Board logo

標題: 清洗冷氣機後續 (奇聞) [打印本頁]

作者: 夢中見1983    時間: 2024-9-14 16:14     標題: 清洗冷氣機後續 (奇聞)

本帖最後由 夢中見1983 於 2024-9-14 08:21 編輯

話說師傅來到, 搬開窗口位冷氣機後, 同我講, 換唔到去水喉同埋去水盤, 因為隻手唔夠長, 如果要做, 要將冷氣機外圍整個框拆下先至得. 佢話間廠多數唔會幫你做, 你可能要搵街外人做. 最奇特係佢提供另一個方法: 直頭唔使換喉, 可以解決滴水問題. 就係用啲"錫紙膠紙", 封咗冷氣機底部個窿即可. 我問佢, 如果咁樣, 個底部積水流曬出嚟點算,佢話唔會, 因為冷氣機啲發熱線會蒸發曬啲水...
佢仲話有好多大廈冇去水喉啲人用冷氣機都係咁做, 講完搬走架機返廠就走咗, 聽到我一嚿雲, 真係長知識, 其實咁樣行唔行得通?
作者: HK2046    時間: 2024-9-14 16:36

圖片??
作者: HK2046    時間: 2024-9-14 16:39

封左個窿 儲水直至高過一吋機底
一樣係 後面滴返曬落街

你畀相片我哋係同冧計
作者: 2024HC    時間: 2024-9-14 16:49

唔好咁老土啦,2024都就過,仲玩傳心師,影相好難咩?
作者: hon829    時間: 2024-9-14 16:50

有啲機設計的確係可以靠扇葉兜起底盤水潑向冷凝器作蒸發水份的
作者: doggiestyle    時間: 2024-9-14 17:01

本帖最後由 doggiestyle 於 2024-9-14 17:13 編輯

蒸發係指 80度以上先會發生既野
但係查雪種資料就會發現
以前 R22 臨界溫度係 96度
宜家 R32 臨界溫度係 78度
散熱片有冇可能高溫過雪種 有冇相關職業既人知道
===============
補返 D常識
原來任何溫度變水汔都可以叫蒸發
作者: liyee    時間: 2024-9-14 17:43

師傅嘅意思,係將積咗嘅水,用後邊散熱嘅風扇葉兜啲水,打去散熱位置,令水蒸發消失……

唯一唔好處,瞓覺聽到有撥水聲音,同埋機件容易生銹
作者: raymondchan338    時間: 2024-9-14 17:45

廿幾年前我裝第一部日立冷氣機。嗰時嘅師傅同我講,話唔使做去水,佢會自己揮發曬。點啲過咗兩年就漏水漏到爸爸聲!唔知係咪穿咗底。

via HKEPC Reader for Android
作者: Ian_Seabourne    時間: 2024-9-14 17:50

本帖最後由 Ian_Seabourne 於 2024-9-14 17:56 編輯

散熱排上熱力令打上去嘅水揮發,唔係蒸發。
10幾年前大廈未有冷氣去水喉前,裝機果位師傅都話唔駛抆個塞。有兜水的話,扇葉會打上散熱排。

結果呢,果部機,底盤儲水,生銹穿底,風扇支架蝕斷,散熱排都腐蝕到碎晒。連壓縮機個腳位都穿底,盛唔到壓縮機,扇葉打到框,一著機震到轟轟聲。
[attach]2442640[/attach][attach]2442641[/attach][attach]2442642[/attach][attach]2442643[/attach][attach]2442644[/attach][attach]2442639[/attach]

L 形鋁條及不銹鋼 L 碼係自己加上去,為斷肢接肢續命的。
作者: vtrchan    時間: 2024-9-14 18:08

本帖最後由 vtrchan 於 2024-9-15 00:18 編輯

回覆 1# 夢中見1983

如果係一匹樓下嘅機,以前係有人會咁做,但通常係新裝機時唔拆個去水膠塞,而用膠紙封就難講啦。
你條喉係塞左定穿左呀?塞左嘅話,通一通佢就得,我自己都係做。我估你可以係洗完機,師父上嚟裝機時你唔「識做」,所以先至提供D免費方案俾你
作者: Miipp    時間: 2024-9-14 18:08

