算
而家係姓賴嘅時候

真係換都改意大利一字波子閘





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2