Board logo

標題: [操作疑難] 流水擺設 摩打噪音 [打印本頁]

作者: siren1004    時間: 2024-6-19 17:52     標題: 流水擺設 摩打噪音

大家好, 家中有個流水擺設放置很久, 最近才拿出來使用

發現有2個問題
1. 電源開啟後摩打不轉, 解決方法用大頭針係入水位拮一下扇頁就會啟動. 完成此動作後keep 住使用問題較少再出現
2. 摩打好噪, 啟動後會不斷發出滋滋聲
[attach]2427916[/attach]
多啲圖>
https://www.ebay.com/itm/354808890267

問題2 較為影響使用, 但係龍貓同水盤部分"痴"死左, 唔想冒險整爛佢, 所以只可由水盤空間入手
想睇下大家有咩方法 e.g. WD40+水?

謝謝
作者: GD830    時間: 2024-6-19 22:23

聽你咁講,似係隻摩打太耐冇郁「kick kick」地,可能係摩打芯自帶嘅潤滑擺到乾咗都唔出奇,佢隻摩打擺喺邊度?可唔可以拆出嚟?
作者: hon829    時間: 2024-6-19 23:29

如果唔用而又有水, 那車葉軸承便易積水洉! 有能力咪拆解換隻水泵
作者: Q-Q    時間: 2024-6-19 23:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2