Board logo

標題: 水喉成日有水錘, 想加潛水艇, 應該點安? [打印本頁]

作者: PowerShot    時間: 2024-3-31 22:53     標題: 水喉成日有水錘, 想加潛水艇, 應該點安?

日日無啦啦熱水爐就有水喉係到響, 好後悔換左6分喉, 我見潛水艇有分4分喉同6分喉, 我應該買邊隻同點樣安裝最好呢?

[attach]2416951[/attach][attach]2416952[/attach]
作者: wildcat2005    時間: 2024-4-1 10:00

回覆 1# PowerShot

防水錘器應該裝喺靠近水龍頭曲尺制嗰邊搵
作者: jackyy01    時間: 2024-4-1 12:20

水錘 - 試過因為冷、熱龍頭 控水閥膠頭老化、不能壓死水流。大概十元換了龍頭閥芯便沒有問題。可以參考一下
作者: 3K    時間: 2024-4-1 13:33

當曲尺掣咁裝係牆身冷水4分口囉.
作者: PowerShot    時間: 2024-4-1 15:37

水錘 - 試過因為冷、熱龍頭 控水閥膠頭老化、不能壓死水流。大概十元換了龍頭閥芯便沒有問題。可以參考一下 ...
jackyy01 發表於 2024-4-1 12:20


係邊個位置呢? 可以請教下小弟
作者: powershing    時間: 2024-4-1 16:17

突然間先有既   
可能個牛角制芯有問題
作者: jackyy01    時間: 2024-4-1 17:52

當曲尺掣咁裝係牆身冷水4分口囉.
3K 發表於 2024-4-1 13:33


你無龍頭(出水口)相 ,冷熱水龍頭都差唔多
https://www.youtube.com/watch?v=Ocfx1vyhoio   

https://www.youtube.com/watch?v=gRbkls5jmF0
作者: PowerShot    時間: 2024-4-1 22:02

突然間先有既   
可能個牛角制芯有問題
powershing 發表於 2024-4-1 16:17



    其實裝修前無的, 之後佢好心換左6分喉後, 個熱水壚就有水鎚了, 都有成年, 太煩了所以黎呢到請教可以點做
作者: PowerShot    時間: 2024-4-1 22:05

你無龍頭(出水口)相 ,冷熱水龍頭都差唔多
jackyy01 發表於 2024-4-1 17:52



    宜家沖涼開水龍頭, 或者廁所洗完手, 一開關就會咚咚響.  就算唔開水喉, 個熱水壚入面都會咚咚咚甘
作者: powershing    時間: 2024-4-2 07:46

其實裝修前無的, 之後佢好心換左6分喉後, 個熱水壚就有水鎚了, 都有成年, 太煩了所以黎呢到請教可以 ...
PowerShot 發表於 2024-4-1 22:02


明喉4分改6分? 其實無用
覺得換左大陸牛角制出事
作者: 3K    時間: 2024-4-2 15:37

宜家沖涼開水龍頭, 或者廁所洗完手, 一開關就會咚咚響.  就算唔開水喉, 個熱水壚入面都會咚咚咚甘 ...
PowerShot 發表於 2024-4-1 22:05



慢慢關, 唔好一下關死
作者: PowerShot    時間: 2024-4-2 22:45

明喉4分改6分? 其實無用
覺得換左大陸牛角制出事
powershing 發表於 2024-4-2 07:46



    呢個係個師傅換的, 我地唔識, 一換左喉就有聲, 我地成家都唔知咩事
作者: PowerShot    時間: 2024-4-4 13:55

當曲尺掣咁裝係牆身冷水4分口囉.
3K 發表於 2024-4-1 13:33



    請教如果牆身冷水4分, 正常出水應該幾多分喉呢?
作者: 3K    時間: 2024-4-4 15:08

請教如果牆身冷水4分, 正常出水應該幾多分喉呢?
PowerShot 發表於 2024-4-4 13:55


睇你牆身冷水出口都係正常4分 咪用番4分竹節喉 .
作者: PowerShot    時間: 2024-4-4 18:05

明喉4分改6分? 其實無用
覺得換左大陸牛角制出事
powershing 發表於 2024-4-2 07:46


我地用高壓爐, 無牛角制, 無論廚房, 洗手盤同花灑無論開關都係會有聲,  宜家咩都唔開, 熱水爐入面都有響聲出黎
作者: powershing    時間: 2024-4-4 18:32

你影下浴室果邊好
作者: PowerShot    時間: 2024-4-5 00:15

你影下浴室果邊好
powershing 發表於 2024-4-4 18:32


[attach]2417524[/attach]

呢個係新買新安裝的, 用了一年時間.
作者: powershing    時間: 2024-4-5 07:58

本帖最後由 powershing 於 2024-4-5 08:00 編輯
呢個係新買新安裝的, 用了一年時間.
PowerShot 發表於 2024-4-5 00:15



裝左之後有喉響?

同你是裝修打牆換左D喉?

依家是熱水爐淨係比花灑用定全屋用?

有無試過禁熱水爐個洩壓制,睇有無水出?

暫時都是想到依幾樣野
作者: PowerShot    時間: 2024-4-5 09:08

裝左之後有喉響?

同你是裝修打牆換左D喉?

依家是熱水爐淨係比花灑用定全屋用?

