作者: dominicyu 時間: 2024-10-15 23:17 標題: 補掃口粉一問
事源而家D瓷磚縫掃口粉有D位一高一低 低位就草晒污漬
想請教一下如果想補粉 清潔左D縫邊面再上面補得唔得 定要起左再補?
而家用緊隻雷帝 我見馬貝貴D係唔係好D嫁 謝謝
作者: jerrychan0610 時間: 2024-10-16 09:18
本帖最後由 jerrychan0610 於 2024-10-16 09:22 編輯
如果面積唔大, 可以起晒D舊再填新.
如果你有呢把小型角磨機, 可以配玻璃介碟清舊[attach]2447370[/attach]
作者: Miipp 時間: 2024-10-16 21:12
用磨機界好辛苦, 好考技巧, 我界過, 好唔靚, 條邊 90 度角太 sharp, 間中錯手少少斜左

作者: jerrychan0610 時間: 2024-10-16 22:10
而家有D轉為清縫的磨機, 力道細好多, 基本只會界到的舊料, 一點到磚會手感唔同.
作者: dominicyu 時間: 2024-10-17 17:03
我無 打算用螺絲批 慢慢一條條起
作者: n123 時間: 2024-10-18 07:50
回覆 1# dominicyu
一般用介機配合石屎介碟清舊掃口

