Board logo

標題: 激光水平儀點樣用? [打印本頁]

作者: xxmartin    時間: 2024-3-12 02:29     標題: 激光水平儀點樣用?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ghost2377    時間: 2024-3-12 07:40

本帖最後由 ghost2377 於 2024-3-12 07:41 編輯

求其放到一米上下(六七百、米一二也行),再用尺度加減數就可以啦,無架生腦力搭夠
作者: fundive    時間: 2024-3-12 08:36

貪得意平平地淘左隻98蚊兩條線既....本來打算平時整層架之類唔使度餐死,但舊野到手更加r頭唔識用........
...
xxmartin 發表於 2024-3-12 02:29


貴的意思是有升降台?市面上見到的通常有配件安裝在牆上,腳架孔或可夾在柱或板上
作者: lyjhf2006    時間: 2024-3-12 13:44

https://www.amazon.com/Leveling- ... ction/dp/B0CGM8WMLJ

淘寶買 50 左右,你買甘貴?
作者: hon829    時間: 2024-3-12 13:54

看看機身有沒有1/4"螺絲孔可上相機腳架
作者: hon829    時間: 2024-3-12 13:55

貪得意平平地淘左隻98蚊兩條線既....本來打算平時整層架之類唔使度餐死,但舊野到手更加r頭唔識用........
...
xxmartin 發表於 2024-3-12 02:29



看套餐咪送埋腳架囉
作者: ghost2377    時間: 2024-3-12 14:00

回覆 5# hon829

平水仪一般用六分牙,2分不能做到中空射地
作者: jerrychan0610    時間: 2024-3-12 14:10

回覆  hon829

平水仪一般用六分牙,2分不能做到中空射地
ghost2377 發表於 2024-3-12 14:00

六分好粗喎。
作者: ghost2377    時間: 2024-3-12 14:15

回覆 8# jerrychan0610
唔粗点係中間開个三分窿呀
作者: xxmartin    時間: 2024-3-12 19:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: xxmartin    時間: 2024-3-12 19:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Kin_2012    時間: 2024-3-12 20:04

貪得意平平地淘左隻98蚊兩條線既....本來打算平時整層架之類唔使度餐死,但舊野到手更加r頭唔識用........
...
xxmartin 發表於 2024-3-12 02:29


腳架 / 天地柱 /  吸牆虎 /  鑽牆安架 (除非其他都用唔到)

睇環境決定用邊樣
作者: ghost2377    時間: 2024-3-12 21:55

回覆 10# xxmartin


唔明你講咩用番水珠式水平呎 ????
水平呎到今時今日仲有新產品,證明仲有市場啦
兩样產品各有不同市場、用法
作者: HK2046    時間: 2024-3-13 02:19

本帖最後由 HK2046 於 2024-3-12 18:23 編輯

水平儀記得買有埋小型三腳調節腳架的
否則死路一條

我見到推廣賣70蚊就買咗綠色呢舊嘢返嚟
發個冇根腳架
咁你要調教幾個mm高低
你就頭痕啦


[attach]2414503[/attach]

水平升降台不要買
因會沃來沃去的固定不到

[attach]2414504[/attach]
作者: xxmartin    時間: 2024-3-13 03:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: garnett_v    時間: 2024-3-13 13:45

回覆  ghost2377


    咁不如用番水珠式水平呎
xxmartin 發表於 2024-3-12 19:31


如果你個情況應用許可其實絕對可以
作者: garnett_v    時間: 2024-3-13 13:46

腳架架高係其中一個方法, 但唔係唯一
微調底座係其他一個較水平方法, 但例如要用腳架又未必岩用

工具係死ge, 人係活的, 工具只係幫助大家
作者: liyee    時間: 2024-3-13 14:31

回覆  HK2046


    我呢個有我都後悔.....成座野太大舊,除左射上天花可能真係有d用之外(可能有生之年用一 ...
xxmartin 發表於 2024-3-13 03:19


系噶……
我早排自己裝修,都買咗好多一次性工具
作者: pacificrim    時間: 2024-3-13 18:21

看套餐咪送埋腳架囉
hon829 發表於 2024-3-12 13:55


其實淘仔d 套餐寫得好清楚包乜唔包乜
最緊要買個個清楚自己要乜
作者: pacificrim    時間: 2024-3-13 18:24

回覆  HK2046


    我呢個有我都後悔.....成座野太大舊,除左射上天花可能真係有d用之外(可能有生之年用一 ...
xxmartin 發表於 2024-3-13 03:19


你隻野有兩線, 想要幾細隻? 而且人地介紹應該有體積

或者換過角度問, 你想要件工具黎做乜先
作者: HK2046    時間: 2024-3-14 01:07

回覆  HK2046


    我呢個有我都後悔.....成座野太大舊,除左射上天花可能真係有d用之外(可能有生之年用一 ...
xxmartin 發表於 2024-3-12 19:19



我買咗都未用過
都係用水平尺
作者: kaxman    時間: 2024-3-14 10:11

原來側仲平過淘寶,仲要細件好用咁多
xxmartin 發表於 12-3-2024 19:32


佢嗰價美金喎!!
作者: HK2046    時間: 2024-3-14 23:29

佢嗰價美金喎!!
kaxman 發表於 2024-3-14 02:11





有錢人使慣美金
我哋呢邊埋百零蚊人仔

唔通買到日本生產嘅水平儀
都係中國製造





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2