作者: big_nature 時間: 2024-10-2 15:19 標題: 冷氣機不涼,只好自己磨故事!
本帖最後由 big_nature 於 2024-10-5 15:56 編輯
話說約2年前左右,家中部P記1.5匹冷氣有出風冇冷氣。
各師兄先前有講解過壞冷氣資料,推想應啟動電容出事多,
立即去新填地街買左1粒30uF冷氣啟動$60(SOK牌)
3.5uF風扇啟動$15 (Suabate)
(圖2)
原機電容係組合式1支過。
換左新真係搞番惦,咁又開心用左2年多。
前2~3個星期左右,覺得部冷氣冇乜冷氣出又唔凍,
心想唔通電容又出事,
換新電容後淘開野,買左松下啟動電容25人仔,大陸碧彩風扇啟動10人仔
都係做後備用。
但人懶一路都冇去換較好的松下電容。
今次懶惰都要郁下手,好辛苦拉部機拆落尼度下
冷氣電容29.47uF (衰減少少而已)風扇電容 1.7uF(得番50%)
郁手換左2粒新電容(29.76uF 3.528uF),部機又龍精虎猛勁涼,
雖然辛苦,可省左菏包又有滿足感。
[attach]2445267[/attach]
[attach]2445268[/attach]
[attach]2445269[/attach]
[attach]2445270[/attach]
[attach]2445271[/attach]
[attach]2445272[/attach]
作者: alax 時間: 2024-10-2 15:25
本帖最後由 alax 於 2024-10-2 15:30 編輯
似係風扇電容值低導致轉得慢出風細
話說淘寶有組合電容賣
via HKEPC Reader for Android
作者: kwliu 時間: 2024-10-2 15:29
如果機入面夠位我會拆開兩粒, 唔洗辛苦搵啱組合, 壞一件換一件(出街急配都易啲).
作者: big_nature 時間: 2024-10-2 15:30
回覆 2# alax
2樣都著,
只係風出唔夠冷!
以為係電容衰減影響到壓縮機,
原來係風扇電容出問題。
作者: big_nature 時間: 2024-10-2 15:32
先前的組合電容:
[attach]2445280[/attach]
[attach]2445281[/attach]
作者: big_nature 時間: 2024-10-2 15:33
本帖最後由 big_nature 於 2024-10-2 15:46 編輯
回覆 3# kwliu
我依家都係用分2粒方式!
換埋今次,到時都應是換機時候了!
粒松下唔使坐冷板櫈啦!
作者: alax 時間: 2024-10-2 15:44
本帖最後由 alax 於 2024-10-2 15:45 編輯
頭先上淘寶望左下,30+3.5呢個組合的確比較難搵,
30+3, 30+4 同35+3.5就多的是,但30+3.5就唔覺有
via HKEPC Reader for Android
作者: big_nature 時間: 2024-10-2 15:48
回覆 7# alax
P記唔用番自己松下,
改用大陸東風電容,
真係害死好多機!
作者: axeoil 時間: 2024-10-2 16:20
CHING好勁
之前部P記1.5匹又係出現一模一樣問題, 最後CALL左信興整左2個禮拜+2000大洋(啱啱過保, 原黎咩壓縮機保5年冇用的, 佢話真係淨保壓縮機, 其他都要俾錢), 睇番呢個POST, 原黎都係幾粒電容嘅事,代理食水深到呢....只能怪自己唔識整
, 而家D電器真係勁唔COM用, 幾年貨仔就成日出問題,仲諗住P記貴D會好D, 點知一樣中伏
作者: alax 時間: 2024-10-2 16:46
你果部係定頻機定變頻機先?
via HKEPC Reader for Android
作者: O人 時間: 2024-10-2 16:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwliu 時間: 2024-10-2 16:55
物理上又咪一樣係兩個cap, 度好壞合體同分體一q樣.
