作者: okutama 時間: 2024-5-17 22:35 標題: UNI-T 210E 探頭
今日買左件玩具UNI-T 210E, 返到黎都係搵野probe 下,
但發覺套針都幾唔sensitive, 要掂實先會有聲. 初頭仲以為部機有問題 .
因為我有另一部萬用錶, 只要兩支針一掂就會即響, 於是調轉套探頭試下, 結果發現係套probe 既題.
因為新probe 在舊錶都係反應好慢
[attach]2423569[/attach]
原裝probe
[attach]2423572[/attach]
舊probe
[attach]2423571[/attach]
作者: kbpaul 時間: 2024-5-17 23:40
uni-t既表好用但跟表探針好廢,好易氧化肉眼又睇唔出,換新華探針感覺就fit晒!
via HKEPC Reader for Android
作者: hon829 時間: 2024-5-18 00:30
時興廿蚊人仔的特尖不銹鋼硅膠線款的

作者: Ian_Seabourne 時間: 2024-5-18 22:14
L 香蕉插,平日慣咗邊扭邊抆,結果有日就廢咗。
線 mold 咗固定,但 4mm 香蕉插插得實、跟插座,唔跟L位轉,內裡線去香蕉插焊位甩咗。
不能無損拆開,最後換咗L香蕉插復活。
作者: Auk 時間: 2024-5-19 12:42
我部買咗幾年嘅210E, 今年度嘢, 慢到我覺得係部嘢壞咗, 咁我可能會先買set probe試咗先, 再決定係咪換機.
多謝分享.
作者: btchanchan 時間: 2024-5-19 17:40
請問邊隻牌子或 link
作者: hon829 時間: 2024-5-20 15:15
用梗"鹿仙子万用表笔"覺得可以, 特別什麼時節佢都有平幾蚊活動
[attach]2423886[/attach]
作者: btchanchan 時間: 2024-5-23 23:30
謝謝 CHing 幫忙
又有平幾蚊活動立即下單
[attach]2424243[/attach]
我部卅年前買既低檔次 FLUKE,幾年前罷工,幸好有 CHing 出手幫忙 cal 機
當時 check 到原裝錶針內阻有 0.3 ohm,所以 cal 機都 set 左 0.3 ohm
等新錶針到貨,測試後再報告
[attach]2424244[/attach]
作者: okutama 時間: 2024-5-25 12:52
回覆 2# kbpaul
今日用砂紙打磨下套原裝probe, 而家正常返晒 !! 即係金屬表層氧化
作者: btchanchan 時間: 2024-5-25 14:28
FLUKE 套原裝 probe 都麻麻
內阻有 0.3 ohm
而家連著插頭條線甩左出黎

作者: Auk 時間: 2024-5-25 19:03
見大家磨得咁開心, 啱啱我又磨吓, 結果係都係慢到好似壞咗咁.
跟住就覺得係另一個可能嘅通病, 就試吓快速轉動粒Dial, 轉幾嘢之後咁就正常.
個問題變咗係, 而家嘅中國嘅表咁平, 買支3M contact cleaner 都差唔多大半部表了, 買邊樣嘢好呢

