Board logo

標題: 3芯軟線 (1.5mm) [打印本頁]

作者: Yuejing    時間: 2023-11-30 18:05     標題: 3芯軟線 (1.5mm)

請問 SSP 1.5mm 一碼大約要多少錢? (沒有要求,只是給電磁爐拖把用)


p.s. 本想在我家附近的五金舖買。 舖頭肥婆報價:一碼$20,兩碼 $30, 插頭 $15。 Ok, 我就要兩碼。 當她剪線時,我快眼一看 :  "Tai Ping  1.25mm x 3C"  

我問肥婆:「我要的是1.5mm,為何電線是 1.25mm?」  肥婆就說:「1.25,  1.5 是一樣。沒問題」 「既然是一樣,你給我1.5mm吧」   肥婆:「好! 1.5mm 兩碼 $50。 」
作者: vtrchan    時間: 2023-11-30 18:13

又話"1.25,  1.5 是一樣。", 價錢都唔同啦~
作者: 1個閒人    時間: 2023-11-30 18:26

老闆, 你又話一樣....
作者: 淼林焱    時間: 2023-11-30 20:58

本帖最後由 淼林焱 於 2023-11-30 20:59 編輯

我反而想知樓主你點同佢講唔要
定係硬食左?但睇你問得鴨記幾錢又唔似喎
作者: atukowing    時間: 2023-12-1 12:37

佢未訓醒?
作者: Yuejing    時間: 2023-12-1 13:09

我反而想知樓主你點同佢講唔要
定係硬食左?但睇你問得鴨記幾錢又唔似喎 ...
淼林焱 發表於 2023-11-30 20:58


我說 1.5mm 兩碼 $50 太貴,我去深水埗買算了
作者: gamebridgese    時間: 2023-12-1 13:19

本帖最後由 gamebridgese 於 2023-12-1 13:26 編輯

我上1-2個星期深水埗買  每尺4蚊 不過最少要買6尺


PS 你計埋車費時間 可能都唔差得遠
      不過我會問附付另外1間5金舖   
      唔老實嘅舖頭幾平我都唔會去
作者: kjky    時間: 2023-12-1 13:23

for 電磁爐拖把最好用 2.5mm 啦,電線閒閒地用 30 年以上,唔好慳
作者: Kin_2012    時間: 2023-12-1 13:24

請問 SSP 1.5mm 一碼大約要多少錢? (沒有要求,只是給電磁爐拖把用)


p.s. 本想在我家附近的五金舖買。 ...
Yuejing 發表於 2023-11-30 18:05


一係去利民
作者: Kin_2012    時間: 2023-12-1 13:25

我上1-2個星期深水埗買  每尺4蚊 不過最少要買6尺
gamebridgese 發表於 2023-12-1 13:19


街邊檔?  定好細的婆仔檔 ?
作者: gamebridgese    時間: 2023-12-1 13:27

街邊檔?  定好細的婆仔檔 ?
Kin_2012 發表於 2023-12-1 13:25



鴨記 2邊D5金舖
作者: 人中之龍    時間: 2023-12-1 13:35

13A插頭最少都要用豐業牌先掂,鴨記除左hi-fi grade外,已經無乜靚插頭買到
作者: Kin_2012    時間: 2023-12-1 13:38

13A插頭最少都要用豐業牌先掂,鴨記除左hi-fi grade外,已經無乜靚插頭買到
人中之龍 發表於 2023-12-1 13:35



覺得施耐德好少少...

豐業越出越衰
作者: 人中之龍    時間: 2023-12-1 13:45

覺得施耐德好少少...

豐業越出越衰
Kin_2012 發表於 2023-12-1 01:38 PM


我用開呢隻豐業,貪佢大按制,方便開關
作者: 人中之龍    時間: 2023-12-1 14:01

本帖最後由 人中之龍 於 2023-12-1 14:08 編輯
覺得施耐德好少少...

