Board logo

標題: UNI-T 210E 探頭 [打印本頁]

作者: okutama    時間: 2024-5-17 22:35     標題: UNI-T 210E 探頭

今日買左件玩具UNI-T 210E,  返到黎都係搵野probe 下,
但發覺套針都幾唔sensitive, 要掂實先會有聲. 初頭仲以為部機有問題 .

因為我有另一部萬用錶, 只要兩支針一掂就會即響, 於是調轉套探頭試下, 結果發現係套probe 既題.
因為新probe 在舊錶都係反應好慢

[attach]2423569[/attach]

原裝probe
[attach]2423572[/attach]

舊probe
[attach]2423571[/attach]
作者: kbpaul    時間: 2024-5-17 23:40

uni-t既表好用但跟表探針好廢,好易氧化肉眼又睇唔出,換新華探針感覺就fit晒!

via HKEPC Reader for Android
作者: hon829    時間: 2024-5-18 00:30

時興廿蚊人仔的特尖不銹鋼硅膠線款的


作者: Ian_Seabourne    時間: 2024-5-18 22:14

L 香蕉插,平日慣咗邊扭邊抆,結果有日就廢咗。
線 mold 咗固定,但 4mm 香蕉插插得實、跟插座,唔跟L位轉,內裡線去香蕉插焊位甩咗。
不能無損拆開,最後換咗L香蕉插復活。
作者: Auk    時間: 2024-5-19 12:42

今日買左件玩具UNI-T 210E,  返到黎都係搵野probe 下,
但發覺套針都幾唔sensitive, 要掂實先會有聲. 初頭 ...
okutama 發表於 2024-5-17 22:35

我部買咗幾年嘅210E, 今年度嘢, 慢到我覺得係部嘢壞咗, 咁我可能會先買set probe試咗先, 再決定係咪換機.
多謝分享.
作者: btchanchan    時間: 2024-5-19 17:40

時興廿蚊人仔的特尖不銹鋼硅膠線款的
hon829 發表於 2024-5-18 00:30


請問邊隻牌子或 link
作者: hon829    時間: 2024-5-20 15:15

請問邊隻牌子或 link
btchanchan 發表於 2024-5-19 17:40



用梗"鹿仙子万用表笔"覺得可以,  特別什麼時節佢都有平幾蚊活動

[attach]2423886[/attach]
作者: btchanchan    時間: 2024-5-23 23:30

用梗"鹿仙子万用表笔"覺得可以,  特別什麼時節佢都有平幾蚊活動

...
hon829 發表於 2024-5-20 15:15


謝謝 CHing 幫忙

又有平幾蚊活動立即下單
[attach]2424243[/attach]

我部卅年前買既低檔次 FLUKE,幾年前罷工,幸好有 CHing 出手幫忙 cal 機
當時 check 到原裝錶針內阻有 0.3 ohm,所以 cal 機都 set 左 0.3 ohm
等新錶針到貨,測試後再報告
[attach]2424244[/attach]
作者: okutama    時間: 2024-5-25 12:52

回覆 2# kbpaul


    今日用砂紙打磨下套原裝probe, 而家正常返晒 !!  即係金屬表層氧化
作者: btchanchan    時間: 2024-5-25 14:28

回覆  kbpaul


    今日用砂紙打磨下套原裝probe, 而家正常返晒 !!  即係金屬表層氧化 ...
okutama 發表於 2024-5-25 12:52


FLUKE 套原裝 probe 都麻麻
內阻有 0.3 ohm
而家連著插頭條線甩左出黎  
作者: Auk    時間: 2024-5-25 19:03

見大家磨得咁開心, 啱啱我又磨吓, 結果係都係慢到好似壞咗咁.
跟住就覺得係另一個可能嘅通病, 就試吓快速轉動粒Dial, 轉幾嘢之後咁就正常.
個問題變咗係, 而家嘅中國嘅表咁平, 買支3M contact cleaner 都差唔多大半部表了, 買邊樣嘢好呢
作者: idolclub    時間: 2024-5-25 19:47

