Board logo

標題: [操作疑難] Macbook 火牛問題 [打印本頁]

作者: big_nature    時間: 2024-2-25 10:42     標題: Macbook 火牛問題

本帖最後由 big_nature 於 2024-2-25 11:00 編輯

家人由外地回港漏左帶電腦火牛,
係TypeC>>TypeC電源.
我家有一部稍舊的Macbook.
舊火牛可否換個轉插變TypeC?
或要買個新牛?
唔該各位先。

[attach]2412468[/attach]
作者: rhino    時間: 2024-2-25 14:12

只係見過 usb-c to magsafe 2 線或插頭, 調返轉嘅就未見過
作者: funfunhk    時間: 2024-2-25 14:34

用個65W或以上PD牛 加TypeC to TypeC線去充.
這些應該每個屋企都有;唔使買吖?
作者: Miipp    時間: 2024-2-25 14:39

普通 type c PD 牛都無隻?

我部 thinkpad 可以用到手支的 ~20W PD 牛供電
作者: vtrchan    時間: 2024-2-26 08:39

只係見過 usb-c to magsafe 2 線或插頭, 調返轉嘅就未見過
rhino 發表於 2024-2-25 14:12

應該無65W都得, 慢慢充囉。
作者: Jip仔    時間: 2024-2-26 08:53

買轉接頭隨時貴過一隻普通PD牛
作者: big_nature    時間: 2024-2-26 09:15

多謝各位寶貴意見。

家人有帶電話充電器,
都係C to C,
蘋果職員話可以唔使買
可以代用住先,但要充耐D。
都係頂2星期度。
咁就不用買多個充電器。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2