作者: chiwing15497 時間: 2024-10-20 22:00 標題: 新美的貼牌變頻窗口機有冇人用過 (Klarwind 海迅空調)
本帖最後由 chiwing15497 於 2024-10-21 20:50 編輯
Klarwind 海迅空調, 有冇人用過?
作者: teddybearhk 時間: 2024-10-21 08:09
以為有開箱文睇下,入到來。。

作者: alax 時間: 2024-10-21 08:26
樓主標題用左開箱tag
建議樓主改番
via HKEPC Reader for Android
作者: liyee 時間: 2024-10-21 13:07
樓主實物圖片後補

作者: 六代火龍 時間: 2024-10-21 20:04
風口會唔會攪攪新意思 變左邊出風呢
作者: chiwing15497 時間: 2024-10-21 20:50
改左!
作者: chiwing15497 時間: 2024-10-21 20:52
我剩係知佢最平,6000唔洗有成交 (2.5匹 窗口變頻), 仲平過我啱啱買果部大松幾百蚊
作者: hon829 時間: 2024-10-21 23:32
窗口機又不用搭棚! 想做就去做

作者: shingzhk 時間: 2024-10-22 02:47
美的呢間野專幫人生產貼牌產品
估唔到今日連佢都買下欄貼自己牌
作者: chiwing15497 時間: 2024-10-22 08:27
但真係好抵~
作者: alax 時間: 2024-10-22 12:18
而家啲貼牌機
唔係格力就係美的嫁啦
via HKEPC Reader for Android
作者: Tom_jerry 時間: 2024-10-24 15:31
格力收左皮啦,比美的打殘左 

