Board logo

標題: [操作疑難] 個面制甩左, 啪唔返入去 [打印本頁]

作者: rebmup    時間: 2024-2-24 15:27     標題: 個面制甩左, 啪唔返入去

本帖最後由 rebmup 於 2024-2-24 15:30 編輯

[attach]2412420[/attach]

[attach]2412421[/attach]

啪返入去會再甩, 好鬆 !

應該換個面制定底?定底面都要換 ?
作者: wyhui5124    時間: 2024-2-24 16:06

呢款制拍得多就會咁,係個面板倒扣斷咗,自己想方法痴番上去就得,例如:雙面膠紙,Blu Tack,熱熔膠等等

痴好之後,最好撳中間位黎開關(唔好撳角落位),咁就唔會再跌番出黎
作者: rebmup    時間: 2024-3-11 08:25

thanks





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2