作者: idolclub 時間: 2024-5-25 19:47
咁都要諗?買返支大陸出既 530 Contact Cleaner 即刻掂晒
作者: hon829 時間: 2024-5-25 20:03
買舊沙膠有排用
作者: Auk 時間: 2024-5-25 20:37
係喎, 支嘢平過過3M n倍, 好介紹
而且早兩個月, 有個去咗英國幾十年嘅親戚返嚟短住, 竟然同朋友攞部收音cassette機嚟聽, 佢開唔到機揾我, 大家估到咩事, 當時如果有支咁嘅嘢係手, 就唔駛我係屋企揾酒精抹完(屋企只有75%嗰種), 即刻又揾熱風槍吹乾, 重覆對個開關制做幾次咁煩.
不過呢支嘢如果運唔到落嚟, 可能要揾朋友工廠收貨後, 幫手帶返香港
作者: btchanchan 時間: 2024-5-26 00:50
530 清洁剂 都有好幾個不同牌子
請問邊隻會好用D ?
定係隨便買支就可以 ?
作者: kbpaul 時間: 2024-5-26 11:36
好快又唔得,最慘係肉眼看不到差別,後來轉用新華(Sanwa)的表針,一掂就測到,用几年都唔會有事!!
via HKEPC Reader for Android
作者: idolclub 時間: 2024-5-26 21:25
鷹牌 Falcon 530 Contact Cleaner 或維修佬出既 530
外國品牌就 CRC 或 WD-40 出既 Contact Cleaner
[attach]2424571[/attach]
作者: idolclub 時間: 2024-5-26 21:26
鷹牌 Falcon 530 Contact Cleaner 去 SSP 或一些五金店都有得賣。
作者: Auk 時間: 2024-5-27 00:56
回覆 18# idolclub
唔該晒師兄
作者: btchanchan 時間: 2024-5-27 15:17
呢支嘢不能带上地铁或高铁
就算揾朋友工廠收貨後,幫手帶返香港都要小心 !
淘寶只賣 ¥9.8
唔知有冇師兄知道點樣運落黎香港 ?
作者: 人中之龍 時間: 2024-5-27 15:35
用集運,再唔係係香港買,最貴既CRC contact cleaner,鴨記都係55蚊支,DIY一支有排用
作者: kbpaul 時間: 2024-5-27 20:20
氧化問題用几多530都無用,係材料本身的問題,唔通每次用都噴一次??
via HKEPC Reader for Android
作者: alax 時間: 2024-5-27 20:38
直接淘寶官方直送
或者寄去私集再運落黎
via HKEPC Reader for Android
作者: btchanchan 時間: 2024-5-27 23:07
直接淘寶官方直送未試過,單買一件可能運費會好貴
寄去私集再運落黎,集運公司一定話唔得,所以亦未試過
其實我都想偷雞試下
作者: yesau 時間: 2024-5-28 07:06
支野深水埗先賣13元.都廢事淘
作者: 人中之龍 時間: 2024-5-28 08:05
再唔係試下淘寶,蒙超電器,佢D表針OK的
作者: Auk 時間: 2024-5-28 12:14
收到, 唔該
話時話而家睇開呢個問題, 上網見到有部 kaiweets km601s(有safety issue)似乎啱我呢啲對眼愈嚟愈差嘅死老嘢, 搞到又有啲痕.
以前啲人話無事出街少破財, 今時今日可能要上少啲網至得
作者: Auk 時間: 2024-5-28 12:35
呢個價就真係唔駛淘, 集運倉真怕佢拒收, 有機會出去望吓先
作者: alax 時間: 2024-5-28 18:19
京東自營,星四定星期五有做買滿$9.9包郵
via HKEPC Reader for Android
作者: btchanchan 時間: 2024-5-29 13:27
多謝師兄
呢個價我都覺得唔駛淘,萬一集運倉拒收,就得不償失
下次去開 SSP 會買番支
作者: btchanchan 時間: 2024-6-4 18:44
報告 :
剛收貨
[attach]2425786[/attach]
內阻只有 0.2 ohm,比原裝的少 0.1 ohm
錶針比較長,而且尖幼,使用會方便一些
硅胶線很柔軟,雖然稍短,但不影響運作
謝謝師兄好介紹
作者: Auk 時間: 2024-6-19 22:59
時代嘅變遷, 生活習慣嘅改變, 真係好多年已經無咩須要去深水埗揾嘢買嘢了, 所以到而家都未出去深水埗買到contact cleaner
反而就買多個平價玩具, 呢次唔會有Dial 用耐咗嗰啲問題了, 不過呢啲細廠仔搞出嚟嘅嘢, 相信應該會有好多其他問題
[attach]2427981[/attach]