散熱排上熱力令打上去嘅水揮發,唔係蒸發。
10幾年前大廈未有冷氣去水喉前,裝機果位師傅都話唔駛抆個塞。 ...
Ian_Seabourne 發表於 2024-9-14 17:50


二三十年前 d 窗口機就狂賣廣告話唔使排水囉, 結果好多人就好似 ching 咁奶野 (包括我)

結而好多年都無人再提潑水揮發呢樣野, 係 d 克心 CFu 先扮醒去害人
作者: ang    時間: 2024-9-14 18:12

本帖最後由 ang 於 2024-9-14 18:15 編輯

其實唔造去水,打水呢個方法係咪廠商說明建議基本安裝之一?如係既咁可唔可以投訴或搵消委會,可以蓄水既地方點解可以咁易生綉侵蝕

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: 程若珍    時間: 2024-9-14 18:54

大陸不銹鋼平成咁, 冷氣機生產商仲係都要用鐵, 無良到一個點, 賺盡 ...
作者: Ian_Seabourne    時間: 2024-9-14 19:32

大陸不銹鋼平成咁, 冷氣機生產商仲係都要用鐵, 無良到一個點, 賺盡 ...
程若珍 發表於 2024-9-14 18:54


唔使不銹鋼呀。做好啲 coating,落多幾層放水油,已經唔會銹蝕成咁。
又唔見街上嘅車做好焗油防銹,落雨淋到生銹!?
車都有水缸,唔通水缸係不銹鋼嘅?唔係囉!

都唔會全部冷氣機塞咗去水,都全部生銹爛成咁。
作者: Tom_jerry    時間: 2024-9-14 19:34

本帖最後由 Tom_jerry 於 2024-9-14 11:35 編輯
其實唔造去水,打水呢個方法係咪廠商說明建議基本安裝之一?如係既咁可唔可以投訴或搵消委會,可以蓄水既地 ...
ang 發表於 2024-9-14 10:12

打水 慳電又凍   係有流水聲嘈同部機快打柴之麻
作者: ang    時間: 2024-9-14 19:51

打水  慳電又凍   係有流水聲嘈同部機快打柴之麻
Tom_jerry 發表於 2024-9-14 19:34

你知我知

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: hongkongfun    時間: 2024-9-14 19:56

本帖最後由 hongkongfun 於 2024-9-14 11:58 編輯
話說師傅來到, 搬開窗口位冷氣機後, 同我講, 換唔到去水喉同埋去水盤, 因為隻手唔夠長, 如果要做, 要將冷氣 ...
夢中見1983 發表於 2024-9-14 08:14


我的冷機機就是這樣安裝
本身沒有安裝去水
如果開冷氣就會有倒汗水直接滴落街
師父用冷氣機附送的膠塞把那個窿塞著
會造成養水,但不會發生不停滴水
師父同樣解釋積水會被蒸發

[attach]2442656[/attach]

.
作者: ang    時間: 2024-9-14 19:57

其實真係好奇怪,除咗窗口機,仲有咩器材係成日接觸水但又會用易生銹既物料做

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: kanduki    時間: 2024-9-14 22:56

其實真係好奇怪,除咗窗口機,仲有咩器材係成日接觸水但又會用易生銹既物料做  

via HKEPC IR 5.1.14 - ...
ang 發表於 2024-9-14 19:57



有一排啲窗口機個底盤係用膠造
但到而家又用返鐵造
作者: TH30    時間: 2024-9-14 23:46

本帖最後由 TH30 於 2024-9-14 23:48 編輯
師父用冷氣機附送的膠塞把那個窿塞著
會造成養水,但不會發生不停滴水
師父同樣解釋積水會被蒸發
hongkongfun 發表於 2024-9-14 07:56 PM


