Board logo

標題: [操作疑難] 未開冷氣,一插插蘇就跳大制 [打印本頁]

作者: winson2468    時間: 2024-9-11 00:39     標題: 未開冷氣,一插插蘇就跳大制

屋企部窗口冷氣琴晚用到半夜突然跳大掣.

打返MCB 60A 大制之後,未開機, 一插插蘇就又跳大制。

試過同一插蘇位置插上風筒,操作正常。

想問係咪冷氣有零件壞咗?定係冷氣機條電源線有問題? 插蘇拆開睇沒有燒。

諗緊使唔使換新冷氣,定係電力嘅問題影響?

唔該
作者: HK2046    時間: 2024-9-11 02:22

咁咪可能你冷氣機短路
作者: cantona7    時間: 2024-9-11 04:19

本帖最後由 cantona7 於 2024-9-11 04:21 編輯

用風同無跳制,似冷氣機漏電

有保用搵代理/搵樓下水電報價維修
作者: JamesPong2003    時間: 2024-9-11 07:56

本帖最後由 JamesPong2003 於 2024-9-11 07:57 編輯

定頻機?有搖控?
作者: raymondchan338    時間: 2024-9-11 08:04

究竟跳水氣掣定mcb?

via HKEPC Reader for Android
作者: super_hkg    時間: 2024-9-11 09:17

變頻機燒電路板?

乜機都好,超過十年機就換,唔好多想
作者: ck20000    時間: 2024-9-11 12:30

回覆 1# winson2468

窗口冷氣短路或漏電
作者: Miipp    時間: 2024-9-11 13:49

又係問上帝系列?

窗口機直接換新吧
作者: n123    時間: 2024-9-11 13:53

估計窗口冷氣短路或漏電
作者: hon829    時間: 2024-9-11 14:05

如果簡單到連用他錶度度都不懂的! 就直接找電工排查吧
作者: behappy    時間: 2024-9-11 14:13

究竟跳水氣掣定mcb?

via HKEPC Reader for Android
raymondchan338 發表於 2024-9-11 08:04


冷氣機 未必有 水氣掣。
樓主圖都無,好難答。
作者: chpyeung    時間: 2024-9-11 14:19

咁咪可能你冷氣機短路
HK2046 發表於 2024-9-11 02:22


未開機就跳, 都應該唔係可能, 係肯定短路.
作者: chpyeung    時間: 2024-9-11 14:22

屋企部窗口冷氣琴晚用到半夜突然跳大掣.

打返MCB 60A 大制之後,未開機, 一插插蘇就又跳大制。

試過同一 ...
winson2468 發表於 2024-9-11 00:39


呢個我N年前試過, 返廠成個月都未整好, 要等零件喎, 最後換個部.
作者: chpyeung    時間: 2024-9-11 14:22

估計窗口冷氣短路或漏電
n123 發表於 2024-9-11 13:53


Why not both!
作者: chpyeung    時間: 2024-9-11 14:25

冷氣機 未必有 水氣掣。
樓主圖都無,好難答。
behappy 發表於 2024-9-11 14:13



    冇所謂啦, 有水氣就跳水氣先, 冇就電流過大跳冷氣個粒掣, 跳那粒部冷氣都係用唔到的.
作者: Kin_2012    時間: 2024-9-11 16:10

又係問上帝系列?

窗口機直接換新吧
Miipp 發表於 2024-9-11 13:49


完全同意





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2