作者: winson2468 時間: 2024-9-11 00:39 標題: 未開冷氣,一插插蘇就跳大制
屋企部窗口冷氣琴晚用到半夜突然跳大掣.
打返MCB 60A 大制之後,未開機, 一插插蘇就又跳大制。
試過同一插蘇位置插上風筒,操作正常。
想問係咪冷氣有零件壞咗?定係冷氣機條電源線有問題? 插蘇拆開睇沒有燒。
諗緊使唔使換新冷氣,定係電力嘅問題影響?
唔該
作者: HK2046 時間: 2024-9-11 02:22
咁咪可能你冷氣機短路
作者: cantona7 時間: 2024-9-11 04:19
本帖最後由 cantona7 於 2024-9-11 04:21 編輯
用風同無跳制,似冷氣機漏電
有保用搵代理/搵樓下水電報價維修
作者: JamesPong2003 時間: 2024-9-11 07:56
本帖最後由 JamesPong2003 於 2024-9-11 07:57 編輯
定頻機?有搖控?
作者: raymondchan338 時間: 2024-9-11 08:04
究竟跳水氣掣定mcb?
via HKEPC Reader for Android
作者: super_hkg 時間: 2024-9-11 09:17
變頻機燒電路板?
乜機都好,超過十年機就換,唔好多想
作者: ck20000 時間: 2024-9-11 12:30
回覆 1# winson2468
窗口冷氣短路或漏電
作者: Miipp 時間: 2024-9-11 13:49
又係問上帝系列?
窗口機直接換新吧
作者: n123 時間: 2024-9-11 13:53
估計窗口冷氣短路或漏電
作者: hon829 時間: 2024-9-11 14:05
如果簡單到連用他錶度度都不懂的! 就直接找電工排查吧
作者: behappy 時間: 2024-9-11 14:13
冷氣機 未必有 水氣掣。
樓主圖都無,好難答。
作者: chpyeung 時間: 2024-9-11 14:19
未開機就跳, 都應該唔係可能, 係肯定短路.
作者: chpyeung 時間: 2024-9-11 14:22
呢個我N年前試過, 返廠成個月都未整好, 要等零件喎, 最後換個部.
作者: chpyeung 時間: 2024-9-11 14:22
Why not both!
作者: chpyeung 時間: 2024-9-11 14:25
冇所謂啦, 有水氣就跳水氣先, 冇就電流過大跳冷氣個粒掣, 跳那粒部冷氣都係用唔到的.
作者: Kin_2012 時間: 2024-9-11 16:10
完全同意