靠扇葉打水,係唔會打乾所有積水(除非你每朝熄冷氣前轉fan mode至少1小時或直至打乾晒水先熄機)
總會有一tun水積在機底,日久浸著底盆,唔生秀都幾難
仲有C父話不用拔膠塞,一概都係黑心想你提早換機
作者: HK2046    時間: 2024-9-15 00:01

屋企曾經買過一部3/4 匹窗口機聲寶牌
裏面大部分都係用黑色abs塑膠做嘅
不過底盤始終都係鐵

大陸不銹鋼咁平真係唔明白佢點解又唔用不銹鋼
作者: 士碌架    時間: 2024-9-15 00:36

我用日立機,無裝去水
相熟師父話,4-5年 生銹
(我西斜房,間房下午成40度)
可能這樣頂到 4-5年
現在機唔貴,都是換新啦
作者: teddybearhk    時間: 2024-9-15 10:21

話隻手吾夠長?咁都有人信嘅?换個盤仔就肯定做到,換喉就可能會吾夠手長
作者: penthlon    時間: 2024-9-15 11:32

話說師傅來到, 搬開窗口位冷氣機後, 同我講, 換唔到去水喉同埋去水盤, 因為隻手唔夠長, 如果要做, 要將冷氣 ...
夢中見1983 發表於 2024-9-14 16:14

佢係原廠師傅?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: java2    時間: 2024-9-15 11:57

得的話就唔會有去水位設計啦, 好明顯係點你


話說師傅來到, 搬開窗口位冷氣機後, 同我講, 換唔到去水喉同埋去水盤, 因為隻手唔夠長, 如果要做, 要將冷氣 ...
夢中見1983 發表於 2024-9-14 16:14

作者: java2    時間: 2024-9-15 12:00

以前試過, 大廈冇去水位, 封左去水位D水積晒底盤, 生銹穿底玩完

回覆  夢中見1983

如果係一匹樓下嘅機,以前係有人會咁做,但通常係新裝機時唔拆個去水膠塞,而用膠紙封 ...
vtrchan 發表於 2024-9-14 18:08

作者: doggiestyle    時間: 2024-9-15 12:07

冷凝水打上散熱片唔係為左去水
係為左慳電.....
慳到幾多就唔知了
可能1~2%掛
作者: 士碌架    時間: 2024-9-15 12:14

官方有講明
裝唔裝,自己決定

[attach]2442727[/attach]
作者: vtrchan    時間: 2024-9-15 13:17

以前試過, 大廈冇去水位, 封左去水位D水積晒底盤, 生銹穿底玩完
java2 發表於 2024-9-15 12:00


當然係有D問題啦,如果唔係依架D大廈都唔會加裝番晒D去水喉啦~「以前」先會咁做啫. 以前冷氣機滴水無人會理,但依架冷氣機滴水管理處同食環都會去理。
作者: Monet90    時間: 2024-9-15 13:36

本帖最後由 Monet90 於 2024-9-15 16:33 編輯
冷凝水打上散熱片唔係為左去水
係為左慳電.....
慳到幾多就唔知了
可能1~2%掛 ...
doggiestyle 發表於 2024-9-15 12:07

個人最近親身經歷,香港最近一次熱浪高溫度有35 至36度嘅時候,又冇乜風,舊樂聲冷氣機,用咗十年都係經去水管去水,突然冇製冷,以為壞咗換咗部新,裝咗之後用咗一陣又係冇製冷,打去信興叫技術人員上門,原來係環境太熱及出風口唔太好,導致機頭過熱,自動保護停機,佢講要塞返個水塞,用打水幫助冷卻機頭,問題就解決咗,佢重講新款冷氣機可以自行揮發散熱,特別係屋企有西斜最好用呢個方法,唔好用水喉去水方式,自行化水好處係機頭冇咁熱,制冷能力會高啲,慳電啲,唔好處係會比較污糟,太污積會減弱化水效能,導致滴水,所以最好每兩年後入廠洗機,我問佢如果成日積水唔係好易生鏽嗎?佢講點會咁易穿呀,冷氣機6至7年後就應該唔多唔少有問題都換過部啦,個底都未穿啦,另外我新裝嗰部冷氣機用自行化水唔覺聽到有水聲

