作者: teddybearhk 時間: 2024-4-28 18:55 標題: 水喉佬都就快失業?
吾用焊接,吾用膠水熱熔,徒手就可以接駁PPR水管
[attach]2421064[/attach]
作者: wildcat2005 時間: 2024-4-28 20:13
其實銅喉都有快接,一樣徒手可以接駁.
作者: hkmand001 時間: 2024-4-28 20:40
點可能,最少公屋居屋,水喉收貨依然係銅
作者: O人 時間: 2024-4-28 20:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ghost2377 時間: 2024-4-28 21:28
塑料元素入體你估會少事??
任何產品只要有人動歪心思+無監管到位,一切也可以好危險
作者: hon829 時間: 2024-4-28 21:43
本帖最後由 hon829 於 2024-4-28 21:59 編輯
這類快接在氣動系統上用了老久了
本地很多放櫃下的濾水器早已使用這類型吧
作者: Kin_2012 時間: 2024-4-28 21:45
鉛水喉 沒有鉛 的....
作者: Kin_2012 時間: 2024-4-28 21:47
公道少少, 接喉只係水喉佬眾多工作之一,就算接銅喉都唔係難。
好似去水喉咁都只係用膠水, 一樣要技術, 大把人整唔好。
作者: O人 時間: 2024-4-28 22:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: O人 時間: 2024-4-28 22:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: brother4 時間: 2024-4-28 23:01
樓主唔係好了解呢啲fitting結構,-隻呢啲fitting美國貨要成200蚊一隻,入面個o-ring極其量用到5年,之後就會漏水,試問水喉佬點會用吖,由其是造入牆喉,
作者: happychanbb 時間: 2024-4-29 00:36
批到水紙先講野啦

作者: kwliu 時間: 2024-4-29 07:59
咁就唔係鉛水喉好大鑊, 係焊料問題.
作者: kwliu 時間: 2024-4-29 08:00
篤破盲腸
作者: kanduki 時間: 2024-4-29 08:26
樓主騷果隻QF
呢度上面電腦水冷版唔少人用開
祇係會帖相曬命嘅好少用啲淘寶料唻獻醜
乜啲鯊魚咬得五年貨仔咁弱㗎咩?
呢種接駁件香港向鉛水事件果陣興過下
總之啲水喉要藏水坭牆同地下入面都係麻鬼煩
作者: AAA1 時間: 2024-4-29 11:19
本帖最後由 AAA1 於 2024-4-29 11:23 編輯
楼主的膠喉有伸缩款的,我见国内網红安装工小米最新用水喉热溶槍膠粒補窿,吾使成段换,再简單直接用水管補漏膠,瓷磚面又有二合一修補膏
作者: teddybearhk 時間: 2024-4-29 11:26
其實我想用來做窗口機的去水硬喉位, 因為屋企的去水入口喺窗口下面,而家條網喉條條fing,想美觀啲
作者: hon829 時間: 2024-4-29 12:20
用pvc燈喉做最經濟, 又容易掘曲成形
作者: fundive 時間: 2024-4-29 12:38
唔少嘢要有牌至可以做, 點會失業
作者: teddybearhk 時間: 2024-4-29 13:28
PPR喉掘曲唔到㗎?
作者: kwliu 時間: 2024-4-29 13:48
我諗大曲位就得, 窄曲位無銅喉咁flexible.
你唔係香港咩?大陸來水壓力喉先用PPR, 排水無水壓唔用PVC?
作者: teddybearhk 時間: 2024-4-29 23:22
諗諗下用返PVC好D又平,睇落快接頭體積有點大
作者: penthlon 時間: 2024-4-30 16:15
睇外國片都係用硬喉,仲要留返位去通塞嘅喉
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

