標題: [操作疑難] 個面制甩左, 啪唔返入去 [打印本頁]
作者: rebmup 時間: 2024-2-24 15:27 標題: 個面制甩左, 啪唔返入去
本帖最後由 rebmup 於 2024-2-24 15:30 編輯
[attach]2412420[/attach]
[attach]2412421[/attach]
啪返入去會再甩, 好鬆 !
應該換個面制定底?定底面都要換 ?
作者: wyhui5124 時間: 2024-2-24 16:06
呢款制拍得多就會咁,係個面板倒扣斷咗,自己想方法痴番上去就得,例如:雙面膠紙,Blu Tack,熱熔膠等等
痴好之後,最好撳中間位黎開關(唔好撳角落位),咁就唔會再跌番出黎
作者: rebmup 時間: 2024-3-11 08:25
thanks