作者: axeoil 時間: 2024-10-2 16:59
定頻ONLY, 我諗變頻又會收多5舊
作者: O人 時間: 2024-10-2 16:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alax 時間: 2024-10-2 17:10
如果佢兩個人黎同你整,人工如計全日已經超過二千了
變頻機既話,塊主板可能都要過千一塊
via HKEPC Reader for Android
作者: axeoil 時間: 2024-10-2 17:58
2個人....黎收機ONLY, 番信興整, 搞到我足足熱左2個禮拜有突....下次CALL街CFU都冇可能CALL信興, 俾佢個壓縮機保5年呃左, 以為有保, 點知收左番去先話要成2千蚊, 唔整都要收運費幾舊, 下次壞直接換新仲冇咁嬲

作者: alax 時間: 2024-10-2 18:23
一向都無5年全保,如果有佢執得都似
一般電器只有首年全保,其後都要收人工或者零件費 運費果啲
要運走一來一回至少都去左幾百了
via HKEPC Reader for Android
作者: big_nature 時間: 2024-10-2 18:28
回覆 16# axeoil
Ching 部定頻1.5匹買幾錢!?
我6年前左右買要5K.
電路板壞我都會投降,
下次會考慮格力!
作者: funkilove 時間: 2024-10-2 19:23
警世 !
自從我的國產品鬥平頂爛市後, 大牌唔 cost down 根本無法競爭 ...
做高端產品始終投入大收入少, 加上你哩頭花盡腦汁創新, 果頭我的國產品即抄再以你一半或更平出售, 即刻收你皮, 你又要再投入創新 ...
作者: JIMillim 時間: 2024-10-3 01:33
本帖最後由 JIMillim 於 2024-10-3 02:55 編輯
警世 !
自從我的國產品鬥平頂爛市後, 大牌唔 cost down 根本無法競爭 ...
做高端產品始終投入大收入少, 加上你哩頭花盡腦汁創新, 果頭我的國產品即抄再以你一半或更平出售, 即刻收你皮, 你又要再投入創新 ...
funkilove 發表於 2024-10-2 07:23 PM
我有個frd都講大陸冷氣抄日本技術, 基本上係零研發費用
再加上有國家補貼, 所以售價可以壓到好低, 平到唔正常
真正原創品牌喺咁嘅情況下, 好難做落去
其實好多日本冷氣家電 已經退出海外市場, 專注返自己國內市場
作者: axeoil 時間: 2024-10-3 09:37
好似都係5K左右, 以後有平買平算了, 反正貴嘅都係幾年貨仔, 不如買美的格力, 好多牌子其實都係佢地OEM
作者: 程若珍 時間: 2024-10-3 10:17
我會買有永久保養既牌子 ...
[attach]2445385[/attach]
其實我覺得永久保養唔難做到, high end 野如 RAM 都永久保養啦 ...
作者: kwliu 時間: 2024-10-3 10:23
都係marketing gimmick, 無乜損耗parts先永久保, 有幾何死壓縮機?睇整機保養好過.

作者: big_nature 時間: 2024-10-3 12:40
本帖最後由 big_nature 於 2024-10-3 12:51 編輯
回覆 21# axeoil
我都覺買大陸機著數D.
家人部格力1.5匹,11年都仲用到。
當然都算幾殘,但冇維修過!
我部P記4年左右就壞零件,
換左零件2年多又壞(買左垃圾電容)
當時唔知壞邊,明知jet野都照買頂住先!
作者: alax 時間: 2024-10-3 13:55
前面咪有師兄講左,壓縮機保五年,只包壓縮機,其他各類費用唔包的,都整左2000
,所以壓縮機永久保養完全係取巧野,實際上只有頭一年壞先係全包 RAM永久保其實都係取巧,代理執左都係等於無保
via HKEPC Reader for Android
作者: alax 時間: 2024-10-3 13:58
淘寶我買過風扇電容係本身就壞的,仲要連續兩粒同數值既都係壞
所以淘寶啲電容都係睇彩數
via HKEPC Reader for Android
作者: teddybearhk 時間: 2024-10-3 14:11
兩部東豬窗口機(美的OEM),5-6年正常工作中

另外一部四年已壞面板掉左去
作者: big_nature 時間: 2024-10-3 17:11
回覆 26# alax
師兄都發覺得早,
裝左先知就晒時間了!