豐業越出越衰
Kin_2012 發表於 2023-12-1 01:38 PM


施耐德都OK的,但衰在無大開關的model,同埋貴價電器,我用MK Duraplug 13A插頭,有兩隻Made in England,用落PC到,差不多30年了,如果唔介意用橙色既,華輝有售,當然貴過豐業/施耐德一節,我喜歡黑色既,唯有係RS到買
作者: Kin_2012    時間: 2023-12-1 14:18

施耐德都OK的,但衰在無大開關的model,同埋貴價電器,我用MK Duraplug 13A插頭,有兩隻Made in England ...
人中之龍 發表於 2023-12-1 14:01


MK 紅我之前係 RS  買落, 仲有一盒未用晒, 主要都係比 AV 用。

普通電器都係施耐德, 插制我好少要按制, 因為今時今日我電器都要 standby 多, 唔 standby 又唔需要關。按制插唯一比較有用係駁充電器 (本身無開關)

按制插你駁咩多?
作者: 人中之龍    時間: 2023-12-1 15:55

MK 紅我之前係 RS  買落, 仲有一盒未用晒, 主要都係比 AV 用。

普通電器都係施耐德, 插制我好少要按制 ...
Kin_2012 發表於 2023-12-1 02:18 PM


主要是廚房用具,小電器,過幾年就換新,順手換埋插頭
作者: kwliu    時間: 2023-12-1 20:54

如果唔係長線點解唔同電腦常用IEC power cord, 剪咗條尾用,公司應該大把,問IT實有。
作者: dcc2000    時間: 2023-12-2 01:56

原裝英國產嘅MK、duraplug 13A插頭、拖板之類, 距今應該只少有二、三十年以上歷史了, 橙色呢隻MK大概係1989年左右買嘅, 印象中當時嘅價錢超過$200。白色呢隻duraplug都超過廿年, 當時價錢亦係$200以上。

華輝之前都有唔少MK/duraplug產品(馬來西亞產), 不過近年似乎都冇再入貨了, 一般用家未必願意畀咁嘅價錢買隻插頭, 但設計及用料, 淨係佢一體式插腳fuse座嘅設計, 已經唔係十零廿蚊嗰d貨色可以媲美。好多時燒牆蘇, 亦係fuse座過熱導至, 真係要多很謝英國佬嘅環型電路設計, 因為用32A MCB, 所以 “必須” 喺插頭加粒fuse作為保護供電電路嘅其中一位成員, 以免牆蘇過載。

[attach]2400159[/attach]
[attach]2400160[/attach]
[attach]2400161[/attach]
[attach]2400162[/attach]
[attach]2400165[/attach]
[attach]2400166[/attach]
[attach]2400163[/attach]
[attach]2400164[/attach]
[attach]2400171[/attach]
[attach]2400167[/attach]
[attach]2400168[/attach]
[attach]2400169[/attach]
[attach]2400170[/attach]
作者: dcc2000    時間: 2023-12-2 02:02

如果唔係長線點解唔同電腦常用IEC power cord, 剪咗條尾用,公司應該大把,問IT實有。 ...
kwliu 發表於 2023-12-1 20:54

220V嘅IEC電源線, 留意原設計係10A, 線芯絕大部份係使用0.75mm²或1.0mm², 若攞佢改裝做拖板/拖蘇, 切記唔好當佢係 “正常” 13A拖板/拖蘇, 用喺高耗電嘅電器。

[attach]2400173[/attach]
[attach]2400174[/attach]
[attach]2400175[/attach]
作者: dcc2000    時間: 2023-12-2 02:08

其實電線少於2米, 線芯用1.5mm²都已經足夠了, 當然, 用更粗線芯亦無妨。
作者: kwliu    時間: 2023-12-2 14:21

220V嘅IEC電源線, 留意原設計係10A, 線芯絕大部份係使用0.75mm²或1.0mm², 若攞佢改裝做拖板/拖蘇, 切記 ...
dcc2000 發表於 2023-12-2 02:02


望過真係得1mm², 謝謝補充
唔插發熱用品一般好少用到極限。
作者: fatfish    時間: 2023-12-2 14:22

好多鋪仔昆人拖板包裝印英國旗(英規)就係英國造
作者: Yuejing    時間: 2023-12-2 23:43

剛買了 (SSP)
1.5mm $3/ft   (如需 2.5mm $4/ft)
插座 $20 (單插位)
   
