作者: C_Law 時間: 2024-10-1 21:47 標題: T8 LED 光管的 Starter
自己屋企用開係鴨街買的 FSL LED 光管,只要拆走 Starter,裝枝光管上去就用得。
今日幫人換光管,他屋企附近日本城只有 Shushine LED 光管,但係要插粒 LED 專用 Starter。(買光管時包裝內有跟埋 Starter)
好奇問下,兩種 LED 光管有什麼分別?
粒 LED 專用 Starter 入面其實是什麼?
作者: hon829 時間: 2024-10-1 22:36
估計各廠商各施各法去做非標準化改裝, 都係拆解看最實際
作者: doggiestyle 時間: 2024-10-1 22:40
好似話係單端同雙端既分別嘛...
[attach]2445163[/attach]
作者: 高登阿伯 時間: 2024-10-2 00:28
舊帖有ching解䆁過,所謂LED 專用 Starter,入面只係原本Starter接脚搭咗粒fuse,取代原本 Starter升壓線路。
作者: Cheerman 時間: 2024-10-2 09:38
請問, 相中兩枝LED光管,
如何分辦是 單端 還是 雙端 呢?
多謝指教 :)
[attach]2445211[/attach]
作者: kwliu 時間: 2024-10-2 10:43
Starter無升壓線路, 靠short circuit配合埋線牛去trigger voltage spike.
作者: raymondchan338 時間: 2024-10-2 11:00
FSL嗰隻睇個圖寫到明分兩邊入電,一定係雙端啦。
via HKEPC Reader for Android
作者: chpyeung 時間: 2024-10-2 12:20
其實根本唔使理, 跟返光管套上寫法裝就得啦. 就算單端都冇分裝的方向啦. 因為舊光管架本身係兩邊都有電的, 支單端光管只是唔用一邊.
作者: ken2004 時間: 2024-10-2 12:22
單端輸入設計好痴線,如果LED管座插錯傳統光管會放烟花
作者: 2024HC 時間: 2024-10-2 12:33
新嗰D LED有D好煩,單端都有分方向,快手插錯就燒,我公司用緊嗰D就係...
作者: chpyeung 時間: 2024-10-2 12:37
咁係咪因為你D光管架係要改裝(即係電子牛冇 starter 款)先用得, 而唔係舊式用 starter的款呀?
作者: 2024HC 時間: 2024-10-2 12:45
我嗰隻直情係新裝成組就係咁計設,唔係改裝嗰d
作者: doggiestyle 時間: 2024-10-2 13:15
光管係咪靚過燈帶?
定係有咩原因一定要用光管
作者: hon829 時間: 2024-10-2 15:05
更換容易...
作者: doggiestyle 時間: 2024-10-2 15:17
office 搵個文員換可能係
自用應該差唔多
作者: 高登阿伯 時間: 2024-10-2 16:19
睇來我誤解咗。
作者: 高登阿伯 時間: 2024-10-2 16:21
我都唔識分。
作者: C_Law 時間: 2024-10-2 16:39
本帖最後由 C_Law 於 2024-10-2 16:53 編輯
昨晚係日本城同萬豐都見有 Sunshine LED 光管,一款係紙盒包裝,一款係膠袋包裝,兩款包裝都有寫係單端/雙端。
結果係日本城買了紙盒款($36.5/4ft),雖然萬豐的膠袋款平少少($35/4ft),但係萬豐只剩低黃光,屋主想要白光,唯有貴少少係日本城買。
昨晚無影到相,但應該係單端,記憶中光管的兩頭(即係你幅相影到有 Label 的位置),其中一邊印有英文字,我不記得實際字句,但意思大約是不要在這邊駁電。
作者: C_Law 時間: 2024-10-2 17:06
網上搵到 Sunshine 單/雙端的接線方法:
[attach]2445288[/attach]

