Board logo

標題: [操作疑難] 新美的貼牌變頻窗口機有冇人用過 (Klarwind 海迅空調) [打印本頁]

作者: chiwing15497    時間: 2024-10-20 22:00     標題: 新美的貼牌變頻窗口機有冇人用過 (Klarwind 海迅空調)

本帖最後由 chiwing15497 於 2024-10-21 20:50 編輯

Klarwind 海迅空調, 有冇人用過?
作者: teddybearhk    時間: 2024-10-21 08:09

以為有開箱文睇下,入到來。。
作者: alax    時間: 2024-10-21 08:26

以為有開箱文睇下,入到來。。
teddybearhk 發表於 2024-10-21 08:09

樓主標題用左開箱tag
建議樓主改番

via HKEPC Reader for Android
作者: liyee    時間: 2024-10-21 13:07

樓主標題用左開箱tag  
建議樓主改番  

via HKEPC Reader for Android
alax 發表於 2024-10-21 08:26


樓主實物圖片後補
作者: 六代火龍    時間: 2024-10-21 20:04

風口會唔會攪攪新意思 變左邊出風呢  
作者: chiwing15497    時間: 2024-10-21 20:50

樓主標題用左開箱tag  
建議樓主改番  

via HKEPC Reader for Android
alax 發表於 2024-10-21 08:26



改左!
作者: chiwing15497    時間: 2024-10-21 20:52

風口會唔會攪攪新意思 變左邊出風呢
六代火龍 發表於 2024-10-21 20:04


我剩係知佢最平,6000唔洗有成交 (2.5匹 窗口變頻), 仲平過我啱啱買果部大松幾百蚊
作者: hon829    時間: 2024-10-21 23:32

窗口機又不用搭棚! 想做就去做
作者: shingzhk    時間: 2024-10-22 02:47

美的呢間野專幫人生產貼牌產品
估唔到今日連佢都買下欄貼自己牌
作者: chiwing15497    時間: 2024-10-22 08:27

美的呢間野專幫人生產貼牌產品
估唔到今日連佢都買下欄貼自己牌
shingzhk 發表於 2024-10-22 02:47


但真係好抵~
作者: alax    時間: 2024-10-22 12:18

美的呢間野專幫人生產貼牌產品
估唔到今日連佢都買下欄貼自己牌
shingzhk 發表於 2024-10-22 02:47

而家啲貼牌機
唔係格力就係美的嫁啦

via HKEPC Reader for Android
作者: Tom_jerry    時間: 2024-10-24 15:31

而家啲貼牌機
唔係格力就係美的嫁啦

via HKEPC Reader for Android
alax 發表於 2024-10-22 04:18

格力收左皮啦,比美的打殘左





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2