Board logo

標題: 補掃口粉一問 [打印本頁]

作者: dominicyu    時間: 2024-10-15 23:17     標題: 補掃口粉一問

事源而家D瓷磚縫掃口粉有D位一高一低 低位就草晒污漬
想請教一下如果想補粉 清潔左D縫邊面再上面補得唔得 定要起左再補?

而家用緊隻雷帝 我見馬貝貴D係唔係好D嫁 謝謝
作者: jerrychan0610    時間: 2024-10-16 09:18

本帖最後由 jerrychan0610 於 2024-10-16 09:22 編輯

如果面積唔大, 可以起晒D舊再填新.

如果你有呢把小型角磨機, 可以配玻璃介碟清舊[attach]2447370[/attach]
作者: Miipp    時間: 2024-10-16 21:12

如果面積唔大, 可以起晒D舊再填新.

如果你有呢把小型角磨機, 可以配玻璃介碟清舊 ...
jerrychan0610 發表於 2024-10-16 09:18


用磨機界好辛苦, 好考技巧, 我界過, 好唔靚, 條邊 90 度角太 sharp, 間中錯手少少斜左
作者: jerrychan0610    時間: 2024-10-16 22:10

用磨機界好辛苦, 好考技巧, 我界過, 好唔靚, 條邊 90 度角太 sharp, 間中錯手少少斜左 ...
Miipp 發表於 2024-10-16 21:12


而家有D轉為清縫的磨機, 力道細好多, 基本只會界到的舊料, 一點到磚會手感唔同.
作者: dominicyu    時間: 2024-10-17 17:03

我無 打算用螺絲批  慢慢一條條起
作者: n123    時間: 2024-10-18 07:50

回覆 1# dominicyu


    一般用介機配合石屎介碟清舊掃口





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2