Board logo

標題: 15A IEC 13/14 插頭 [打印本頁]

作者: wongkm33    時間: 2024-1-29 12:04     標題: 15A IEC 13/14 插頭

這種插頭終於在鴨寮街搵到,非常貴,被斬到一頸血
原帖在這裡:https://www.hkepc.com/forum/view ... ;page=3#pid41971524
買咗2個,做了2條線
[attach]2409062[/attach]
插頭孔只能入1.5mm2線,應付一般電磁爐用電夠了。
[attach]2409063[/attach]
作者: raymondchan338    時間: 2024-1-29 15:13

你少玩Server野姐!我以前做IT Support都唔知用幾多。

via HKEPC Reader for Android
作者: AC360    時間: 2024-1-29 15:29

這種插頭終於在鴨寮街搵到,非常貴,被斬到一頸血
原帖在這裡:
買咗2個,做了2條線

插頭孔只能入1.5mm2線 ...
wongkm33 發表於 2024-1-29 12:04

收你幾錢一個?
作者: O人    時間: 2024-1-29 15:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Aÿ    時間: 2024-1-29 16:32

15A 用方腳?唔用圓腳等出事...
O人 發表於 2024-1-29 15:57


然後當然方腳fuse本身用13A
作者: O人    時間: 2024-1-29 17:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wongkm33    時間: 2024-1-29 17:44

收你幾錢一個?
AC360 發表於 2024-1-29 15:29

收hk$98/1個

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: C9_1    時間: 2024-1-29 18:36

你少玩Server野姐!我以前做IT Support都唔知用幾多。

via HKEPC Reader for Android
raymondchan338 發表於 2024-1-29 15:13



      冇IEC LOCK全部掉曬啦XDDDDDDD
作者: hktvro    時間: 2024-1-29 19:20

瑞士尾插  玩音响diy多   係貴小小 但九十八就.....





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2