Board logo

標題: 室外空氣檢測 [打印本頁]

作者: doggiestyle    時間: 2024-10-8 08:25     標題: 室外空氣檢測

因為開窗後先知空氣差 ,很困擾

如果可以直接測一下就好了

有冇人放類似既野晌窗外?

[attach]2446076[/attach]
作者: n123    時間: 2024-10-8 08:38

office 空氣清新機內置PM2.5, 巳經對數字無乜感覺了
作者: doggiestyle    時間: 2024-10-8 08:44

office 空氣清新機內置PM2.5, 巳經對數字無乜感覺了
n123 發表於 2024-10-8 08:38



要室外 ,唔係室內
作者: n123    時間: 2024-10-8 08:55

回覆 3# doggiestyle


   都好嘅check 下PM2.5 PM10 , 有警剔作用
作者: n123    時間: 2024-10-8 08:57

回覆 3# doggiestyle

空外? 你的目的是什麼? 唔參考天文台數字
作者: hon829    時間: 2024-10-8 09:03

天文台一定有放室外的

除非離開塵世或生處密团空間, 否則外面咩世界多多少少都要受點! 有咩好困擾

作者: doggiestyle    時間: 2024-10-8 09:25

天文台一定有放室外的

除非離開塵世或生處密团空間, 否則外面咩世界多多少少都要受點! 有咩好困擾
: ...
hon829 發表於 2024-10-8 09:03



室外污染源通常係
a: 樓上裝修
b: 樓下煮野食

天文台幫唔到你 d 乜
作者: hon829    時間: 2024-10-8 09:42

室外污染源通常係
a: 樓上裝修
b: 樓下煮野食

天文台幫唔到你 d 乜  ...
doggiestyle 發表於 2024-10-8 09:25



這些偶發正常人都感受倒曉處理吧

那最怕係街外, 特然有大貨車/垃圾車經過又可點預先預防
作者: doggiestyle    時間: 2024-10-8 10:25

這些偶發正常人都感受倒曉處理吧

那最怕係街外, 特然有大貨車/垃圾車經過又可點預先預防 ...
hon829 發表於 2024-10-8 09:42



宜家就係講緊 "如何在感受到之前發現/察覺"
個處理方式就係 "在室外放一個空氣檢測"

至於你講果 d ,唯有搬走/永遠唔開窗吧
作者: doggiestyle    時間: 2024-10-8 10:27

這些偶發正常人都感受倒曉處理吧

那最怕係街外, 特然有大貨車/垃圾車經過又可點預先預防 ...
hon829 發表於 2024-10-8 09:42



其實都唔算係偶發
因為地盤係無處不在
只要風向唔好就會影晌你果區既空氣
當然如果你覺得以後都唔會再有地盤
其實我都唔可以話你錯
作者: platinum    時間: 2024-10-8 12:04

的確係一種困擾
我覺得裝鮮風機係一個出路
作者: TH30    時間: 2024-10-9 20:11

因為開窗後先知空氣差 ,很困擾
如果可以直接測一下就好了
有冇人放類似既野晌窗外?
doggiestyle 發表於 2024-10-8 08:25 AM


你果種是室內用
你要搵有outdoor sensor果類




作者: doggiestyle    時間: 2024-10-9 20:27

本帖最後由 doggiestyle 於 2024-10-9 20:30 編輯
你果種是室內用
你要搵有outdoor sensor果類
TH30 發表於 2024-10-9 20:11



我就係想問有冇戶外款
但唔知打咩 keyword 好
比如我打戶外
佢就出呢種
我估係 "冇人有呢種需要"
所以冇人賣

[attach]2446368[/attach]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2