via HKEPC Reader for Android
作者: doggiestyle    時間: 2024-9-15 13:39

本帖最後由 doggiestyle 於 2024-9-15 13:40 編輯
個人最近親身經歷,香港最近一次熱浪高溫度有35 至36度嘅時候,又冇乜風,舊樂聲冷氣機,係經去水管去水,突 ...
Monet90 發表於 2024-9-15 13:36



佢 D 冷凝水 ,可能出黎係5度既凍水黎 ,當然可以用黎散熱
但係對散熱片黎講 ,有水會氧化 ,水同塵痴埋又會變一 PAT 野
所以要睇返你部機原本既狀況同埋環境 ,如果本身就淋開雨 ,又舊喎 ,咁緊係冇所謂
作者: yesau    時間: 2024-9-15 14:16

個人最近親身經歷,香港最近一次熱浪高溫度有35 至36度嘅時候,又冇乜風,舊樂聲冷氣機,用咗十年都係經去水 ...
Monet90 發表於 2024-9-15 13:36

呢個先係正確答案, 就算底盤做去水,咪一樣長期養住些少冷凝水,底盤本身防鏽唔係樓上咁易生鏽
作者: Yuejing    時間: 2024-9-15 16:53

回覆 1# 夢中見1983

我家中的冷氣機,從來也不裝去水喉  (最舊的一部2.5匹冷氣機,用了17年也沒有生鏽穿底)

[youtube]rYoYJq9Oj4g[/youtube]
作者: joepgm4    時間: 2024-9-15 19:01

回覆 6# doggiestyle


    1匹內  都可以既,,多數機種...但係盤底養住D水.風扇打到會有水聲...科水斜度就睇經驗喇....去水做到肯定做...有D位做唔到冇計.....唔係話技術唔得做唔到...大家明白現場環境同外圍因素!!!我房部樂信3/4 一樣冇做...油漆時我先做返條喉....係會滿左..但係唔漏出黎...我都開不短時間有時直接1-2日長開住...樓下冇投訴當冇漏啦下話..
作者: joepgm4    時間: 2024-9-15 19:05

本帖最後由 joepgm4 於 2024-9-15 11:09 編輯
話隻手吾夠長?咁都有人信嘅?换個盤仔就肯定做到,換喉就可能會吾夠手長 ...
teddybearhk 發表於 2024-9-15 02:21



    你咪話呀,,,真係好多地方都有手唔夠長...你扒埋半個身入窗台都係差小小..又唔可以痴第2到...下面都係窗口黎...
同埋做到既一般都幫你做既...都唔想話要返轉頭汁手尾既.....多數都係咁諗呱..唔做喉個盤點賣呀,,,,打死都做,,
作者: teddybearhk    時間: 2024-9-15 20:34

你咪話呀,,,真係好多地方都有手唔夠長...你扒埋半個身入窗台都係差小小..又唔可以痴第2到...下面都 ...
joepgm4 發表於 2024-9-15 19:05


咁可能我隻手夠長啦,安裝1.5匹機都夠做,安裝水盤仔時不覺有任何危險。
作者: ghost2377    時間: 2024-9-15 21:10

冷氣位千奇百怪,不可一概而論。
作者: Vincent2006    時間: 2024-9-16 11:04

部3/4匹窗口機自抬己落黎洗, 點知用左幾日就突然冇左制冷,風扇正常, 有師兄話可能係起動電容問題, 不過access吾到內部零件, 反正已用左14年,換過部算數
作者: tkt1307    時間: 2024-9-16 13:04

