作者: louishkepc2 時間: 2024-9-23 16:47 標題: 電源變壓器可唔可以直接充電瓶?
本帖最後由 louishkepc2 於 2024-9-23 16:51 編輯
我有一個圖中既電源 12V
可唔可以充電單車個電瓶? 一樣係12V 正駁正 負駁負 係唔係可以直充?
Thx
作者: O人 時間: 2024-9-23 16:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwliu 時間: 2024-9-23 17:03
回覆 1# louishkepc2
如果係線牛都話有可能, switching牛就有問題.
水電差滿要13.8V-14.4V, 你個牛唔足電壓.
差電要限流, SMPS一扯大loading除時trigger保護.
作者: kwliu 時間: 2024-9-23 17:16
電單車電池通常唔過20Ah, 30A唔會差好耐, 不過initial charging隨時overcurrent, 電池同牛可能兩敗俱傷.
作者: O人 時間: 2024-9-23 17:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ken2004 時間: 2024-9-23 17:24
香港好少人叫電瓶,其實呢個係大陸定台灣叫法?
作者: happychanbb 時間: 2024-9-23 18:03
如果係水電
多數都係 0.1C 咁充落去
比著你90Ah 都只係用9-10A充落去
大陸定台灣都好似係咁叫
作者: hon829 時間: 2024-9-23 18:33
本帖最後由 hon829 於 2024-9-23 20:12 編輯
簡單講如果直流電源可以直接代替充電器操作的話, 那充電器就沒存在價值的吧
簡單看看有幾多火災由充電時發生
就知這方面設備的重要性作者: nganshiu 時間: 2024-9-25 16:15
可調到14.4V, 唔夠電壓充唔滿law.
加個12V燈泡\FAN做限流?
有人用電腦power supply充電池
如長用買充電器, 幾十蚊都有
作者: jerrychan0610 時間: 2024-9-26 08:54
以前到而家一直係水電駁水電充..
的士過江龍一直係咁操作
作者: O人 時間: 2024-9-26 09:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hon829 時間: 2024-9-26 09:51
同牛要降壓整流等作功係兩回事
大把電(如18650)並用互充, 但壓差/內阻差大日久便不耐用
作者: POE100 時間: 2024-9-26 12:35
用非專用差電器差電池只可以短時間一次半次
我150Ah UPS 電都用類似方便
我諗你都係想長用....
唔好慳果少少錢
買個差電器比較好
作者: kwliu 時間: 2024-9-26 13:32
我都有用線牛差水電(幾個月一次), 不過我會定時check電壓同隻牛有無過熱, 唔敢unmanned operation.
作者: chpyeung 時間: 2024-9-26 15:00
過江龍最後又咪係救人車那部發電機俾電! 撻得起就自己發電機接力.

