Board logo

標題: 旅行充電器燒FUSE [打印本頁]

作者: doumeki    時間: 2024-8-31 19:14     標題: 旅行充電器燒FUSE

[attach]2440157[/attach]

原本係一粒8A FUSE
但如果想換粒13A可唔可以?
因為想帶埋1400W風筒去用,8A好似差咁D
另外,呢個尺寸係咪5X20MM?
唔該各位!
作者: hon829    時間: 2024-8-31 19:35

一定唔鼓勵此類不當行為
作者: O人    時間: 2024-8-31 20:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 高級嘍囉    時間: 2024-8-31 20:12

不如唔要fuse改造直通啦,可以無限電流。
作者: 葉得閒    時間: 2024-8-31 20:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gamebridgese    時間: 2024-8-31 20:30

去旅行你住乜
會冇風筒提供要你自己帶?
作者: Q-Q    時間: 2024-8-31 21:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zero-lam    時間: 2024-8-31 21:22

你去邊度旅行先,呢隻係轉插唔包變壓
葉得閒 發表於 2024-8-31 20:16

正想講
btw, 8a 用返8a
作者: Miipp    時間: 2024-8-31 21:25

我自己唔用有 fuse 的轉插
作者: GD830    時間: 2024-8-31 22:25

原本係一粒8A FUSE
但如果想換粒13A可唔可以?
因為想帶埋1400W風筒去用,8A好似差咁D
另外,呢個尺寸係咪 ...
doumeki 發表於 2024-8-31 19:14



    個插頭上面咪寫到明粒fuse係8A Max囉…理解能力有問題?
咁樣特登標得喺度就知佢內部設計電流最高頂得到8A囉,換13A?想著火嘅話你咪換囉
作者: 觀星是答案    時間: 2024-9-1 00:31

俾條 8A Fuse 你即係入邊有野頂唔到 > 8A
你換條 13A 入去同換條鐵線入去係一樣
一樣係玩命
作者: Ian_Seabourne    時間: 2024-9-1 00:36

呢啲伸縮腳轉插,入面如果是活動腳直接用金屬彈片連到插座還好,電流會大些。

為了方便伸縮,可能伸縮腳是用幼電線連到插座。幼當然易靈活伸縮,但電流不能大。8A 保險絲可能是這個原因。要拆開看看才能肯定。

如果是用幼電線,最好不要改大保險絲了。活動部分的電線易金屬疲勞而斷,未斷前就變得更幼,大電流時易發熱。
作者: Ian_Seabourne    時間: 2024-9-1 00:59

本帖最後由 Ian_Seabourne 於 2024-9-1 01:06 編輯

https://post.smzdm.com/p/aqn25odv/
[attach]2440216[/attach]
Same?
[attach]2440214[/attach]
Fuse size 自己量吧。

[attach]2440215[/attach]
雖然是接點連去插座,但睇嚟好單薄。
買個轉插無 USB 牛、無伸縮腳嘅,會安全穩妥啲囉。
作者: powershing    時間: 2024-9-1 11:36

都是帶多個轉插
作者: n123    時間: 2024-9-2 11:17

1400 W/ 220V = 6.36A
理論上 8A fuse 夠用喔
作者: kwliu    時間: 2024-9-2 11:34

1400 W/ 220V = 6.36A
理論上 8A fuse 夠用喔
n123 發表於 2024-9-2 11:17


如果去日本旅行帶個110V/220V風筒就出事.
作者: n123    時間: 2024-9-2 11:45

回覆 16# kwliu


    系波

1400W / 110V = 12.7A
作者: Ian_Seabourne    時間: 2024-9-2 13:49

回覆  kwliu
    系波
1400W / 110V = 12.7A
n123 發表於 2024-9-2 11:45


1400W 220V 風筒 用在 110V,電壓減半,功率得返 1/4
===================================
要計,應該先計內阻,R=VxV/W=34.57ohm

但日本好似係 100V 電壓,所以功率係= 100x100/34.57=大約 289W
作者: hon829    時間: 2024-9-2 13:54

1400W 220V 風筒 用在 110V,電壓減半,功率得返 1/4
===================================
要計,應該先 ...
Ian_Seabourne 發表於 2024-9-2 13:49



... ...
作者: kwliu    時間: 2024-9-2 13:56

1400W 220V 風筒 用在 110V,電壓減半,功率得返 1/4
===================================
要計,應該先 ...
Ian_Seabourne 發表於 2024-9-2 13:49


你唔知有雙電壓風筒?