見大家磨得咁開心, 啱啱我又磨吓, 結果係都係慢到好似壞咗咁.
跟住就覺得係另一個可能嘅通病, 就試吓快速轉 ...
Auk 發表於 2024-5-25 19:03

咁都要諗?買返支大陸出既 530 Contact Cleaner 即刻掂晒
作者: hon829    時間: 2024-5-25 20:03

見大家磨得咁開心, 啱啱我又磨吓, 結果係都係慢到好似壞咗咁.
跟住就覺得係另一個可能嘅通病, 就試吓快速轉 ...
Auk 發表於 2024-5-25 19:03



買舊沙膠有排用
作者: Auk    時間: 2024-5-25 20:37

咁都要諗?買返支大陸出既 530 Contact Cleaner 即刻掂晒
idolclub 發表於 2024-5-25 19:47



係喎, 支嘢平過過3M n倍, 好介紹
而且早兩個月, 有個去咗英國幾十年嘅親戚返嚟短住, 竟然同朋友攞部收音cassette機嚟聽, 佢開唔到機揾我, 大家估到咩事, 當時如果有支咁嘅嘢係手, 就唔駛我係屋企揾酒精抹完(屋企只有75%嗰種), 即刻又揾熱風槍吹乾, 重覆對個開關制做幾次咁煩.
不過呢支嘢如果運唔到落嚟, 可能要揾朋友工廠收貨後, 幫手帶返香港
作者: btchanchan    時間: 2024-5-26 00:50

咁都要諗?買返支大陸出既 530 Contact Cleaner 即刻掂晒
idolclub 發表於 2024-5-25 19:47


530 清洁剂 都有好幾個不同牌子

請問邊隻會好用D ?
定係隨便買支就可以 ?
作者: kbpaul    時間: 2024-5-26 11:36

回覆  kbpaul


    今日用砂紙打磨下套原裝probe, 而家正常返晒 !!  即係金屬表層氧化 ...
okutama 發表於 2024-5-25 12:52

好快又唔得,最慘係肉眼看不到差別,後來轉用新華(Sanwa)的表針,一掂就測到,用几年都唔會有事!!

via HKEPC Reader for Android
作者: idolclub    時間: 2024-5-26 21:25

530 清洁剂 都有好幾個不同牌子
請問邊隻會好用D ?
定係隨便買支就可以 ? ...
btchanchan 發表於 2024-5-26 00:50

鷹牌 Falcon 530 Contact Cleaner 或維修佬出既 530

外國品牌就 CRC 或 WD-40 出既 Contact Cleaner


[attach]2424571[/attach]
作者: idolclub    時間: 2024-5-26 21:26

係喎, 支嘢平過過3M n倍, 好介紹
而且早兩個月, 有個去咗英國幾十年嘅親戚返嚟短住, 竟然同朋友 ...
Auk 發表於 2024-5-25 20:37

鷹牌 Falcon 530 Contact Cleaner 去 SSP 或一些五金店都有得賣。
作者: Auk    時間: 2024-5-27 00:56

回覆 18# idolclub

唔該晒師兄
作者: btchanchan    時間: 2024-5-27 15:17

係喎, 支嘢平過過3M n倍, 好介紹
而且早兩個月, 有個去咗英國幾十年嘅親戚返嚟短住, 竟然同朋友 ...
Auk 發表於 2024-5-25 20:37


呢支嘢不能带上地铁或高铁
就算揾朋友工廠收貨後,幫手帶返香港都要小心 !

淘寶只賣 ¥9.8
唔知有冇師兄知道點樣運落黎香港 ?
作者: 人中之龍    時間: 2024-5-27 15:35

呢支嘢不能带上地铁或高铁
就算揾朋友工廠收貨後,幫手帶返香港都要小心 !

淘寶只賣 ¥9.8
唔知有冇師兄 ...
btchanchan 發表於 2024-5-27 03:17 PM


用集運,再唔係係香港買,最貴既CRC contact cleaner,鴨記都係55蚊支,DIY一支有排用
作者: kbpaul    時間: 2024-5-27 20:20

氧化問題用几多530都無用,係材料本身的問題,唔通每次用都噴一次??

via HKEPC Reader for Android
作者: alax    時間: 2024-5-27 20:38

呢支嘢不能带上地铁或高铁
就算揾朋友工廠收貨後,幫手帶返香港都要小心 !

