Board logo

標題: [操作疑難] 有無人買過強化玻璃鋪書台? [打印本頁]

作者: xxmartin    時間: 2023-12-20 12:43     標題: 有無人買過強化玻璃鋪書台?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 風十三    時間: 2023-12-20 13:17

細細塊就買過,泡綿再加泡泡紙包圍再加紙皮。
收到係安全無爆。
但大塊就真係唔知佢點包裝寄出。
作者: liyee    時間: 2023-12-20 13:37

我指既(又)係淘x
見佢話破損包賠、國內又免運費,又有菜鳥(未用過)
其實運黎香港代收點前係咪都計破損包 ...
xxmartin 發表於 2023-12-20 12:43



    問下佢點樣包裝,最好有實物畀你睇,(爆咗點樣賠法?)

我的 花瓶 運落嚟都冇爆,(話爆左重新發過嚟)
作者: fundive    時間: 2023-12-20 13:56

我指既(又)係淘x
見佢話破損包賠、國內又免運費,又有菜鳥(未用過)
其實運黎香港代收點前係咪都計破損包 ...
xxmartin 發表於 2023-12-20 12:43


呢D一定係直運到香港, 收貨時當面check,唔係爛左冇得賠
作者: liyee    時間: 2023-12-20 17:50

回覆 1# xxmartin

信心保證

你可以同店鋪溝通溝通……

[attach]2403343[/attach]


via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: xxmartin    時間: 2023-12-20 18:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: liyee    時間: 2023-12-20 18:26

地址私集咪得囉,

私集落到香港爆咗,你咪影相同店鋪講囉,
佢點知邊個 路k純 嗻?
作者: liyee    時間: 2023-12-20 18:27

本帖最後由 liyee 於 2023-12-20 18:31 編輯

一係上去大陸提貨

有冇講點樣賠法?

你唔好同佢講話寄香港嘛

而家你黃左,搵過第二間店鋪啦
作者: ghost2377    時間: 2023-12-20 18:51

回覆 6# xxmartin


唔知咩貨色?
反正問開唔問埋?白玻、超白玻、水晶玻?
仲有車咩邊?45度邊仔、元边、大斜边?書枱如果須要枕手工作建議20mm大斜边最理想
四角呢?滑角、小圓角、大銀角?明角有枱面用小圓角,無枱面/突出枱面用大銀角好,大銀角逐個計錢
作者: xxmartin    時間: 2023-12-21 00:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Q-Q    時間: 2023-12-21 01:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jk1399    時間: 2023-12-21 01:23

一係上去大陸提貨

有冇講點樣賠法?

你唔好同佢講話寄香港嘛

而家你黃左,搵過第二間店鋪啦 ...
liyee 發表於 2023-12-20 18:27

咁叫"黃左"
商家賣塊玻璃, 知你係香港人, 故意寄塊爛的比你?
有無諗多左
作者: liyee    時間: 2023-12-21 08:09

回覆  liyee


    好多年無上過去,依家深圳邊到代收方便?九龍區出發
xxmartin 發表於 2023-12-21 00:11

N年前,私集冇咁普遍嗰陣時,我都係上去攞
今年佢搬咗新地點……

東帆  福田區
[attach]2403415[/attach]


羅湖區
[attach]2403416[/attach]

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: liyee    時間: 2023-12-21 08:24

咁叫"黃左"
商家賣塊玻璃, 知你係香港人, 故意寄塊爛的比你?
有無諗多左
jk1399 發表於 2023-12-21 01:23

佢只係包大陸段安全,見你留言話轉運倉去香港,賠償問題你估會點?
作者: YYTOL    時間: 2023-12-21 09:24

我指既(又)係淘x
見佢話破損包賠、國內又免運費,又有菜鳥(未用過)
其實運黎香港代收點前係咪都計破損包 ...
xxmartin 發表於 2023-12-20 12:43


用緊呢隻防蚊拉門 (只係做窗位)可以防蚊飛入!
作者: Q-Q    時間: 2023-12-21 09:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: liyee    時間: 2023-12-21 11:48

負責既店一見集倉就彈你鐘唔賣,大塊玻璃有爛一定上面快遞同集運商互推
有好多集運直接拒收(我買半身鏡都 ...
Q-Q 發表於 2023-12-21 09:44

塊鏡之後有冇再買過?

