作者: HAKAIDER 時間: 2024-1-6 19:02 標題: DC電辣雞一問...........
想買支DC電辣雞, 要可調温同有LCD 顯示
只係諗住旱下耳機線同調温燒膠旱做d少維修用
但見淘寳果d TS101 / T12 行PD 3.0 火牛果d 都要RMB 3XX
之後見 "新白光" 有支行12v~24v DC 火牛嘅T12 只需要RMB 69.9
本身屋企又有隻可調式火牛出到24v 3A
如果唔執着要用PD 3.0 外置電源去拖DC電辣雞
係咪買依支就可以..............?
作者: wildcat2005 時間: 2024-1-6 21:31
回覆 1# HAKAIDER
如果唔係一定要PD牛做電源,其實插DC24V牛仲好平好多,買支T12夠用.
作者: HAKAIDER 時間: 2024-1-6 21:43
Thanks~
估唔到個USB-C 同PD 支援會貴噤多
作者: hon829 時間: 2024-1-7 00:26
論性價比一定係T12系列
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2684338
最好係用小菜手柄配翻原廠咀(什或二手都好)
https://item.taobao.com/item.htm ... .732.3d385886PWnyvj
作者: yesau 時間: 2024-1-7 00:57
本帖最後由 yesau 於 2024-1-7 01:21 編輯
呢支 新白光" 入面做工麻麻,銲咀成接觸不良,同一隻改良版 DC/PD 兩用 騙多多賣緊7X
[attach]2405775[/attach]
呢期最多人買正點電子 T80/T80P , 15X-17X 人仔直接食PD 唔世另外再搵12-24V 火牛
[attach]2405776[/attach]
作者: 雲一0一 時間: 2024-1-7 01:25
插住粒PD誘騙頭用緊
作者: HAKAIDER 時間: 2024-1-7 17:13
樓上各位 Thanks~~~
作者: 水木日 時間: 2024-1-7 18:40
我都見到有人介紹T80/T80P
我都想問有無ching用過哩支嘢有咩comment,用唔用得過
[youtube]https://youtu.be/HIVK3Vgnyxs?si=bgg5dOp-moqNCn0g[/youtube]
作者: Hippo 時間: 2024-1-7 20:03
T12 其實可以用 16V, 19V notebook 牛 雖然唔 full power, 不過如果唔係焊好大舊既零件都好夠用
作者: HAKAIDER 時間: 2024-1-7 21:13
無錯~~~
我想買行DC 插嘅辣雞就係因為除在可調式火牛外
屋企仲有兩隻19V notebook 牛
作者: 風十三 時間: 2024-1-8 10:17
我用過兩支,都好快壞,顯示屏。
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: Ian_Seabourne 時間: 2024-1-8 14:38
我只用扭 VR "牛肉版"T12透明手柄。
國產T12嘴同Hakko T12 會有不同電阻,以致出不同溫度。
所以除非用返原廠嘴,用Hakko嘴就出唔返所示溫度。
用起來夠溶錫就係夠熱...
作者: user369 時間: 2024-1-8 16:34
剛好想買, 是新版本易壞嗎?
thanks.
作者: Miipp 時間: 2024-1-8 17:16
T80 望落幾吸引
作者: Miipp 時間: 2024-1-8 17:26
PD/QC 電源的雞方便直接用尿袋街外用
作者: Ian_Seabourne 時間: 2024-1-8 17:47
24V 輸入的,加條 PD 20V 誘騙線咪一樣。
壞邊樣可以換邊樣。
(除非店主=廠家。過了保用仍然可以收費維修換零件... 則例外)
作者: user369 時間: 2024-1-8 17:54
本帖最後由 user369 於 2024-1-8 18:14 編輯
[url=【淘宝】https://m.tb.cn/h.5oye8MCQSj93nuY?tk=TQifWhlpvsE CZ3457 「PD245烙铁 L245烙铁 便携焊笔 USB烙铁 便携烙铁 L245P笔式烙铁」
https://m.tb.cn/h.5oye8MCQSj93nuY?tk=TQifWhlpvsE
点击链接直接打开 或者 淘宝搜索直接打开][/url] 這枝用改裝245 頭的, 比T12 好嗎 ?
via HKEPC Reader for Android
作者: wildcat2005 時間: 2024-1-8 19:14
回覆 15# Miipp
出街做嘢我用Gas雞,通常維修焊幾下就收工.
作者: Miipp 時間: 2024-1-8 20:46
開工野幾多件少事,屋企野萬用就最好
作者: jerrychan0610 時間: 2024-1-9 09:23
之前買過一支牛內板(無LCD), 用咗10年仲健在.
後來買咗支有LCD, 用2年,仲好好用.
仲有JBC245可以選擇, 升溫比T12快好多.
作者: holyAS 時間: 2024-1-9 11:09
我換左用電蕊, 平時做野袋多一排電出去就得. 之前用gas版, 要帶住支gas走圍走仲要登記...
作者: Ian_Seabourne 時間: 2024-1-9 11:30
用過 Iroda 也用過 Kotelyzer。
唔知點解某天開始會入滿氣,撻火花甚至俾明火都點唔著。之後無再用 Gas 雞。
有無有經驗用家知道預到咁嘅情況點解救?
先謝。
作者: wyhui5124 時間: 2024-1-9 11:58
N年前都用過一支gas雞,唔記得咩牌子,又係用到某天就點唔著,其實都只係用咗幾十次,之後就掉咗,亦都唔會再買gas雞

作者: wildcat2005 時間: 2024-1-9 14:05
我只用Kotelyzer小型要點明火嗰支,用過電撻嗰啲好快壞唔建議買,
通常著唔到都係支雞用得耐個過濾器塞塞地,我經驗係點嗰時鬆開前面辣雞咀2圈就著到.
作者: holyAS 時間: 2024-1-11 22:17
我果支I字頭原理好似打火機咁用打火石, 不過d gas走得好快

作者: Offer 時間: 2024-1-12 07:53
咸魚有JBC C210用DC的应該好方便
作者: m92fshing 時間: 2024-1-14 09:48
我都有支T80, 用尿袋就可以供電,幾秒就上到設定溫度,的確係方便
[attach]2406659[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: DanielHO 時間: 2024-1-14 10:11
用緊TS101一年多 應該支支插PD都差唔多 尿袋出到65W 45W 升溫好快 出街方便
作者: vtrchan 時間: 2024-1-14 16:53
如果無大陸支付寶俾唔俾到錢?

