作者: Vincent2006 時間: 2024-3-14 13:41 標題: 窗口冷氣機選擇
打算換左屋企部一匹窗口老爺冷氣機, 睇左Rasonic兩部定頻機, 一部雪種用R32,一部用R410A, R32比R410A貴一仟蚊, 其他規格大致一樣,其實值吾值得比多一仟蚊買用R32冷氣機,R32聲稱環保雪種,是否
只是比較慳電
作者: raylee 時間: 2024-3-14 14:29
https://www.price.com.hk/product.php?p=586794
作者: Q-Q 時間: 2024-3-14 14:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: teddybearhk 時間: 2024-3-14 14:45
變貧一匹$2800就買到惠記R410A款式
作者: lalawoo 時間: 2024-3-14 15:06
窗口機雪種分別不大,變頻慳電啲
作者: Vincent2006 時間: 2024-3-14 17:24
有人話變頻機容易壞, 而且維修費用貴,加上冇石屎台,用鋁架, 變頻機係鋁架上容易引起共振
作者: hon829 時間: 2024-3-14 18:07
簡單講多隻香爐多隻鬼, 變貧機只是理論上壞機率可能會增加些!
另一壞基本維修價就貴; 因為定頻機傳統冷氣佬可維, 但 變貧機就要電子佬去維, 可惜本地沒維板的人, 只有動不動就成件板換
但整體上變貧機就是慳電及控溫穩定
作者: alax 時間: 2024-3-14 18:29
本地做維修等餓死都似,貴就無人去,平就維唔到皮
又要上門一拆一裝又花時間,大匹數一個人又唔夠力抬
via HKEPC Reader for Android
作者: kanduki 時間: 2024-3-14 22:05
聽聞變頻機易壞主要係
啲人習慣咗唔用冷氣機嘅掣熄而去冧蘇底或曲架掣
而搞到燒低壓電源IC
窗口機仲有410雪種就買返410啦
啲R32機通常再深多幾吋 舊機架多數要改
仲有因為雪種可燃 裝機有高度同房間面積限制
作者: panda360 時間: 2024-3-14 22:15
原來係咁,舊年剛剛換咗變頻機,仲有係特別長,簷蓬遮唔晒,雨水打落去好嘈。
作者: chpyeung 時間: 2024-3-15 14:59
1. 其實冷氣有幾可壞, 壞咗有幾可整? (夏日炎炎壞咗都未必等得維修)
2. 要唔要用石屎台係因為重量啫, 共振就定頻機一樣會.
3. 變頻兩大優勢, 慳電和唔會忽冷忽熱.
作者: chpyeung 時間: 2024-3-15 15:01
裝機時加塊墊係機殼頂就唔會嘈.
作者: JIMillim 時間: 2024-3-16 18:09
要更正下, 變頻機唔一定慳電, 只係控制溫度更好(相比起定頻機)
作者: kwliu 時間: 2024-3-16 19:50
BLDC摩打校率比單相AC induction摩打高。
作者: 程若珍 時間: 2024-3-17 13:14
變頻機運作會時大聲時細聲 ...
作者: alax 時間: 2024-3-17 15:51
如果制冷能力相同的話,變頻冷氣長時間開既話,會比定頻省電呢個係事實
如果只開兩三個鐘 係分別不大
via HKEPC Reader for Android
作者: chpyeung 時間: 2024-3-17 16:51
如果你買唔夠匹數, 令到部機長時間都係用 full power , 咁電就唔多慳到啦, 亦都唔夠凍添,
作者: ricky1992 時間: 2024-3-17 17:11
r410a比r32安全
靜係尼點就值得揀番r410a
要再平仲可以淘寶買
作者: alax 時間: 2024-3-17 17:21
但淘寶啲窗口機伏到呢
via HKEPC Reader for Android
作者: YYTOL 時間: 2024-3-17 17:50
1. 環保雪種 (R410A v.s. R32)
隨著政府於 2020 年 1 月 1 日起完全禁止含氟氯烴的產品進口,傳統 R22 雪種冷氣機已完成歷史任務。取而代之是使用俗稱「環保雪種」的 R410A 及 R32 雪種,當中以前者較為普 及,由於兩者均不損大氣層,故較 R22 雪種環保。再仔細對比 R410A 及 R32 雪種的全球暖 化潛能值,前者為 2088,後者僅 675 (數值愈高代表對全球暖化影響愈大),R32 雪種顯然再勝一籌,而且製冷量出色,更為省電。假如你仍使用 R22 雪種冷氣機,不妨參考上列數據,換部省電環保的冷氣機,既不用為市面可能不支援 R22 雪種產品維護而煩惱,同時節省高昂電費及保護環境,一舉多得。
作者: ricky1992 時間: 2024-3-17 22:09
點解咁講?