我之前買咗4塊合1,包得好穩陣,點掟都唔會爆果種
[attach]2403436[/attach]


合埋就變咗呢塊全身鏡
[attach]2403437[/attach]


via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: Auk    時間: 2023-12-21 13:36

本帖最後由 Auk 於 2023-12-21 13:38 編輯

啱啱淘咗個浴室鏡櫃落嚟, 賣家問我打唔打木架, 一時心急想集齊其他嘢走, 就由佢打啦, 結果尋日比集運費(官集), 發現運費同木架費加埋貴過個鏡櫃
宜家落緊嚟, 就算嚟到唔爛都覺得唔抵deal了
呢個case 比你參考吓
作者: Q-Q    時間: 2023-12-21 15:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Q-Q    時間: 2023-12-21 15:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: xxmartin    時間: 2023-12-21 16:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: xxmartin    時間: 2023-12-21 16:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 淼林焱    時間: 2023-12-21 17:08

本帖最後由 淼林焱 於 2023-12-21 17:22 編輯
佢只係包大陸段安全,見你留言話轉運倉去香港,賠償問題你估會點?
liyee 發表於 2023-12-21 08:24


如果賣家佢又無直運香港   
破損包賠 係只包國內 好正常呀
因為去到集運倉張單已標簽收
作者: 淼林焱    時間: 2023-12-21 17:18

本帖最後由 淼林焱 於 2023-12-21 17:22 編輯

起樓下買塊普通玻璃用米算囉,我屋企櫃面用左幾十年只係崩左少少但仲用到

強化玻璃
等你下個post投訴質量差用用吓自爆 或者 破損唔包運香港段
作者: liyee    時間: 2023-12-21 17:50

如果一間店鋪正經做生意,如有破損,一般都會補發給你的
(遇啱黑店除外)

有一次這店鋪將太陽能燈 底殼 直接擺上玻璃面,有什麼辦法唔爆?

聯絡佢之后,二話不說即寄過一塊太陽能板給我

[attach]2403513[/attach]


[attach]2403514[/attach]


[attach]2403515[/attach]

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: liyee    時間: 2023-12-21 18:00

回覆  liyee


    如果搵d免體積重既集運,依家係咪都係點對點?定係有更好?(上年運過膠摺門連細件野共2 ...
xxmartin 發表於 2023-12-21 16:41

( . 對 . )我未用過,但係 嘗試參考佢嘅計算方法,收費比較高好多,

你可以用下佢嘅算法,結果係點?



東帆嗰啲資料係 自己 上去攞
作者: jk1399    時間: 2023-12-21 18:28

佢只係包大陸段安全,見你留言話轉運倉去香港,賠償問題你估會點?
liyee 發表於 2023-12-21 08:24



    無點, 爛左當自己黑仔, 係有風險

有D人淘寶買部電視, 幾千人仔, 收到貨, 一開箱爆MON, 可以點
作者: Q-Q    時間: 2023-12-21 21:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 淼林焱    時間: 2023-12-21 22:06

本帖最後由 淼林焱 於 2023-12-21 22:08 編輯
貴野會揀狗東自營或者有本地退既淘仔
係貴D,但有留退路
Q-Q 發表於 2023-12-21 21:34


叫賣家寄順X貨到付款又得唔得呢?
咁可以收貨時check貨,有問題拒收
不過強化玻璃舖枱面其實都係嘥氣
一撞親邊或角就成塊爆
用普通玻璃反而仲com
作者: liyee    時間: 2023-12-21 23:13

叫賣家寄順X貨到付款又得唔得呢?
咁可以收貨時check貨,有問題拒收
不過強化玻璃舖枱面其實都係嘥氣
一 ...
淼林焱 發表於 2023-12-21 22:06

你有冇去過順豐攞貨?

順豐慣性你簽收咗先至攞貨畀你,再先至驗貨……

(嗰陣你都俾咗錢,簽收咗啦)
作者: Q-Q    時間: 2023-12-22 00:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jk1399    時間: 2023-12-22 03:05

本帖最後由 jk1399 於 2023-12-22 03:07 編輯
無點, 爛左當自己黑仔, 係有風險

有D人淘寶買部電視, 幾千人仔, 收到貨, 一開箱爆MON, 可以點 ...
jk1399 發表於 2023-12-21 18:28


21年見到一個開箱淘寶買電視既神POST...
題目叫 "忍唔住入手小米紅米70寸。。。 "

準備開箱


好巨型,兩個人先搬到上樓梯




冇打木架,希望冇穿冇爛


一攞起幅紙皮一看,真係爆Mon,心情直插谷底


作者: xxmartin    時間: 2023-12-22 04:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: xxmartin    時間: 2023-12-22 04:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: YYTOL    時間: 2023-12-22 14:13

回覆  YYTOL


    我打算裝係門關入廳既位,一般易唔易拉?(例如單手會唔會上下拉力唔平均?)
拉埋之後, ...
xxmartin 發表於 2023-12-21 16:38



我造窗高度不同未必作凖!

一般易唔易拉?易拉! 有得調較鬆緊
拉埋之後,上下邊位有無縫會比蟲飛到入黎? 不會比蟲飛到入黎
地下路軌垃圾掃唔掃到出黎?下路軌貼地安裝不會有垃圾

你要問吓集運同自提点有冇長度限制? 你造門高度應該有兩米高, 有些集運當超長!
作者: Kin_2012    時間: 2023-12-25 18:03

我指既(又)係淘x
見佢話破損包賠、國內又免運費,又有菜鳥(未用過)
其實運黎香港代收點前係咪都計破損包 ...
xxmartin 發表於 2023-12-20 12:43


唔好話強化玻璃鋪書台, 木書台大張都好易有崩花, 咁多年都無咩改變過。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2