屋企曾經買過一部3/4 匹窗口機聲寶牌
裏面大部分都係用黑色abs塑膠做嘅
不過底盤始終都係鐵

大陸不銹鋼咁 ...
HK2046 發表於 15/9/2024 00:01


因為佢啲都係會生銹嘅不銹鋼。
作者: 夢中見1983    時間: 2024-9-16 17:33

前兩日係假期, 今日先至搵到有關部門商討, 同佢哋講, 因為換唔到去水喉, 就算清洗完冷氣機
都解決唔到冷氣機滴水問題, 所以打算另外買過一部, 並要求佢哋退款...
佢話已預繳嘅款係唔可以退. 之後佢哋另一部門打電話嚟,
提出一方案, 話會酌情免費給我一個原裝去水塞, 堵塞住冷氣機底部個孔,
佢話由於冷氣機後邊個冷凝器會發熱, 每當風扇葉轉動打水時轉到後邊,
便可蒸發水分, 所以唔會點積水, 又話好多大廈冇排水喉都係咁做,
呢個方法由來已久, 唔係什麼新鮮事物云云...情況同上次個師傅話用錫紙
膠紙黐住底部差唔多, 不過今次佢哋係一條龍服務, 同我預先裝好去水塞,
唔使煩要我自己去買錫紙膠紙, 又唔知到時啱唔啱用.
佢仲話你個冷氣機睇落都唔算殘舊, 唔好嘥咗佢, 呢個方法係最高性價比咁話.
我諗下又係, 最後應承咗佢, 至於架機到時封咗口之後, 可以頂到幾耐, 真係天曉得?
最後要多謝大家, 呢度各位師兄都好堅, 可以印證到各位意見, 同廠方解說其實大致相同.
作者: doggiestyle    時間: 2024-9-16 18:02

前兩日係假期, 今日先至搵到有關部門商討, 同佢哋講, 因為換唔到去水喉, 就算清洗完冷氣機
都解決唔到冷氣 ...
夢中見1983 發表於 2024-9-16 17:33



正常都唔會退錢
除非你報東張...
作者: teddybearhk    時間: 2024-9-16 20:08

究竟何時才有相片看呢?一圖勝過千言萬語
作者: Ian_Seabourne    時間: 2024-9-17 06:46

無去水喉,一個方法係,將條軟喉撻係牆。
冷氣機水不多,流喺牆,會被牆身熱力揮發。
晚上牆身唔熱,可能會差啲。最好樓下冇人會行過啦。
作者: Miipp    時間: 2024-9-17 09:39

無去水喉,一個方法係,將條軟喉撻係牆。
冷氣機水不多,流喺牆,會被牆身熱力揮發。
晚上牆身唔熱,可能會 ...
Ian_Seabourne 發表於 2024-9-17 06:46


我今年投訴幾單就係軟管貼牆身, 滴落下面行人路 (我日日路經的)

不過放心啦, 咁多年投訴滴行人路的, 幾十單, 都只係出妨擾事故通知, 都未撿控過

基本上蝕橫做法都係大事化小, 小事化無
作者: doggiestyle    時間: 2024-9-17 12:25

我今年投訴幾單就係軟管貼牆身, 滴落下面行人路 (我日日路經的)