感謝各位
作者: wongkm33    時間: 2023-12-3 09:57

本帖最後由 wongkm33 於 2023-12-3 10:01 編輯


請教這種頭邊處有大電流(≧13A)靚頭賣?想整條線(2.5mm)給電磁爐用。
作者: 人中之龍    時間: 2023-12-3 11:45

請教這種頭邊處有大電流(≧13A)靚頭賣?想整條線(2.5mm)給電磁爐用。
wongkm33 發表於 2023-12-3 09:57 AM

買Bulgin或者Schurter C13插吧

via HKEPC Reader for Android
作者: wongkm33    時間: 2023-12-3 15:03

本帖最後由 wongkm33 於 2023-12-3 15:04 編輯
買Bulgin或者Schurter C13插吧

via HKEPC Reader for Android
人中之龍 發表於 2023-12-3 11:45

最大電流還是10A
作者: dcc2000    時間: 2023-12-3 15:10

本帖最後由 dcc2000 於 2023-12-3 15:11 編輯
請教這種頭邊處有大電流(≧13A)靚頭賣?想整條線(2.5mm)給電磁爐用。
wongkm33 發表於 2023-12-3 09:57

IEC 13/14 插頭插座, 規格上(UL/CSA Rating)最高可至15A, 但一般220V家用電器, 假如本身使用 IEC 14 插座, 正常設計係預算耗電10A以內。除非打算DIY一條好長嘅電源線, 例如超過5米, 基本上用1.5mm²線芯其實已可以, 當然, 如之前所講, 更粗亦無妨, 不過要留意呢種可換線 C13 插頭個線套, 孔徑一般係8.5mm/10mm左右, 要考慮是否可過到師兄打算使用嘅2.5mm² 三芯軟線, 或需要改裝。

如龍師兄所講嘅兩個牌子, 質素都唔錯, Schurter較常見及易買到, 款式也較多。

[attach]2400377[/attach]
[attach]2400378[/attach]
[attach]2400379[/attach]
作者: p805061010    時間: 2023-12-3 19:25

覺得施耐德好少少...

豐業越出越衰
Kin_2012 發表於 2023-12-1 13:38

施耐德開關掣好易死, 不了
作者: 人中之龍    時間: 2023-12-3 21:04

本帖最後由 人中之龍 於 2023-12-3 21:27 編輯
請教這種頭邊處有大電流(≧13A)靚頭賣?想整條線(2.5mm)給電磁爐用。
wongkm33 發表於 2023-12-3 09:57 AM


買現貨吧
https://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z09.2.0.0.5ea32e8dXZ8pOE&id=524098132886&_u=31osk0da25e
https://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z10.5-c.w4002-842087869.27.7e6170a0NmyQDV&id=523006424860
作者: TH30    時間: 2023-12-4 09:57

220V嘅IEC電源線, 留意原設計係10A, 線芯絕大部份係使用0.75mm²或1.0mm², 若攞佢改裝做拖板/拖蘇, 切記 ...
dcc2000 發表於 2023-12-2 02:02 AM


依家唔知係咪計成本計到好盡,大廠的風筒都係用0.75線,水煲0.75或1.00
作者: dcc2000    時間: 2023-12-4 10:46

依家唔知係咪計成本計到好盡,大廠的風筒都係用0.75線,水煲0.75或1.00
TH30 發表於 2023-12-4 09:57

其實主要都係睇返件電器本身所需嘅規格, 夠用就OK。
成本固然係重要考慮因數, 將貨就價, 今時今日, over quality嘅產品已成絕響, 計劃性報廢嘅產品就越嚟越多。
作者: tomchen    時間: 2023-12-5 00:23

依家唔知係咪計成本計到好盡,大廠的風筒都係用0.75線,水煲0.75或1.00
TH30 發表於 2023-12-4 09:57


但你風筒唔會開足24小時...
作者: 風十三    時間: 2023-12-15 13:23

我轉咗用呢類機櫃拖版一段時間,其實幾好用,而且呢類萬用插,比起好年前果類萬用,咬腳咬得實啲,缺點係好厚身。
[attach]2402507[/attach]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2