有無試過禁熱水爐個洩 ...
powershing 發表於 2024-4-5 07:58


裝修時順使換埋喉, 同埋換埋所有龍頭, 包括廚房, 廁所等.  屋外水入左熱水爐先, 再出比全屋龍頭用..  上星期試過清曬所有爐入面D水, 以為D水入面有空氣, 清完之後係靜曬解決左, 但幾日後又有番水錘聲.

無錯裝修後先出現, 師傅死都講係個熱水爐壞, 但只係用左3年, 裝修前無正常無事, 邊有可能個爐壞?
作者: powershing    時間: 2024-4-5 09:59

本帖最後由 powershing 於 2024-4-5 10:05 編輯
裝修時順使換埋喉, 同埋換埋所有龍頭, 包括廚房, 廁所等.  屋外水入左熱水爐先, 再出比全屋龍頭用..  上 ...
PowerShot 發表於 2024-4-5 09:08


有無試個洩壓制 Work唔work

不過你廁所 廚房洗手得熱水?
作者: powershing    時間: 2024-4-5 10:09

[attach]2417564[/attach]
你可以試下拆竹節喉
圖咁接通佢
就試到係咪你爐問題
作者: PowerShot    時間: 2024-4-5 12:17

有無試個洩壓制 Work唔work

不過你廁所 廚房洗手得熱水?
powershing 發表於 2024-4-5 09:59



    全部冷熱水的, 爐是電寶高壓爐
作者: powershing    時間: 2024-4-5 12:58

全部冷熱水的, 爐是電寶高壓爐
PowerShot 發表於 2024-4-5 12:17


因為你試過放晒水就唔嘈
真係似個爐有D問題
下次喉響你可以試下禁個洩壓制
一禁無聲就係個爐太大壓
又唔識主動洩壓
作者: s84292    時間: 2024-4-5 14:09

本帖最後由 s84292 於 2024-4-5 06:13 編輯
裝修時順使換埋喉, 同埋換埋所有龍頭, 包括廚房, 廁所等.  屋外水入左熱水爐先, 再出比全屋龍頭用..  上 ...
PowerShot 發表於 2024-4-5 01:08


真係可能係爐問題,我屋企之前都係咁,
但2個廁所都好遠平時聽唔到就由佢
5年前壞左舊熱水爐,換完新煤氣熱水爐即刻冇晒聲,已經5年都冇再重現
喉都冇換過

你學上面師兄咁講,兩條水直通唔經爐
如果冇聲,咁基本上就個爐有問題

3年雖然短又唔代表唔會壞


仲有一個可能係水錶房傳入黎,你有冇試過將入屋後的閘掣擰細有冇幫助
作者: PowerShot    時間: 2024-4-5 14:32

真係可能係爐問題,我屋企之前都係咁,
但2個廁所都好遠平時聽唔到就由佢
5年前壞左舊熱水爐,換完新煤氣 ...
s84292 發表於 2024-4-5 14:09



    有呀, 廚房同洗手間有試過較細, 都係有水錘.  呀記起, 試過沖涼關熱水時, 熱水壚左邊條熱水喉管在關水時會振到自到會搖的.
如果開過濾水好細流水的, 又無事bo
作者: powershing    時間: 2024-4-5 15:25

有呀, 廚房同洗手間有試過較細, 都係有水錘.  呀記起, 試過沖涼關熱水時, 熱水壚左邊條熱水喉管在關 ...
PowerShot 發表於 2024-4-5 14:32


你睇下是不是純冷水就無聲
師父應該係冷水喉開T按過濾水
正路洗衣機唔用熱水,平時洗衫會唔會響
作者: PowerShot    時間: 2024-4-5 16:50

你睇下是不是純冷水就無聲
師父應該係冷水喉開T按過濾水
正路洗衣機唔用熱水,平時洗衫會唔會響 ...
powershing 發表於 2024-4-5 15:25



    甘宜家第一件事要番去試下個洩壓器先嗎?
作者: powershing    時間: 2024-4-5 17:08

甘宜家第一件事要番去試下個洩壓器先嗎?
PowerShot 發表於 2024-4-5 16:50


試左佢有無壞先  算比較易壞既野
作者: PowerShot    時間: 2024-4-12 09:34

試左佢有無壞先  算比較易壞既野
powershing 發表於 2024-4-5 17:08



    師兄我尋晚先得閒試, 我按個制掛出水後就個水錐真係細左好多, 但可惜今早開水喉又有番, 甘代表D什麼呢?  個洩壓器壞了嗎? thanks.
作者: teddybearhk    時間: 2024-4-12 09:54

其實裝修前無的, 之後佢好心換左6分喉後, 個熱水壚就有水鎚了, 都有成年, 太煩了所以黎呢到請教可以 ...
PowerShot 發表於 2024-4-1 22:02


換左6分喉水流量大左,可能就係主要原因,有冇加反個入水曲尺掣控制流量?
作者: powershing    時間: 2024-4-12 10:01

師兄我尋晚先得閒試, 我按個制掛出水後就個水錐真係細左好多, 但可惜今早開水喉又有番, 甘代表D什麼 ...
PowerShot 發表於 2024-4-12 09:34


有機會個制有D問題
換你買番個原廠試試

其實你唔夠知識,都是最好搵下師傅上去CHECK CHECK,
試到既野都講左你知了,你唔動手試都無用,
兩來試左點去排解,都要現場人先知.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2