作者: 556556bt 時間: 2024-10-4 23:29
C HING 係定頻機?
其實想問下變頻機係咪無電容呢樣野搞? 有問題基本係死板?
作者: big_nature 時間: 2024-10-5 00:52
本帖最後由 big_nature 於 2024-10-5 01:22 編輯
回覆 29# 556556bt
我果部係6年的定頻機。
變頻機可參考以下文章。
https://hkdecoman.com/article/51684
作者: 556556bt 時間: 2024-10-5 11:33
係囉, 變頻係無得換電容咁簡單. 要troubleshoot 都幾麻煩.
好多都係搵番原廠搞. 除非搵到板
作者: big_nature 時間: 2024-10-5 12:09
回覆 31# 556556bt
但電機原理,
變頻都可能需要起動電容。
希望有冷氣逹人師兄講解下!
[attach]2445649[/attach]
作者: alax 時間: 2024-10-5 13:58
變頻冷氣無CBB65/61啟動電容
佢啲電子野係塊變頻板上面,佢用DC直流電機的
via HKEPC Reader for Android
作者: big_nature 時間: 2024-10-5 14:58
回覆 33# alax
明白!
作者: ken2004 時間: 2024-10-5 20:50
早排呢版討論過,而家變頻機並不是無段變速,只有三速或兩速
如果係咁重係咪一定要用DC直流電機 ??
作者: alax 時間: 2024-10-5 23:19
本帖最後由 alax 於 2024-10-5 23:26 編輯
咩段變速呢啲係同生產商設計有關
唔同廠對於變頻既策略有所不同
定頻機既電機就係做唔到變頻 所以先至要改用DC直流變頻電機
https://m.baidu.com/from=844b/ssid=0/s?word=%E4%BB%80%E4%B9%88%E5%8F%AB%E7%9B%B4%E6%B5%81%E5%8F%98%E9%A2%91%E7%94%B5%E6%9C%BA&sa=re_dl_prs_34689_3&rfqid=9504867634712421858&ms=1&rqid=9504867634712421858¶ms_ssrt=node-san&rq=%E5%8F%98%E9%A2%91%E7%94%B5%E6%9C%BA%E4%B8%8E%E7%9B%B4%E6%B5%81%E7%94%B5%E6%9C%BA%E7%9A%84%E5%8C%BA%E5%88%AB&rsf=103633403
直流变频电机是一种利用变频技术控制直流电机转速的电机。 直流变频技术的核心是变频器,它通过对供电频率的转换来实现电动机运转速率的调节,将50Hz的固定电网频改为30—130 Hz的变化频率,同时使电源电压适应范围达到142—270V,解决了由于电网电压的不稳定而影响电器工作的难题。
直流变频电机的工作原理是通过控制直流电压和频率来控制电机转速。在直流变频技术中,使用变频器(也称为电力电子变频调速器)将交流电源转换为直流电源,并通过控制直流电源的电压和频率来控制电机的转速。这种技术可以实现高效率、低噪音、平稳的转速调节,广泛应用于工业生产、家用电器、交通运输等领域。
via HKEPC Reader for Android
作者: 556556bt 時間: 2024-10-6 01:52
所以變頻機 死電容. 基本上無得搞要換板? 對嗎?
作者: big_nature 時間: 2024-10-6 08:22
本帖最後由 big_nature 於 2024-10-6 08:35 編輯
如果係室外機電路板出事,
(定頻/變頻)
都係手尾麻煩,
睡房分體壞左都諗住換番窗口機,
搭下棚都好甘!
作者: alax 時間: 2024-10-6 10:29
本帖最後由 alax 於 2024-10-6 10:33 編輯
你識維修變頻板咪唔使換板囉
via HKEPC Reader for Android
作者: 556556bt 時間: 2024-10-6 18:34
識換野唔識整野呢. 換野簡單直接. 整板要慢慢識.