作者: alax 時間: 2024-3-18 08:03
你上淘寶搜尋一下就知道
基本都係一啲定頻機或者假變頻機
via HKEPC Reader for Android
作者: ricky1992 時間: 2024-3-18 18:49
點知係假變頻?
作者: alax 時間: 2024-3-18 19:11
本帖最後由 alax 於 2024-3-18 19:12 編輯
呢樣要拆開/試用過先知
有啲聲稱話有變頻主板,但真唔真就唔知
剛才搜尋左一下,好似比一年前多左啲款式
via HKEPC Reader for Android
作者: aichun 時間: 2024-3-18 20:09
好似話r32嘅變頻機,要買畀定頻機大半匹嘅型號先會夠凍,令到快速降溫而達到慳電效果,唔知係咪真呢?
作者: ricky1992 時間: 2024-3-18 21:22
我諗係真嘅
因為定頻機開凍個陣一定係凍過變頻機
作者: alax 時間: 2024-3-19 18:07
係,變頻機係達到設定溫度先會降低功率
via HKEPC Reader for Android
作者: Vincent2006 時間: 2024-3-21 17:50
見e+ D機大部份都係用R32,其實對比R410A有什麼不同?
作者: aichun 時間: 2024-3-21 20:32
去谷歌下已經有答案
作者: teddybearhk 時間: 2024-3-23 11:26
開利R32一級 3/4匹 變頻現在降到$2660
作者: penthlon 時間: 2024-3-23 11:34
開利又係貼紙牌?
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: teddybearhk 時間: 2024-3-23 12:26
OEM by美的,人所共知,開利喺美芝壓縮機廠有股份
作者: YBM 時間: 2024-3-23 13:31
本帖最後由 YBM 於 2024-3-23 13:33 編輯
回覆 32# teddybearhk
Mitsubishi Heavy 三菱重工 係咪代工? WRK26MEC1 又得唔得?
睇緊格力 GWF09DB點知仲貴
General 用緊 / Hitachi 用過, 屋企人話唔夠凍
作者: teddybearhk 時間: 2024-3-23 15:12
回覆 teddybearhk
Mitsubishi Heavy 三菱重工 係咪代工? WRK26MEC1 又得唔得?
睇緊格力 GWF09DB點知仲 ...
YBM 發表於 2024-3-23 13:31
重工係美的oem,建議東豬一樣美的oem但平好多,東豬用過十分ok,個人會揀最平的開利。
作者: YBM 時間: 2024-3-23 16:18
回覆 34# teddybearhk
屋企人唔鍾意用美的
GWF09DB 咩原因24年新款就貴人1節
作者: teddybearhk 時間: 2024-3-23 16:30
上次我介紹左部惠記超平貨比大家,如果miss咗,今次部開利就唔好走鷄啦
作者: penthlon 時間: 2024-3-23 17:53
23年款啦
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: alax 時間: 2024-3-23 18:08
回覆 teddybearhk
Mitsubishi Heavy 三菱重工 係咪代工? WRK26MEC1 又得唔得?
睇緊格力 GWF09DB點知仲 ...
YBM 發表於 2024-3-23 13:31
我屋企有部General 3/4定頻機,超級凍
via HKEPC Reader for Android
作者: alax 時間: 2024-3-23 18:09
咁開利,佢哋可能唔知係美的黎
via HKEPC Reader for Android
作者: teddybearhk 時間: 2024-3-23 18:34
格力大媽搞手機生產蝕到
gg,所以要割韭菜了

作者: YBM 時間: 2024-3-24 20:53
https://www.hk01.com/%E7%A4%BE%E ... %B9%B4%E7%9C%81-755
睇完好似格力好的
作者: penthlon 時間: 2024-3-24 22:57
好似冇乜ching用過美的變頻OEM?
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: ekchk 時間: 2024-3-24 23:17
但定頻機係時有時冇,加起動同停止聲