不過放心啦, 咁多年投訴滴行人路的, 幾 ...
Miipp 發表於 2024-9-17 09:39



今日好多阻街直接出告票喎
呢排財赤 ,可能下年就唔同做法
作者: Miipp    時間: 2024-9-17 12:31

今日好多阻街直接出告票喎
呢排財赤 ,可能下年就唔同做法
doggiestyle 發表於 2024-9-17 12:25


講左好耐要定額罰款先 work,一舉兩得

有乜奶油餵夾定額,而滴水唔定額?
作者: doggiestyle    時間: 2024-9-17 12:42

講左好耐要定額罰款先 work,一舉兩得

有乜奶油餵夾定額,而滴水唔定額? ...
Miipp 發表於 2024-9-17 12:31



樓上漏水都要落色水
可能都要晌部冷氣機落色水先得
作者: Miipp    時間: 2024-9-17 12:56

樓上漏水都要落色水
可能都要晌部冷氣機落色水先得
doggiestyle 發表於 2024-9-17 12:42


唐樓幾層樓高,我樓下拍片舉報都拍得好清楚邊個單位、邊部機滴
作者: axeoil    時間: 2024-9-17 12:58

話說師傅來到, 搬開窗口位冷氣機後, 同我講, 換唔到去水喉同埋去水盤, 因為隻手唔夠長, 如果要做, 要將冷氣 ...
夢中見1983 發表於 2024-9-14 16:14


明顯條友怕麻煩老點你, 我就係啱啱因為冷氣室內滴水搵左CFU整, 抽部冷氣出黎果陣成個冷氣機底盤都係水, 搞到成間房濕哂, 最後發現係去水位塞左, D水積左係機底, 太多搞到室內都滴水
作者: doggiestyle    時間: 2024-9-17 13:00

本帖最後由 doggiestyle 於 2024-9-17 13:01 編輯
唐樓幾層樓高,我樓下拍片舉報都拍得好清楚邊個單位、邊部機滴
Miipp 發表於 2024-9-17 12:56



我樓下望到我部機滴
不過係我樓上果部滴落我果部
之後我同佢個管理員講係 3X 樓滴落黎
然後佢就不了了之
作者: TH30    時間: 2024-9-17 13:01

今日好多阻街直接出告票喎
呢排財赤 ,可能下年就唔同做法
doggiestyle 發表於 2024-9-17 12:25 PM

直接同正冇師副師掌投訴可能快dd
作者: Miipp    時間: 2024-9-17 13:14

我樓下望到我部機滴
不過係我樓上果部滴落我果部
之後我同佢個管理員講係 3X 樓滴落黎
然後佢就 ...
doggiestyle 發表於 2024-9-17 13:00


而家最大攔路虎係非定額撿控程序太麻煩,蝕橫啊蛇極唔想落叉

就好似我舉報的一單,得 2 層樓,2 樓個商業雞扣部機個接水盤滴,盲的都望到,蝕橫都唔做佢,之後無滴就不鳥鳥之

至於樓上滴落黎滴中下面部機,我都遇過一次,係直接舉報上面單位部機。至於你想抗辯,固定張紙皮斜放係機頂,咁咪睇得清係咪比樓上滴囉

呢 d case 我度廿幾年前(重用緊窗口雞、兼未裝外牆去水管時) 已遇過,我樓上某層滴,管理處一路搵上去,包括查埋我個單位
作者: doggiestyle    時間: 2024-9-17 13:18