作者: 葉得閒    時間: 2024-9-2 14:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Ian_Seabourne    時間: 2024-9-2 14:34

本帖最後由 Ian_Seabourne 於 2024-9-2 14:41 編輯
你唔知有雙電壓風筒?
kwliu 發表於 2024-9-2 13:56


如果雙電壓風筒,可以選 125V,又仲係 1400W... (我無擁有過雙電壓風筒)
R=VxV/W=125x125/1400 = 11.16ohm

日本 100V 電壓,所以功率係= 100x100/11.16=大約 896W,電流 8.96A
=============================================
唔同電壓有唔同功率,睇件電器點寫。

不如樓主影一影佢支風筒個 spec 先,同埋拎去邊度用。唔使估估下。
作者: kwliu    時間: 2024-9-2 14:38

如果雙電壓風筒,可以選 125V,又仲係 1400W... (我無擁有過雙電壓風筒)
R=VxV/W=125x125/1400 = 11.16oh ...
Ian_Seabourne 發表於 2024-9-2 14:34


即係都overload啦
作者: kwliu    時間: 2024-9-2 20:44

本帖最後由 kwliu 於 2024-9-2 20:46 編輯
同埋拎去邊度用。唔使估估下。
Ian_Seabourne 發表於 2024-9-2 14:34


一早有師兄問緊啦,係你無留意之嘛~
作者: KEWPIE    時間: 2024-9-3 21:14

原本係一粒8A FUSE
但如果想換粒13A可唔可以?
因為想帶埋1400W風筒去用,8A好似差咁D
另外,呢個尺寸係咪 ...
doumeki 發表於 2024-8-31 19:14


入面有粒後備fuse,你知不知?
作者: chpyeung    時間: 2024-9-4 15:35

1400W 220V 風筒 用在 110V,電壓減半,功率得返 1/4
===================================
要計,應該先計內阻,R=VxV/W=34.57ohm

但日本好似係 100V 電壓,所以功率係= 100x100/34.57=大約 289W
Ian_Seabourne 發表於 2024-9-2 13:49


同一個 setting 你就啱的. 如果風筒本身有電壓 switch, 就多數會轉返細個電阻, 抵消返因電壓細咗而減少的功率.
作者: chpyeung    時間: 2024-9-4 15:38

原本係一粒8A FUSE
但如果想換粒13A可唔可以?
因為想帶埋1400W風筒去用,8A好似差咁D
另外,呢個尺寸係咪 ...
doumeki 發表於 2024-8-31 19:14



    買得條新 fuse, 不如幾蚊買個最簡單冇fuse的轉插.
作者: Ian_Seabourne    時間: 2024-9-4 18:29

同一個 setting 你就啱的. 如果風筒本身有電壓 switch, 就多數會轉返細個電阻, 抵消返因電壓細咗而減少的 ...
chpyeung 發表於 2024-9-4 15:35


https://www.hkepc.com/forum/redi ... 00&pid=42322561

#22 樓舉例,已經是用 1xxV 的較低電壓、同一 watt 數去計內阻及功耗。
22 樓之前計的是假設沒有高低電壓可選。
作者: kwliu    時間: 2024-9-4 20:09

22 樓之前計的是假設沒有高低電壓可選。
Ian_Seabourne 發表於 2024-9-4 18:29


我係16樓講明係雙電壓風筒。
作者: chpyeung    時間: 2024-9-5 18:01

#22 樓舉例,已經是用 1xxV 的較低電壓、同一 watt 數去計內阻及功耗。
22 樓之前計的是假設沒有高低電 ...
Ian_Seabourne 發表於 2024-9-4 18:29


帖主都冇講佢個風筒有冇得揀電壓, 你怎可就假設冇得揀? 一般人根本唔會拿屋企個風筒去旅行啦, 貪佢夠大夠阻地方咩!
作者: O人    時間: 2024-9-5 18:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chpyeung    時間: 2024-9-6 14:39

我夠正常可以假設酒店有風筒用,帶大功率電器過去人地度用根本就係自尋煩惱。 ...
O人 發表於 2024-9-5 18:23


你呢個絕對係正常思維啦. 所以帶得風筒去的, 一定唔多唔少會做下功課, 唔會帶屋企個牛龜風筒去啦.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2