標題: 15A IEC 13/14 插頭 [打印本頁]
作者: wongkm33 時間: 2024-1-29 12:04 標題: 15A IEC 13/14 插頭
這種插頭終於在鴨寮街搵到,非常貴,被斬到一頸血
原帖在這裡:https://www.hkepc.com/forum/view ... ;page=3#pid41971524
買咗2個,做了2條線
[attach]2409062[/attach]
插頭孔只能入1.5mm2線,應付一般電磁爐用電夠了。
[attach]2409063[/attach]
作者: raymondchan338 時間: 2024-1-29 15:13
你少玩Server野姐!我以前做IT Support都唔知用幾多。
via HKEPC Reader for Android
作者: AC360 時間: 2024-1-29 15:29
收你幾錢一個?
作者: O人 時間: 2024-1-29 15:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Aÿ 時間: 2024-1-29 16:32
然後當然方腳fuse本身用13A
作者: O人 時間: 2024-1-29 17:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wongkm33 時間: 2024-1-29 17:44
收hk$98/1個
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: C9_1 時間: 2024-1-29 18:36
冇IEC LOCK全部掉曬啦XDDDDDDD
作者: hktvro 時間: 2024-1-29 19:20
瑞士尾插 玩音响diy多 係貴小小 但九十八就.....