而家最大攔路虎係非定額撿控程序太麻煩,蝕橫啊蛇極唔想落叉

就好似我舉報的一單,得 2 層樓,2 樓個商 ...
Miipp 發表於 2024-9-17 13:14



佢地宜家好似咩都要影相作實
滴水呢樣野係正常人類觀察得到
但要影相影出黎好麻煩的
作者: Miipp    時間: 2024-9-17 13:30

佢地宜家好似咩都要影相作實
滴水呢樣野係正常人類觀察得到
但要影相影出黎好麻煩的 ...
doggiestyle 發表於 2024-9-17 13:18


點會麻煩啫,我係樓下手支數碼 zoom 已經拍得好清楚,1823 app 舉報時一 send

用專業攝影器材更係接近 0 難度
作者: doggiestyle    時間: 2024-9-17 13:32

點會麻煩啫,我係樓下手支數碼 zoom 已經拍得好清楚,1823 app 舉報時一 send

用專業攝影器材更係接近 0 ...
Miipp 發表於 2024-9-17 13:30



你唔用 D 3歲左右既思維去唸野
係永遠唔會明佢地唸緊 D 乜
作者: 夢中見1983    時間: 2024-9-17 18:22

本帖最後由 夢中見1983 於 2025-5-31 12:26 編輯

so much for dripping
作者: 夢中見1983    時間: 2024-9-17 18:29

回覆 22# 士碌架

都唔係咁平, 最近睇消委會報告, 1.5匹冷氣機, 售價由五千至九千不等
作者: 夢中見1983    時間: 2024-9-17 18:34

回覆 17# hongkongfun

咁你部冷氣機用咗幾多年, 現在是否依然健在?
作者: 夢中見1983    時間: 2024-9-17 18:42

回覆 9# Ian_Seabourne

睇落都幾得人驚
作者: 夢中見1983    時間: 2024-9-17 18:45

本帖最後由 夢中見1983 於 2025-5-31 13:20 編輯

回覆 2# HK2046
作者: 夢中見1983    時間: 2024-9-17 18:47

回覆 7# liyee

師傅建議睡房就唔好咁做, 佢話客廳就唔會點覺得嘈
作者: 夢中見1983    時間: 2024-9-17 18:51

回覆 15# Tom_jerry

如果能夠頂到兩三年, 我心願已足
作者: Miipp    時間: 2024-9-17 18:58

我覺得最「奇聞」係收成千蚊咁貴都無去通條喉
作者: 夢中見1983    時間: 2024-9-17 19:01

廿幾年前我裝第一部日立冷氣機。嗰時嘅師傅同我講,話唔使做去水,佢會自己揮發曬。點啲過咗兩年就漏水漏到 ...
raymondchan338 發表於 2024-9-14 09:45


我嗰個係塑膠盤, 唔知會唔會耐用啲
作者: 夢中見1983    時間: 2024-9-17 19:12

本帖最後由 夢中見1983 於 2024-9-17 11:33 編輯
我覺得最「奇聞」係收成千蚊咁貴都無去通條喉
Miipp 發表於 2024-9-17 10:58


換喉+ 換盆, 捆綁式二合一package 另外要畀$299, 通喉 $140
但大前提係, 佢哋要你畀清洗冷氣機費用, 先至會有呢個優惠
其實我初時諗法都係一樣, 想當然以為清洗冷氣機, 會幫我清洗埋條去水喉
作者: Miipp    時間: 2024-9-17 19:23

本帖最後由 Miipp 於 2024-9-17 23:53 編輯
換喉+ 換盆, 捆綁式二合一package 另外要畀$299, 通喉 $140
但大前提係, 佢哋要你畀清洗冷氣機費用, 先至 ...
夢中見1983 發表於 2024-9-17 19:12



都話香港工程錢太易賺, 重要再加錢先有得通

不如自己逃佬使 10 羊買條 wire 督落軟管度通算把啦

p.s. 我 ~10 年前部分體塞過一次, 用條 13A 電線就通左. 唔一定要買工具, 只係工具比人感覺好 d, 同埋直接有 3m/6m 揀, 百貨應百客.
  
  
[attach]2443082[/attach]
作者: teddybearhk    時間: 2024-9-17 23:08

本帖最後由 teddybearhk 於 2024-9-18 08:39 編輯

落緊黃雨又係洗機的良機啦,輕鬆地拉半部機出來,倒熱水落去,用剧子喺側面伸入去通下d啫喱。。
作者: hongkongfun    時間: 2024-9-18 18:22

回覆  hongkongfun

咁你部冷氣機用咗幾多年, 現在是否依然健在?
夢中見1983 發表於 2024-9-17 10:34


2016年購入,格力一匹
不是長期開著
住高層,空氣較流通
積水較易蒸發
所以冷氣機底只有很少鏽漬
作者: teddybearhk    時間: 2024-10-7 20:28

像樓主呢種監獄位,我已想到方法加生口,唔需要拆機通潺。。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2