Board logo

標題: [操作疑難] 花灑混水龍頭唔啱牙咁 [打印本頁]

作者: kowloonking1973    時間: 2024-11-2 10:33     標題: 花灑混水龍頭唔啱牙咁

最近淘左個混水龍頭,裝時發覺擰到幾圈就擰唔到,大力d就感覺到有d夾硬黎,唔關兩邊距離事,因就咁單一邊擰都擰唔到,以家用緊果個都係淘返黎,裝折都順利,所以想問下唔同廠真係有唔同牙?解決方法只得換埋個曲位? thx
作者: 1個閒人    時間: 2024-11-2 11:13

我見親都係4分牙,
將混水龍頭放起地下, 先搵配件, 試真D牙順唔順
作者: hon829    時間: 2024-11-2 11:37

最近淘左個混水龍頭,裝時發覺擰到幾圈就擰唔到,大力d就感覺到有d夾硬黎,唔關兩邊距離事,因就咁單一邊擰 ...
kowloonking1973 發表於 2024-11-2 10:33



淘貨有問題咪聯絡客服處理! 什或退貨囉
作者: kbpaul    時間: 2024-11-2 11:52

本帖最後由 kbpaul 於 2024-11-2 11:54 編輯

淘佬有機會發錯貨

剛換左混合水龍頭,行貨有水紙唔洗煩,一裝就用得
作者: 1個閒人    時間: 2024-11-2 12:41

樓主, 畀條LINK睇下先, 想知你係咪訂錯貨~~
作者: kowloonking1973    時間: 2024-11-2 13:18

樓主, 畀條LINK睇下先, 想知你係咪訂錯貨~~
1個閒人 發表於 2024-11-2 12:41


唔係訂錯,只係樓得幾個圈就樓唔到咁

https://item.taobao.com/item.htm ... skuId=4683115705286
作者: 1個閒人    時間: 2024-11-2 13:35

唔係訂錯,只係樓得幾個圈就樓唔到咁
kowloonking1973 發表於 2024-11-2 05:18



    看LINK內貨品, 應該不會訂錯,

你可以先把水龍頭內的膠墊圏拆走, 然後再[試擰]上去, 撿查喉牙順唔順.
有時, 膠墊圏太新, 會塞唔到底, 頂住喉牙的
作者: kowloonking1973    時間: 2024-11-2 14:04

回復 7 #1個閒人

跟你的建議試試,thx


via HKEPC Reader for Android
作者: O人    時間: 2024-11-2 14:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kbpaul    時間: 2024-11-2 15:00

本帖最後由 kbpaul 於 2024-11-2 15:06 編輯
最近淘左個混水龍頭,裝時發覺擰到幾圈就擰唔到,大力d就感覺到有d夾硬黎,唔關兩邊距離事,因就咁單一邊擰 ...
kowloonking1973 發表於 2/11/2024 10:33


個混水龍頭無跟套之字型駁喉仔??
作者: kowloonking1973    時間: 2024-11-2 16:17

[attach]2449882[/attach]

用返佢張產品圖同我實物一樣,唔要曲角價錢平d,同折舊裝新無需要,不過過幾日都問人羅對黎擰下
作者: wildcat2005    時間: 2024-11-2 18:34

本帖最後由 wildcat2005 於 2024-11-2 20:58 編輯

你水喉打咗steam膠布所以擰唔入啊?
作者: hon829    時間: 2024-11-2 20:09

我見親都係4分牙,
將混水龍頭放起地下, 先搵配件, 試真D牙順唔順
1個閒人 發表於 2024-11-2 11:13



我見親都係6分入水的
作者: 1個閒人    時間: 2024-11-2 20:15

我見親都係6分入水的
hon829 發表於 2024-11-2 12:09



    冇緊要啦, 最重要係幫到樓主裝水龍頭
作者: kbpaul    時間: 2024-11-2 23:15

你水喉打咗steam膠布所以擰唔入啊?
wildcat2005 發表於 2/11/2024 18:34


混水龍頭用橡膠圈止水,唔會打steam膠布!
作者: Bluth_Lai    時間: 2024-11-3 00:07

數牙數大約扭到5圈


作者: 1個閒人    時間: 2024-11-5 23:43

有冇結果呀?
作者: kowloonking1973    時間: 2024-11-8 11:29

回覆 17# 1個閒人

我拆舊裝新,舊果個其實無壞,所以繼續用個舊先,再等埋對曲角配件先一次過再攪。

另一個原因係水閘制都好舊,之前廚房位都樓斷過,要去找師父換,所以每次開關都就住就住,減小要開關次數





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2