Board logo

標題: 橡膠木指接板 [打印本頁]

作者: bassfranky    時間: 2024-2-16 18:37     標題: 橡膠木指接板

TB咸魚有好多,唔知香港有無地方可以買到呢
作者: HK2046    時間: 2024-2-16 23:01

請問師兄要啲馬來西亞橡膠木整乜嘢呢
作者: bassfranky    時間: 2024-2-17 09:16

請問師兄要啲馬來西亞橡膠木整乜嘢呢
HK2046 發表於 2024-2-16 23:01



    想揾塊1200 x 600 x 20咁上下做書枱面板
作者: HK2046    時間: 2024-2-17 12:06

回覆 3# bassfranky


    淘寶應該平過香港
作者: Kin_2012    時間: 2024-2-17 13:01

回覆  bassfranky


    淘寶應該平過香港
HK2046 發表於 2024-2-17 12:06


淘寶訂大板,最煩係運輸好易出事
作者: bassfranky    時間: 2024-2-17 13:46

TB一塊二百幾可能重60kg咁上下,一劏四落嚟運費又係二百幾,所以睇下香港有無,差唔多不如香港買費事運來運去,如果真係無嘅話睇吓邊度搵塊樺木板算
作者: ghost2377    時間: 2024-2-17 22:14

回覆 6# bassfranky

樺木板我係香港都揾唔到,結果淘,兩張六分四八尺+一張四分四八尺連運盛惠1830人仔,路邊交收
作者: bassfranky    時間: 2024-2-17 23:09

回覆  bassfranky

樺木板我係香港都揾唔到,結果淘,兩張六分四八尺+一張四分四八尺連運盛惠1830人仔,路 ...
ghost2377 發表於 2024-2-17 22:14



    剛搵到香港有但4x8 24mm要一千蚊
作者: ghost2377    時間: 2024-2-18 01:09

回覆 8# bassfranky

可以分享下賣家嗎?
作者: bassfranky    時間: 2024-2-18 14:41

回覆  bassfranky

可以分享下賣家嗎?
ghost2377 發表於 2024-2-18 01:09


同生木業
作者: ghost2377    時間: 2024-2-18 18:24

回覆 10# bassfranky

THANKS
作者: HK2046    時間: 2024-2-18 21:27

回覆  bassfranky

樺木板我係香港都揾唔到,結果淘,兩張六分四八尺+一張四分四八尺連運盛惠1830人仔,路 ...
ghost2377 發表於 2024-2-17 14:14




連運1830人仔
兩塊六分
一塊四分4x8呎

計佢100蚊運費一塊
即係你啲板接近500蚊一塊好貴


參考{我運300呎磚都係350蚊運費}
作者: Kin_2012    時間: 2024-2-18 21:30

回覆  bassfranky

樺木板我係香港都揾唔到,結果淘,兩張六分四八尺+一張四分四八尺連運盛惠1830人仔,路 ...
ghost2377 發表於 2024-2-17 22:14


黃河好似一直都有
作者: Kin_2012    時間: 2024-2-18 21:32

連運1830人仔
兩塊六分
一塊四分4x8呎

計佢100蚊運費一塊
即係你啲板接近500蚊一塊好貴


參考{我運30 ...
HK2046 發表於 2024-2-18 21:27


樺木板一直都貴

六分印尼細芯都 3百幾。。。
作者: ghost2377    時間: 2024-2-18 22:11

本帖最後由 ghost2377 於 2024-2-18 22:16 編輯

回覆 13# Kin_2012

黃河無呀!我帶埋件碎料去問前台,佢叫師父帶我行一圈之後話無
作者: ghost2377    時間: 2024-2-18 22:16

本帖最後由 ghost2377 於 2024-2-18 22:18 編輯

回覆 12# HK2046
板唔貴呀375同280咋
100KG物流收我800蚊人仔運費呀陰公
作者: Kin_2012    時間: 2024-2-18 22:36

回覆  Kin_2012

黃河無呀!我帶埋件碎料去問前台,佢叫師父帶我行一圈之後話無 ...
ghost2377 發表於 2024-2-18 22:11


大益都有,  黃河唔賣? 定果日阿師傅心情唔好... ?
作者: Kin_2012    時間: 2024-2-18 22:37

本帖最後由 Kin_2012 於 2024-2-18 22:39 編輯
回覆  HK2046
板唔貴呀375同280咋
100KG物流收我800蚊人仔運費呀陰公
ghost2377 發表於 2024-2-18 22:16


375 就人仔都抵, 面靚邊靚, 唔貼膠板唔封邊。

800人仔包上樓呀 ? 應該收貴左。。。
作者: ghost2377    時間: 2024-2-19 01:00

375 就人仔都抵, 面靚邊靚, 唔貼膠板唔封邊。

800人仔包上樓呀 ? 應該收貴左。。。 ...
Kin_2012 發表於 2024-2-18 22:37


無錯,我看中就它的邊,層層分明
作者: HK2046    時間: 2024-2-19 16:34

本帖最後由 HK2046 於 2024-2-19 08:37 編輯
回覆  HK2046
板唔貴呀375同280咋
100KG物流收我800蚊人仔運費呀陰公
ghost2377 發表於 2024-2-18 14:16



100KG物流收我800蚊人仔運費

咁樣畀人呃
用點對點都未使咁貴

不如用師兄教路的 [金宏物流]
-------------------

{原來包上樓
你咁水皮呀三塊木板我自己上咗九塊  }
不過架𨋢入唔到要戒到六尺半

我喺細嗰間大益
買大心六分板都係200蚊一張
作者: ghost2377    時間: 2024-2-19 16:42

回覆 20# HK2046

呃就唔講得,比某些物流貴D啫
內運去私集要280蚊,私集運港要609蚊,計埋算平左D嘅
作者: Kin_2012    時間: 2024-2-19 19:15

無錯,我看中就它的邊,層層分明
ghost2377 發表於 2024-2-19 01:00


最後收貨對唔對辦?

搵緊平物流訂落黎都有著數
作者: Kin_2012    時間: 2024-2-19 19:16

100KG物流收我800蚊人仔運費

咁樣畀人呃
用點對點都未使咁貴

不如用師兄教路的 [金宏物流]
---------- ...
HK2046 發表於 2024-2-19 16:34


細芯重大芯板好多
作者: ghost2377    時間: 2024-2-19 20:09

回覆 22# Kin_2012

对板,前後買左三次了
作者: bassfranky    時間: 2024-2-19 20:29

回覆  HK2046

呃就唔講得,比某些物流貴D啫
內運去私集要280蚊,私集運港要609蚊,計埋算平左D嘅:titte ...
ghost2377 發表於 2024-2-19 16:42


師兄用邊間私集運港609蚊,我平時大嘢用版主介紹嗰計一計都要709蚊
作者: ghost2377    時間: 2024-2-19 20:50

回覆 25# bassfranky

微集X世代,工業區上門
作者: bassfranky    時間: 2024-2-19 20:52

回覆  bassfranky

微集X世代,工業區上門
ghost2377 發表於 2024-2-19 20:50



    Thanks
作者: Kin_2012    時間: 2024-2-19 23:21

回覆  Kin_2012

对板,前後買左三次了
ghost2377 發表於 2024-2-19 20:09


邊間店, 等我下次又訂。

原過要搵間好物流先





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2