淘寶只賣 ¥9.8
唔知有冇師兄 ...
btchanchan 發表於 2024-5-27 15:17

直接淘寶官方直送
或者寄去私集再運落黎

via HKEPC Reader for Android
作者: btchanchan    時間: 2024-5-27 23:07

直接淘寶官方直送
或者寄去私集再運落黎  

via HKEPC Reader for Android
alax 發表於 2024-5-27 20:38


直接淘寶官方直送未試過,單買一件可能運費會好貴

寄去私集再運落黎,集運公司一定話唔得,所以亦未試過
其實我都想偷雞試下  
作者: yesau    時間: 2024-5-28 07:06

呢支嘢不能带上地铁或高铁
就算揾朋友工廠收貨後,幫手帶返香港都要小心 !

淘寶只賣 ¥9.8
唔知有冇師兄 ...
btchanchan 發表於 2024-5-27 15:17

支野深水埗先賣13元.都廢事淘
作者: 人中之龍    時間: 2024-5-28 08:05

再唔係試下淘寶,蒙超電器,佢D表針OK的
作者: Auk    時間: 2024-5-28 12:14

呢支嘢不能带上地铁或高铁
就算揾朋友工廠收貨後,幫手帶返香港都要小心 !

淘寶只賣 ¥9.8
唔知有冇師兄 ...
btchanchan 發表於 2024-5-27 15:17


收到, 唔該 . 佢有車可以直接返港, 或有時座的士去到關口過關.

話時話而家睇開呢個問題, 上網見到有部 kaiweets km601s(有safety issue)似乎啱我呢啲對眼愈嚟愈差嘅死老嘢, 搞到又有啲痕.

以前啲人話無事出街少破財, 今時今日可能要上少啲網至得 .
作者: Auk    時間: 2024-5-28 12:35

支野深水埗先賣13元.都廢事淘
yesau 發表於 2024-5-28 07:06


呢個價就真係唔駛淘, 集運倉真怕佢拒收, 有機會出去望吓先
作者: alax    時間: 2024-5-28 18:19

直接淘寶官方直送未試過,單買一件可能運費會好貴

寄去私集再運落黎,集運公司一定話唔得,所以亦未試過 ...
btchanchan 發表於 2024-5-27 23:07

京東自營,星四定星期五有做買滿$9.9包郵

via HKEPC Reader for Android
作者: btchanchan    時間: 2024-5-29 13:27

支野深水埗先賣13元.都廢事淘
yesau 發表於 2024-5-28 07:06


多謝師兄

呢個價我都覺得唔駛淘,萬一集運倉拒收,就得不償失
下次去開 SSP 會買番支
作者: btchanchan    時間: 2024-6-4 18:44

謝謝 CHing 幫忙

又有平幾蚊活動立即下單


我部卅年前買既低檔次 FLUKE,幾年前罷工,幸好有 CHing 出 ...
btchanchan 發表於 2024-5-23 23:30


報告 :
剛收貨
[attach]2425786[/attach]

內阻只有 0.2 ohm,比原裝的少 0.1 ohm
錶針比較長,而且尖幼,使用會方便一些
硅胶線很柔軟,雖然稍短,但不影響運作

謝謝師兄好介紹  
作者: Auk    時間: 2024-6-19 22:59

時代嘅變遷, 生活習慣嘅改變, 真係好多年已經無咩須要去深水埗揾嘢買嘢了, 所以到而家都未出去深水埗買到contact cleaner
反而就買多個平價玩具, 呢次唔會有Dial 用耐咗嗰啲問題了, 不過呢啲細廠仔搞出嚟嘅嘢, 相信應該會有好多其他問題 , 不過而家香港嘅通脹, 感覺呢啲嘢而經唔算係錢咁, 無所謂了.

[attach]2427981[/attach]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2